Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063439/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00078349/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-10
- 2021/BZP 00085867/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00092806/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00101540/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
- 2021/BZP 00107992/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-08
- 2021/BZP 00115426/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-15
- 2021/BZP 00124473/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130840 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu osób w krajowym transporcie drogowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja ITAJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180302230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczepkowo Borowe 48
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-111
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irenej@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grekokatolicy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozu osób w krajowym transporcie drogowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df3455e7-bd34-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063439/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITAJ-BUS-2021-ŚDS-I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu osób w krajowym transporcie drogowym.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
1) transport uczestników ŚDS w Wesołowie (Gmina Wielbark) z terenu całej gminy Wielbark na godz. 7:45 i po sześciogodzinnych zajęciach rozwożenie do domów. Początek trasy z siedziby ŚDS [Wesołowo 25, 12-160, z reguły wyjazdy odbywają się: w okresie letnim o godzinie 6:30 rano, w okresie jesiennozimowym o godzinie 6:10 rano ] w asyście opiekuna, który kieruje usługą transportową zgodnie z zapotrzebowaniem uczestników, tj. ustala przebieg trasy oraz tzw. przystanki. Całościowa liczba uczestników ŚDS wynosi 49 osób.
2) ponadto, usługi transportowe podczas 6 godzin zajęć według potrzeb ŚDS, tj.:
a) raz w tygodniu wyjazd do Wielbarka – bus 21 osób, dopuszcza się bus 9 osobowy w przypadku mniejszej liczby uczestników, wyjazdy z reguły
w godzinach 8:30-10:30;
b) raz w tygodniu wyjazd do Wielbarka – bus 9 osobowy, wyjazdy z reguły
w godzinach 8:30-10:30;
c) raz w tygodniu wyjazd do Chorzel - bus 21 osób, dopuszcza się bus 9 osobowy w przypadku mniejszej liczby uczestników, wyjazdy z reguły
w godzinach 9:00-12:30;
d) w zależności od potrzeb uczestników wyjazdy do Wielbarka, Szczytna, Olsztyna – bus 9 osobowy. Dopuszcza się bus 21 osób w przypadku zwiększonej liczby uczestników. Wykonawca zostanie wcześniej poinformowany przez zamawiającego o planowanym wyjeździe;
e) raz wycieczka, autobus 50 osób i bus do 9 osób.
3) wykaz pojazdów i maksymalna łączna liczba km:
a) dwa busy do 9 osób – do 25 000 km,
b) jeden bus do 21 osób – do 15 000 km,
c) jeden autobus do 50 osób – do 400 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Panująca w kraju sytuacja epidemiologiczna w sposób znaczący wpływa na obecną działalność Zamawiającego. Przejawia się to dużym zmniejszeniem liczby uczestników ŚDS, a co za tym idzie ograniczeniem potrzeb Zamawiającego w zakresie przewozu osób.2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI JANOWIEC KOŚCIELNY
- Zakup dwóch 17-osobowych autobusów do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym również osób przemieszczających się na wózkach inwalidzkich
- Budowa wodnego zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 94 w obrębie Powierż, gm. Janowiec Kościelny
więcej: przetargi JANOWIEC KOŚCIELNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.