Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075398/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130920 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków
oraz obiektów hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Lesznie
- RZGW Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.szawelska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z utrzymaniem ciekóworaz obiektów hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Lesznie
- RZGW Wrocław
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95e95644-c82e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.99 Roboty budowlane związane utrzymaniem cieków oraz obiektów hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Lesznie - RZGW Wrocław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075398/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76567,73 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na lewym brzegu Baryczy w km 118+500 – 118+800 następuje osuwanie się skarpy i tworzenie się zapadli-ska, którym wdzieranie się wody na przyległe posesje. Wymagane są więc prace naprawcze.Przewidziano następujące działania:
1. Usunięcie zarośli krzaczastych i innych porostów roślinnych – 1 050 m2,
2. Zabudowę wyrwy zakupioną ziemią, z dowozem na miejscu taczkami, zagęszczeniem nasypu i wy-plantowaniem skarp – 50 m3,
3. obsianie skarp nasionami trawy - 1 050 m2,
4. Prowadzenie nadzoru przyrodniczego w trakcie prowadzenia prac utrzymaniowych na ciekach wraz ze sporządzeniem sprawozdania po zakończeniu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 34722,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje prace naprawcze na progu:1. Rozbiórkę uszkodzonych elementów konstrukcji przyczółków z prawego i lewego brzegu oraz luź-nych elementów płyty dennej progu z wydobyciem na brzeg – 4,0 m3,
2. Nadbudowę przyczółków i płyty dennej poprzez deskowanie i betonowanie głębokich ubytków i braków, zastosowanie siatki zbrojeniowej zgrzewanej z prętów fi 0,6 cm, oczko 10x10 cm wraz z in-stalacją wnęk szandorowych z ceownika C15x5 – 8,m3,
3. Montaż prowadnic stalowych -0,4 t,
4. Reprofilacja powierzchni betonowych przyczółków zaprawą polimerową 22,8 m2,
5. Wykonaniem pośredniej prowadnicy z dwuteownika HEB 320 – 0,268 t,
6. Malowanie konstrukcji metalowych emaliami chlorokauczukowymi – 6 m2,
7. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, dla zabezpieczenia przyczółków oraz wału w sąsiedztwie progu – 4,5 m3,
8. Wykonanie 1 kpl. kładki drewnianej, demontowalnej - do obsługi, o szerokości 0,6 m, długości 4,0 m, grubości desek 8 cm – 0,192 m3,
9. Wykonanie i założenie zasuw drewnianych w postaci pojedynczych desek sosnowych o grubości 100 mm i wysokości 200-300 mm, w dwóch przęsłach 2*1,0 m*4,0 m – 8,0 m2,
10. Plantowanie i darniowanie skarpy odwodnej wału powyżej ubezpieczenia kamiennego pasem sze-rokości 40 cm na długości po 5,0 m – 4,0 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 41845,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26191,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38130,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31185,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MAJ Anna Tadeusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631206380
7.3.3) Ulica: ul. Modrzewiowa 14
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-069
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MAJ ANNA TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MAJ ANNA TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31185,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54959,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84151,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54959,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Maj Anna Tadeusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631206380
7.3.3) Ulica: ul. Modrzewiowa 14
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-069
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MAJ ANNA TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MAJ ANNA TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54959,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.