eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoModernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Miasto Krosno - Modernizacja kompleksu "Orlik" przy ul. Legionów w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Miasto Krosno – Modernizacja kompleksu „Orlik” przy ul. Legionów w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Miasto Krosno – Modernizacja kompleksu „Orlik” przy ul. Legionów w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1394abd-9f98-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Modernizacja boiska sportowego Orlik przy ul. Legionów w Krośnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080223/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy na istniejącym boisku do piłki nożnej. Dodatkowo wykonać należy wymianę siatek piłkochwytów oraz siatki bramek. Powstały w 2009 roku kompleks boisk sportowych „Orlik” przy ul. Legionów w Krośnie składa się z dwóch boisk: piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego. Boisko piłkarskie o nawierzchni ze sztucznej trawy ma wymiary 30 x 62 m i jest wyposażone w ogrodzenie, piłkochwyty o wys. 6 m i długości 2 x 17,5 m, drenaż oraz sztuczne oświetlenie. Zakres zamówienia obejmuje:
- zabezpieczenie terenu,
- demontaż oraz utylizację starej nawierzchni ze sztucznej trawy, uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy, dostawę i montaż nowej nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z zasypaniem piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z recyklingu w kolorze szarym,
- demontaż, dostawę i wymianę siatki piłkochwytów wraz z utylizacją siatki zdemontowanej,
- demontaż, dostawę i wymianę siatki dwóch bramek 5 m wraz z utylizacją siatek zdemontowanych,
- uporządkowanie terenu,
- montaż tablicy informacyjnej.
Obiekt zlokalizowany jest na terenie MOSiR w Krośnie przy ul. Legionów (dz. nr ewid. 1689/1, teren zalewowy).

Minimalne parametry oraz wymagane dokumenty sztucznej trawy, parametry siatki piłkochwytów, siatki bramek oraz tablicy informacyjnej wskazano w załączniku pt. „Wymagane parametry materiałów”.

W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do:
a) opracowania i przekazania Użytkownikowi instrukcji użytkowania zamontowanej nawierzchni,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,
c) wywiezienia i utylizacji materiałów z rozbiórki,
d) wykonania niezbędnych prac odtworzeniowych w przypadku zniszczenia infrastruktury technicznej lub elementów sąsiadujących,
e) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
f) poniesienia opłat za zużyte media, m.in. energię i wodę.

Koszt wykonania ww. prac i materiałów wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegóły zakresu robót opisane są w załączonych do SWZ projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączniku pt. „Wymagane parametry materiałów”.

Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenie terenu wykonywanych robót oraz jego ochronę, gdyż roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu (obywać będą się treningi piłkarskie, żużlowe, mecze oraz zawody żużlowe).

2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty instalacyjne nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575258,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ANSBUD” Aneta Strzelczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121691987

7.3.3) Ulica: ul. Wyborów 21A

7.3.4) Miejscowość: Grabów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Użyczenie wiedzy i doświadczenia, nadzór nad inwestycją oraz instalacja sztucznej trawy.
PBS Polskie Budownictwo Sportowe Sp. z o.o., Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.