Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130970 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Spytkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Spytkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-116
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 33 879 18 20
1.5.8.) Numer faksu: 48 33 879 15 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppri@spytkowice.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.malopolska.pl/ugspytkowice,m,379764,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2ebb6d8-a2bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004771/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPRI.271.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1590160,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Zamkowej 12 w Spytkowicach wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej”, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania: demontaż ścianki działowej niekonstrukcyjnej, dzielącej pomieszczenie kotłowni na dwie części, rozbiórkę części budynku, demontaż istniejącego kotła gazowego typu JUBAM wraz z kanałem spalinowym demontaż nieużytkowanego pieca na paliwo stałe, wymianę kanału nawiewnego „Z”, wykonanie nowej ścianki działowej celem wydzielenia nowego obrysu pomieszczenia kotłowni, wymianę stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej, wymianę stolarki wewnętrznej, montaż dwóch kotłów kondensacyjnych gazowych w kaskadzie o mocy ok 68kW każdy wraz z ich podłączeniem (w ramach remontu urządzeń budowlanych w istniejącym budynku), montaż systemowego wkładu spalinowego ze stali nierdzewnej dla kotów jak wyżej, montaż instalacji aktywnego systemu zabezpieczenia instalacji gazu (z detektorem gazu zlokalizowanym pod stropem w kotłowni oraz zaworem szybko-zamykającym dopływ gazu), wymianę instalacji kanalizacyjnej i wodnej w obrębie pomieszczenia kotłowni, wymianę istniejących posadzek w obrębie pomieszczenia kotłowni, holu wejściowego wymianę okładzin ściennych w obrębie pomieszczenia kotłowni, holu wejściowego, wymianę instalacji elektrycznej opraw oświetleniowych tablic elektrycznych, wyłączników i pozostałego osprzętu instalacyjnego w obrębie kotłowni, dziennika podawczego i holu wejściowego, wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego budynku, wymianę wyłączników p.poż.,montaż instalacji alarmowej, remont instalacji odgromowej, wymianę odcinka rur instalacji gazowej biegnącej po elewacji bez zmiany jej przebiegu, remont schodów zewnętrznych, remont kominów, skucie tynków cementowo-wapiennych na elewacji budynku, wymianę izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, wymianę izolacji cieplnej ścian fundamentowych, ocieplenie ścian budynku metodą lekką-mokrą wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, wymiana parapetów zewnętrznych z blachy nie nadającej się do użytku, wymianę rynien i rur spustowych, wyminę obróbek blacharskich, wymianę daszków nad wejściami, wymianę pokrycia dachu na zadaszeń przy wejściach do budynku, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, wymiana nawierzchni z kostki na istniejących ciągach pieszych i jezdnych, montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy nie przekraczającej 50kw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót które stanowią załącznik do SWZ (Rozdział IV i V SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261320-3 - Kładzenie rynien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2161178,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398913,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2161178,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Plaszczak Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521100936
7.3.3) Ulica: Kojszówka 109
7.3.4) Miejscowość: Juszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 34-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Ogólnobudowlany Plaszczak Andrzej
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Ogólnobudowlany Plaszczak Andrzej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2161178,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- "Remont drogi gminnej 470297K (ul. Spokojna) w km od 00+003,00 do km 00+097,00 w miejscowości Spytkowice, Gmina Spytkowice".
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.