eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieZorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"



Og³oszenie z dnia 2025-03-04

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦wiecki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowy Zespó³ Ekonomiczno-Administracyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: gen. Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525683247

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakubik.a@oswiata.csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aba91d38-df62-4656-8a9c-03d6e1271a6e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00130956

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00078672/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje zawarto w Rozdziale XIII Specyfikacji

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzulê RODO zawarto w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZEA.251.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczennic i uczniów Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych (ZSP)
w ¦wieciu, Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych i Policealnych (ZSOiP) w ¦wieciu, Zespo³u Szkó³ (ZS) w Nowem – uczestniczek i uczestników projektu
pn.: „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci”.

A. Czê¶æ Pierwsza: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
w ramach projektu „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci” dla 25 uczennic i uczniów bior±cych udzia³ w projekcie.
Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy w ramach realizacji Czê¶ci Pierwszej przedmiotu zamówienia:
1) przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci dla uczennic i uczniów Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych (ZSP) w ¦wieciu, Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych i Policealnych (ZSOiP) w ¦wieciu, Zespo³u Szkó³ (ZS) w Nowem z podzia³em na nastêpuj±ce grupy:
a) Grupa I: 10 osób z Technikum ZSP w ¦wieciu;
b) Grupa II: 5 osób z Technikum nr 2 ZSOiP w ¦wieciu;
c) Grupa III: 5 osób z Technikum ZS w Nowem
d) Grupa IV: 5 osób z Bran¿owej Szko³y I Stopnia ZS w Nowem;
2) zajêcia musz± odbywaæ siê w w/w grupach, nie dopuszcza siê mieszania osób pomiêdzy poszczególnymi grupami;
3) liczebno¶æ grup nie mo¿e byæ zwiêkszona o osoby z wolnego naboru, pod rygorem utraty prawa do zap³aty za zorganizowanie i przeprowadzenie zajêæ;
4) kurs musi obejmowaæ min. 30 godzin z czego:
a) min. 3 godziny (1 godzina = 45 minut) zajêæ teoretycznych,
b) min. 27 godzin (1 godzina = 60 minut) zajêæ praktycznych;
5) program kursu powinien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci nastêpuj±ce zagadnienia:
a) zasady higieny pracy z klientem,
b) zasady i preparaty do dezynfekcji,
c) omówienie rodzajów pilników i polerek oraz innych stosowanych narzêdzi podczas wykonywania stylizacji paznokci (c±¿ki, kopytka itp.),
d) anatomia paznokcia,
e) charakterystyka podstawowych chorób i urazów p³ytki paznokcia,
f) manicure frezarkowy: rodzaje frezów, sposoby pracy z frezark±, usuwanie skórek,
g) manicure hybrydowy: przygotowanie naturalnej p³ytki, zasady malowania, usuwanie lakieru,
h) metoda ¿elowa, frencz konstrukcyjny: zapoznanie z rodzajem ¿elów, prawid³owa budowa paznokcia (krzywa C, apex, punkt stresu, linia w³osa), ¿el na naturalnej p³ytce, na tipsie, na szablonie, uzupe³nianie,
i) najpopularniejsze kszta³ty paznokcia: kwadrat salonowy, migda³ salonowy, kszta³ty awangardowe,
j) proste zdobienia przy u¿yciu paint ¿eli,
k) zdobienia z u¿yciem cyrkonii, folii transferowej,
l) zdobienia: ombre, babyboomer, frencz klasyczny, efekt chameleona, syrenki, holo, mirror;
6) zajêcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywaæ siê w sali Wykonawcy na terenie miasta ¦wiecie/Nowe;
7) zajêcia teoretyczne i praktyczne musz± odbywaæ siê w godzinach popo³udniowych, poza zajêciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie wiêcej ni¿ 8 godz. dziennie z zachowaniem przerw miêdzy zajêciami;
8) przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowan± kadrê, posiadaj±c± do¶wiadczenie i odpowiednie kwalifikacje gwarantuj±ce nale¿yte i terminowe przeprowadzenie zajêæ;
9) przeprowadzenie zajêæ w salach na parterze budynku, dostosowanych dla osób z niepe³nosprawno¶ciami lub na piêtrze pod warunkiem, ¿e budynek bêdzie wyposa¿ony w windê lub platformê schodow±;
10) zajêcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywaæ siê na terenie miasta ¦wiecia dla uczennic i uczniów z ZSP i ZSOiP w ¦wieciu;
11) zajêcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywaæ siê na terenie miasta Nowe dla uczennic i uczniów z ZS w Nowem;
12) zapewnienie ka¿demu uczestnikowi bezp³atnego dowozu z terenu szko³y do miejsca prowadzenia zajêæ i z powrotem w przypadku realizowania zajêæ teoretycznych i praktycznych poza miastem ¦wiecie/Nowe;
13) zapewnienie ka¿demu uczestnikowi przed rozpoczêciem zajêæ w ramach ceny ofertowej:
a) ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków powsta³ych podczas trwania zajêæ teoretycznych i praktycznych oraz w drodze do i z miejsca zajêæ - kopie polisy ubezpieczeniowej nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu rozpoczêcia pierwszych zajêæ z dan± grup±,
b) materia³ów szkoleniowych (np. skrypt lub CD), zeszyt co najmniej
60-kartkowy, d³ugopis (na wszystkich materia³ach szkoleniowych nale¿y umie¶ciæ w widoczny sposób znak Funduszy Europejskich, znak barw Rzeczpospolitej Polskiej, znak Unii Europejskiej, herb lub logo województwa kujawsko-pomorskiego – wzór logotypów w wersji pe³nokolorowej Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy po podpisaniu umowy), materia³y nale¿y przekazaæ uczestnikom na pierwszych zajêciach za potwierdzeniem odbioru,
c) pakietu startowego zawieraj±cego minimum: bazê hybrydow± – 1 szt., top hybrydowy – 1 szt., lakier kolorowy hybrydowy – 1 szt., ¿ele niezbêdne do wykonania stylizacji – 2 szt., primer – 15ml, cleaner – 100 ml, aceton 100 ml, szt., liquid do ¿elu – 100 ml, tipsy do ¿elu – 50 szt., gilotynê do tipsów – 1 szt., szablony do przed³u¿ania paznokci – 20 szt., waciki bezpy³owe – 100 szt., patyczki do skórek – 10 szt., rade³ko – 1 szt., blok polerski – 1 szt., pilniki ró¿nych gradacji – 5 szt., c±¿ki – 1 szt., szczotkê/pêdzel do odpylania – 1 szt., g±bkê/pêdzel do ombre – 1 szt., pêdzle do zdobieñ – 2 szt., pêdzel do ¿elu
– 1 szt., akcesoria do wykonania zdobieñ (np. py³ki, cyrkonie itp.) – 3 szt., (baza, top i lakiery o gramaturze nie mniejszej ni¿ 5 ml, ¿ele o gramaturze nie mniejszej ni¿ 15g), nale¿y przekazaæ uczestnikom na pierwszych zajêciach
za potwierdzeniem odbioru;
14) przeprowadzenie egzaminu, sk³adaj±cego siê z testu wiedzy i sprawdzianu umiejêtno¶ci praktycznych, celem wydania za¶wiadczenia o ukoñczeniu kursu i uzyskaniu kompetencji;
15) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania kursu bezpiecznych i higienicznych warunków kursu;
16) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za uczestniczki i uczestników w czasie trwania kursu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80530000-8 - Us³ugi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy dokona w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie wyk³adowcy szkolenia teoretycznego i praktycznego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt spo³eczny - integracja spo³eczna i zawodowa osób z grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczennic i uczniów Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych (ZSP) w ¦wieciu, Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych i Policealnych (ZSOiP) w ¦wieciu, Zespo³u Szkó³ (ZS) w Nowem – uczestniczek i uczestników projektu
pn.: „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci”.


B. Czê¶æ Druga: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wiza¿u w ramach projektu „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci” dla 10 uczennic i uczniów bior±cych udzia³ w projekcie.
Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy w ramach realizacji Czê¶ci Drugiej przedmiotu zamówienia:
1) przeprowadzenie kursu wiza¿u dla 10 uczennic i uczniów ZS w Nowem
z podzia³em na dwie grupy:
Grupa I – 5 osób z Technikum w ZS w Nowem
Grupa II – 5 osób Bran¿owej Szko³y I Stopnia ZS w Nowem
2) zajêcia musz± odbywaæ siê w w/w grupach, nie dopuszcza siê mieszania osób pomiêdzy poszczególnymi grupami;
3) liczebno¶æ grupy nie mo¿e byæ zwiêkszona o osoby z wolnego naboru, pod rygorem utraty prawa do zap³aty za zorganizowanie i przeprowadzenie zajêæ;
4) kurs musi obejmowaæ realizacjê min. 32 godzin z czego:
a) min. 3 godziny (1 godzina = 45 minut) zajêæ teoretycznych,
b) min. 29 godzin (1 godzina = 60 minut) zajêæ praktycznych;
5) program kursu powinien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci nastêpuj±ce zagadnienia:
a) narzêdzia wykorzystywane w pracy wiza¿ysty,
b) rodzaje kosmetyków i ich wykorzystanie,
c) podstawy analizy kolorystycznej: ko³o barw, ¶wiat kolorów, odcienie
i kontrasty, nasycenie, kolory a barwy,
d) omówienie kszta³tów twarzy i typów urody,
e) sposoby aplikacji i dozowania kosmetyków,
f) dopasowanie idealnej kreski do budowy oka,
g) konturowanie na mokro i sucho,
h) makija¿ (dzienny, roz¶wietlaj±cy, wieczorowy, Smoky eyes, ¶lubny, korekcyjny, cery dojrza³ej, Cut Crease);
6) zajêcia teoretyczne i praktyczne musz± odbywaæ siê w godzinach popo³udniowych, poza zajêciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie wiêcej ni¿ 8 godz. dziennie z zachowaniem przerw miêdzy zajêciami;
7) zajêcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywaæ siê w sali Wykonawcy na terenie miasta Nowe;
8) przeprowadzenie zajêæ w salach na parterze budynku, dostosowanych dla osób z niepe³nosprawno¶ciami lub na piêtrze pod warunkiem, ¿e budynek bêdzie wyposa¿ony w windê lub platformê schodow±;
9) w przypadku realizowania zajêæ teoretycznych i praktycznych poza miastem Nowe, Wykonawca musi zapewniæ ka¿demu uczestnikowi bezp³atny dowóz z terenu szko³y do miejsca prowadzenia zajêæ i z powrotem;
10) przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowan± kadrê, posiadaj±c± do¶wiadczenie i odpowiednie kwalifikacje gwarantuj±ce nale¿yte i terminowe przeprowadzenie zajêæ;
11) zapewnienie ka¿demu uczestnikowi przed rozpoczêciem zajêæ w ramach ceny ofertowej:
a) ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków powsta³ych podczas trwania zajêæ teoretycznych i praktycznych oraz w drodze do i z miejsca zajêæ - kopie polisy ubezpieczeniowej nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu rozpoczêcia pierwszych zajêæ z dan± grup±,
b) materia³ów szkoleniowych (np. skrypt lub CD), zeszyt co najmniej
60-kartkowy, d³ugopis (na wszystkich materia³ach szkoleniowych nale¿y umie¶ciæ w widoczny sposób znak Funduszy Europejskich, znak barw Rzeczpospolitej Polskiej, znak Unii Europejskiej, herb lub logo województwa kujawsko-pomorskiego wzór logotypów w wersji pe³nokolorowej Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy po podpisaniu umowy), materia³y nale¿y przekazaæ uczestnikom na pierwszych zajêciach za potwierdzeniem odbioru,
c) pakietu startowego zawieraj±cego minimum: bazê pod podk³ad – 1 szt., podk³ad – 1 szt., korektor – 1 szt., puder – 1 szt., ró¿ – 1 szt., roz¶wietlacz – 1 szt., cienie paletka min 8 kolorów – 1 szt., liner – 1 szt., kredkê do oczu
– 1 szt., tusz do rzês – 1 szt., b³yszczyk – 1 szt., kredkê do ust – 1 szt., pomadkê do brwi – 1 szt., kosmetyk do konturowania twarzy – 1 szt., mgie³kê do utrwalania makija¿u – 1 szt., zestaw wacików – 1 szt., pêdzel do makija¿u – 1 szt., nale¿y przekazaæ uczestnikom na pierwszych zajêciach za potwierdzeniem odbioru;
12) przeprowadzenie egzaminu, sk³adaj±cego siê z testu wiedzy i sprawdzianu umiejêtno¶ci praktycznych, celem wydania za¶wiadczenia o ukoñczeniu kursu i uzyskaniu kompetencji;
13) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania kursu bezpiecznych i higienicznych warunków kursu;
14) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za uczestniczki i uczestników w czasie trwania kursu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80530000-8 - Us³ugi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy dokona w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie wyk³adowcy szkolenia teoretycznego i praktycznego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt spo³eczny - integracja spo³eczna i zawodowa osób z grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczennic i uczniów Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych (ZSP) w ¦wieciu, Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych i Policealnych (ZSOiP) w ¦wieciu, Zespo³u Szkó³ (ZS) w Nowem – uczestniczek i uczestników projektu
pn.: „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci”.

C. Czê¶æ Trzecia: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów baristycznych
w ramach projektu „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci” dla 10 uczennic i uczniów bior±cych udzia³ w projekcie.
Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy w ramach realizacji Czê¶ci Trzeciej przedmiotu zamówienia:
1) przeprowadzenie warsztatów baristycznych dla 10 uczennic i uczniów Technikum ZSP w ¦wieciu w jednej grupie szkoleniowej;
2) liczebno¶æ grupy nie mo¿e byæ zwiêkszona o osoby z wolnego naboru, pod rygorem utraty prawa do zap³aty za zorganizowanie i przeprowadzenie zajêæ;
3) program kursu powinien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci nastêpuj±ce zagadnienia:
a) podstawowe informacje o historii kawy,
b) organizacja miejsca pracy,
c) customer service,
d) m³ynek - budowa, dzia³anie, rodzaje i w³a¶ciwa eksploatacja,
e) ekspres do kawy - budowa, dzia³anie, rodzaje i w³a¶ciwa eksploatacja,
f) mleko - rodzaje mleka, sk³ad mleka, proces pienienia,
g) przygotowywanie kaw mlecznych,
h) latte art - freepour - serce, rozeta, tulipan, eatching - tworzenie wzorów za pomoc± ró¿nych dodatków, takich jak: latte art pen, sos czekoladowy, posypki, barwniki spo¿ywcze etc.,
i) poprawna eksploatacja sprzêtu,
j) metody przelewowe – alternatywne,
k) techniki sprzeda¿y;
4) kurs musi obejmowaæ realizacjê min. 8 godzin z czego:
a) min. 1 godzina (1 godzina = 45 minut) zajêæ teoretycznych,
b) min. 7 godzin (1 godzina = 60 minut) zajêæ praktycznych;
5) zajêcia teoretyczne i praktyczne musz± odbywaæ siê w godzinach popo³udniowych, poza zajêciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie wiêcej ni¿ 8 godz. dziennie z zachowaniem przerw miêdzy zajêciami;
6) przeprowadzenie zajêæ przez wykwalifikowan± kadrê, posiadaj±c± do¶wiadczenie i odpowiednie kwalifikacje gwarantuj±ce nale¿yte i terminowe przeprowadzenie zajêæ;
7) zajêcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywaæ siê w sali Wykonawcy na terenie miasta ¦wiecia;
8) przeprowadzenie zajêæ w salach na parterze budynku, dostosowanych dla osób z niepe³nosprawno¶ciami lub na piêtrze pod warunkiem, ¿e budynek bêdzie wyposa¿ony w windê lub platformê schodow±;
9) w przypadku realizowania zajêæ teoretycznych i praktycznych poza miastem ¦wiecie, Wykonawca musi zapewniæ ka¿demu uczestnikowi bezp³atny dowóz
z terenu szko³y do miejsca prowadzenia zajêæ i z powrotem;
10) zapewnienie ka¿demu uczestnikowi przed rozpoczêciem zajêæ w ramach ceny ofertowej:
a) ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków powsta³ych podczas trwania zajêæ teoretycznych i praktycznych oraz w drodze do i z miejsca zajêæ - kopie polisy ubezpieczeniowej nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu rozpoczêcia pierwszych zajêæ,
b) materia³ów szkoleniowych (np. skrypt lub CD), zeszyt co najmniej 60-kartkowy, d³ugopis (na wszystkich materia³ach szkoleniowych nale¿y umie¶ciæ w widoczny sposób znak Funduszy Europejskich, znak barw Rzeczpospolitej Polskiej, znak Unii Europejskiej, herb lub logo województwa kujawsko-pomorskiego wzór logotypów w wersji pe³nokolorowej Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy po podpisaniu umowy), materia³y nale¿y przekazaæ uczestnikom na pierwszych zajêciach za potwierdzeniem odbioru;
11) zapewnienie uczestnikom na czas realizacji warsztatów:
a) niezbêdnego sprzêtu, narzêdzi, produktów w ilo¶ciach pozwalaj±cych na nale¿yte przeprowadzenie zajêæ,
b) 2 ekspresów do kawy, m³ynków do kawy, spieniaczy, pe³nych stanowisk baristy wraz z zastaw± kawow± i ³y¿eczkami, produktów spo¿ywczych do æwiczeñ - kawy, mleka, cukru, przypraw, czekolady itp.;
12) przeprowadzenie egzaminu, sk³adaj±cego siê z testu wiedzy i sprawdzianu umiejêtno¶ci praktycznych, celem wydania za¶wiadczenia o ukoñczeniu warsztatów i uzyskaniu kompetencji;
13) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania warsztatów bezpiecznych i higienicznych warunków warsztatów;
14) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za uczestniczki i uczestników w czasie trwania warsztatów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80530000-8 - Us³ugi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy dokona w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie wyk³adowcy szkolenia teoretycznego i praktycznego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt spo³eczny - integracja spo³eczna i zawodowa osób z grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
A. Czê¶æ Pierwsza. B. Czê¶æ Druga. C. Czê¶æ Trzecia.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie szczegó³owych wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca, przedstawi wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urz±d Pracy w³a¶ciwy ze wzglêdu na siedzibê instytucji szkoleniowej zgodnie
z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 pa¼dziernika 2004 r.
w sprawie Rejestru Instytucji Szkoleniowych (T.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 781)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie szczegó³owych wymagañ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu polegaæ na sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolno¶ciach technicznych i zawodowych innych podmiotów. Wykonawca, który polega
na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu,
¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego o którym mowa winno byæ z³o¿one w formie orygina³u.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o oddzielenia zamówienia publicznego obejmuj±:
1) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
- sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (T. j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê
w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej obejmuj±:
A. Czê¶æ Pierwsza, B. Czê¶æ Druga, C. Czê¶æ Trzecia:
Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urz±d Pracy w³a¶ciwy ze wzglêdu na siedzibê instytucji szkoleniowej zgodnie
z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 pa¼dziernika 2004 r.
w sprawie Rejestru Instytucji Szkoleniowych (T.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 781)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz Ofertowy oddzielnie na ka¿d± czê¶æ – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ/ Za³±cznikiem nr 1a do SWZ/ Za³±cznikiem nr 1b do SWZ, wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
2) O¶wiadczenie Wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez kilku Wykonawców, O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
4) W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Za³±cznik nr 8 do SWZ;
5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy);
7) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy Za³±cznikiem nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy);
8) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
– Za³±czniki 6 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania na zdolno¶ciach innych podmiotów (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian w umowie w zakresie:
1) przesuniêcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany we wniosku o dofinansowanie projektu, w szczególno¶ci zmiany harmonogramu realizacji zadañ,
b) zdarzeñ losowych le¿±cych po stronie uczestnika, uzasadniaj±cych przed³u¿enie terminu zakoñczenia zajêæ,
c) wyst±pienia uzasadnionych zdarzeñ losowych po stronie Wykonawcy,
d) zaistnienia obiektywnych niezale¿nych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kszta³cie;
2) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
3) zmiany liczby uczestników w przypadku skre¶lenia, rezygnacji lub przerwania zajêæ przez uczestnika i nieuzupe³nienia sk³adu osobowego grupy, w takim przypadku dopuszcza siê mo¿liwo¶æ przeprowadzenia zajêæ w mniejszej grupie;
4) pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku przerwania, rezygnacji lub skre¶lenia z listy uczestników, z zastrze¿eniem, i¿ w przypadku rezygnacji lub skre¶lenia z listy z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy (np. wypadek, ciê¿ka choroba) Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie poniesione koszty zajêæ z dan± osob±. Takie sytuacje bêd± rozpatrywane przez Zamawiaj±cego indywidualnie w uzgodnieniu
z Wykonawc±, maj±c na wzglêdzie ilo¶æ zrealizowanych godzin (skalkulowane na podstawie list obecno¶ci);
5) zmiany osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy lub zmiany osoby do kontaktu ze strony Zamawiaj±cego;
6) przewidziane powy¿ej okoliczno¶ci stanowi±ce podstawê zmian do umowy, stanowi± uprawnienia Zamawiaj±cego, a nie jego obowi±zek wprowadzenia takich zmian.
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ równie¿ w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w postaci aneksów do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza:
1) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507)
Wykonawcê;
2) na podstawie art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.07.2014,
str. 1 z pó¼n. zm.).

Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach realizacji projektu: „Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci” wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i w³±czenia spo³ecznego Dzia³anie 8.28 Kszta³cenie zawodowe
OPPT Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.