eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona fizyczna osób i mienia obiektów przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia obiektów przy ul. Kolegiackiej 3,
ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia obiektów przy ul. Kolegiackiej 3,
ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-893a314e-970b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej w budynku przy ul. Kolegiackiej 3 oraz ochrony fizycznej w budynkach przy ul. Przyczółkowej 27 A i ul. Radosnej 11.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/WZN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202098,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia obiektu przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27A i ul. Radosnej 11 w Warszawie. Termin realizacji zamówienia:
121 dni, licząc od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi dla obiektu, który najwcześniej zostanie objęty ochroną (tj. przy ul. Kolegiackiej 3) do dnia zakończenia świadczenia usługi dla obiektu, który objęty będzie ochroną do najodleglejszego terminu (tj. przy ul. Przyczółkowej 27A), z tym, że ochrona obiektów rozpocznie się nie wcześniej niż:
a. od godz. 14:00 dnia 31.01.2023 r. i będzie trwać do godz. 14:00 … -tego dnia ochrony dla obiektu przy ul. Kolegiackiej 3,
b. od godz. 14:00 dnia 02.02.2023 r. i będzie trwać do godz. 14:00 … -tego dnia ochrony dla obiektu przy ul. Przyczółkowej 27a,
c. od godz. 14:00 dnia 01.02.2023 r. i będzie trwać do godz. 14:00 … -tego dnia ochrony dla obiektu przy ul. Radosnej 11.
W przypadku zawarcia niniejszej umowy w terminie późniejszym niż najwcześniejszy termin określony powyżej, realizacja praw i obowiązków wynikających z umowy rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy dla obiektu wskazanego w pkt a powyżej, a dla obiektów wskazanych w pkt. b i c powyżej w kolejnych dniach roboczych odpowiednio. W sytuacji, gdy termin 121 dni dla danego obiektu, o którym mowa powyżej przypadał będzie na dzień wolny od pracy, umowa obowiązywać może w takim przypadku do poprzedzającego ten dzień dnia roboczego – analogicznie przesunięciu(skróceniu) ulegnie okres dla pozostałych dwóch obiektów, tak, by zakończenie okresu świadczenia usługi dla poszczególnych obiektów przypadało w kolejnych dniach roboczych, bez konieczności przekroczenia wskazanego okresu 121 dni, dla któregokolwiek z obiektów.
- Łączna liczba roboczogodzin wynosi nie więcej niż 5.986 h,
- Liczba pracowników ochrony – zgodnie z tabelą służby ochronnej (Załącznik nr 4 do Wzoru Umowy).
- Zamawiający mając na względzie bezpieczeństwo użytkowników chronionych obiektów, wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem osób, które będą w stanie należycie wykonywać powierzone im obowiązki (w szczególności związane ze sprawną weryfikacją sygnałów alarmowych z systemów bezpieczeństwa i ppoż.), w związku z czym Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem osób z orzeczonym znacznym stopniem niepełnosprawności, o którym mowa w art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub schorzeniami, o których mowa w art. 26a ust.1b wskazanej Ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168805,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235848,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179280,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSI NOVUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381840160

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 43A

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawstwo w zakresie grupy interwencyjnej - Solid Group Sp. z o.o. sp.k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179280,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 123 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.