Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339200/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja stron internetowych wraz z opracowaniem i wdrożeniem nowych funkcjonalności umożliwiających optymalizację pracy dla BWM UKW, w ramach projektu UE „Stawiamy na rozwój UKW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340057695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Karola Chodkiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-064
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 34-19-135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ukw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stron internetowych wraz z opracowaniem i wdrożeniem nowych funkcjonalności umożliwiających optymalizację pracy dla BWM UKW, w ramach projektu UE „Stawiamy na rozwój UKW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57fcd95c-6963-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002478/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Modernizacja aplikacji webowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Stawiamy na rozwój UKW2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339200/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UKW/DZP-281-U-155/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania trzech stron internetowych wspierających pracę Biura Współpracy Międzynarodowej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz systemu, który umożliwi pracownikom BWM zarządzanie tymi stronami internetowymi z poziomu jednego modułu administracyjnego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie specyfikacji funkcjonalnych systemu dla stron internetowych: bwm.ukw.edu.pl, erasmus.ukw.edu.pl oraz studyinbydgoszcz.pl.
b) opracowanie nie mniej niż 3 koncepcji graficznych oraz layoutu do wyboru dla każdej ze stron internetowych (w sumie 9 projektów). Każda ze stron oparta jest o indywidualnie wykonany projekt graficzny. Zakup fotografii z banku zdjęć.
c) przygotowanie szablonów treści HTML.
d) programowanie modułu administracyjnego (back-end) oraz programowanie 3 stron (front-end). Ta część prac obejmuje wykonanie dedykowanego, autorskiego systemu. Zamawiający wyklucza zastosowanie rozwiązań typu Open Source.
e) testy systemu na serwerze roboczym (serwer Wykonawcy).
f) konfiguracja systemu na serwerze produkcyjnym.
g) wprowadzenie struktury serwisu (menu i submenu) oraz artykułów dla dwóch wersji językowych (polskiej i angielskiej) dla stron bwm.ukw.edu.pl, erasmus.ukw.edu.pl oraz trzech wersji językowych (angielskiej, ukraińskiej i rosyjskiej) dla strony studyinbydgoszcz.pl. Wprowadzenie nowej zawartości do systemu – przesłanej przez Zamawiającego.
h) migracja wskazanych danych z obecnej wersji stron internetowych do nowego systemu.
i) przekazanie praw autorskich i kodów źródłowych do systemu na rzecz UKW.
j) szkolenie pracowników BWM UKW z zakresu obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego w wymiarze do 10 godzin.
k) rozwój funkcjonalny systemu po jego wdrożeniu (z uwzględnieniem zmian i nowych funkcjonalności) na okres ustalony w umowie, zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie. Wykonanie do 5 nowych funkcjonalności rocznie, niewymienionych w niniejszej specyfikacji. Mogą to być różne typy funkcjonalności, dotyczące zarówno możliwości zarządzania danymi, eksportu danych do innych systemów informatycznych uczelni, jak również dostosowania stron internetowych do nowych wymogów prawnych.
l) udzielenie wsparcia serwisowego na okres ustalony w umowie, zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie.
Wsparcie serwisowe rozumie się jako:
nieodpłatne usuwanie wad, błędów i usterek - czas reakcji na zgłoszoną usterkę i jej usunięcie może wynieść max. 24 godziny od momentu zgłoszenia (dotyczy dni roboczych).
wsparcie przy aktualizacji core frameworków polegającego na zapewnieniu poprawnego funkcjonowania aplikacji z najnowszymi wersjami frameworków.
dostosowywanie funkcjonalności systemu do obowiązującego stanu prawnego, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie miał na wprowadzenie zmian co najmniej 28 dni od opublikowania nowelizacji przepisów mających zastosowanie do przedmiotu umowy.
udzielanie w godzinach pracy Zamawiającego (tj. 7.15 – 15.15) w każdy dzień roboczy wsparcia telefonicznego w zakresie użytkowania systemu, a w szczególności obsługi CMS, w zakresie do 3 godzin tygodniowo.
3. Szczegółowe informacje związane z opisem funkcjonalności i wymogami realizacyjnymi opisane są
w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wszelkie informacje związane z treścią i zawartością stron internetowych zostaną przekazane Wykonawcy na pierwszym spotkaniu roboczym, które odbędzie się do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
5. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
a. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować przedmiot zamówienia.
b. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.
c. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
6. Udzielenie gwarancji na system na okres minimum 4 lat.
7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do oprogramowania i dokumentacji, powstałych w wyniku realizacji zamówienia. Wymagane jest od Wykonawcy udostępnienie kodu źródłowego całości stworzonego oprogramowania wraz z udzieleniem nieograniczonej czasowo licencji pozwalającej na dalszą rozbudowę aplikacji internetowej bez utraty gwarancji przez Zamawiającego na funkcje wykonane w ramach zamówienia.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72254000-0 - Testowanie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72420000-0 - Usługi w zakresie rozwijania internetu
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336551,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA COM, spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341535887
7.3.3) Ulica: Meksykańska nr 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-948
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Wdrożenie systemu wydruku podążającego dla Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.