Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082097/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzeg-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brzeg-powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc56d064-a5f7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035584/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 574276,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Koszenie poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Brzeg i Lubsza - zamówienie obejmuje koszenie poboczy dróg asfaltowych i gruntowych oraz miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego kosiarką bijakową na terenie gminy Brzeg i gminy Lubsza w ilości ok. 10 705,00 arów.4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 82856,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2- Koszenie poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Skarbimierz, Lewin Brzeski i Olszanka - zamówienie obejmuje koszenie poboczy dróg asfaltowych i gruntowych oraz miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego kosiarką bijakową na terenie gminy Skarbimierz, Lewin Brzeski i Olszanka w ilości ok. 9 651 arów4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 68039,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Koszenie poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Grodków - zamówienie obejmuje koszenie poboczy dróg asfaltowych i gruntowych oraz miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego kosiarką bijakową na terenie gminy Grodków w ilości ok. 11 877,30 arów4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 83734,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów na terenie m. Brzeg, Lewin Brzeski - zamówienie obejmuje koszenie terenów zielonych kosami żyłkowymi, kosiarkami pchanymi oraz cięcie żywopłotów w Brzegu oraz w Lewinie Brzeskim. Przedmiot zamówienia obejmuje również wygrabienie i uprzątnięcie terenu oraz wywiezienie i utylizację skoszonej trawy, żywopłotu i innych nieczystości. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi łącznie (z uwzględnieniem krotności usługi) 2 603,80 arów terenów zielonych oraz 13 574,00 m żywopłotów. Zamawiający zastrzega, że jest uprawniony do zlecenia Wykonawcy jednoczesnego realizowania całego zakresu usług objętych umową zawartą z Wykonawcą, tj. jednoczesnego realizowania usług na terenie Brzegu i Lewina Brzeskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 98997,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja, wycinka drzew i zakrzaczeń oraz frezowanie pni na terenie powiatu brzeskiego - zamówienie obejmuje awaryjne pilne usuwanie gałęzi drzew, cięcia pielęgnacyjne drzew ograniczających skrajnię drogową, awaryjne pilne usuwanie drzew oraz frezowanie pni z wywozemi utylizacją oraz uprzątnięciem terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 240648 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72721,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95959,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72721,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keymann Paweł Baworowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080268944
7.3.3) Ulica: ul. Zbyszka Godlewskiego 1c/33
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-552
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ BAWOROWSKI KEYMAN oddział WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ BAWOROWSKI KEYMAN oddział WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72721,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60975,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86511,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60975,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keyman Paweł Baworowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080268944
7.3.3) Ulica: ul. Zbyszka Godlewskiego 1c/33
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-552
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ BAWOROWSKI KEYMAN oddział WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ BAWOROWSKI KEYMAN oddział WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60975,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75169,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106468,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75169,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keyman Paweł Baworowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080268944
7.3.3) Ulica: ul. Zbyszka Godlewskiego 1c/33
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-552
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ BAWOROWSKI KEYMAN oddział WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ BAWOROWSKI KEYMAN oddział WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75169,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91785,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91785,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91785,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paroks Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524426064
7.3.4) Miejscowość: Pępice 38
7.3.5) Kod pocztowy: 49-317
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91785,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214704 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keyman Paweł Baworowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080268944
7.3.3) Ulica: ul. Zbyszka Godlewskiego 1c/33
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-552
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ BAWOROWSKI KEYMAN oddział WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ BAWOROWSKI KEYMAN oddział WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. - kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść, dojazdów położonych na terenach zarządzanych przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb określonych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie z odpadów i trzykrotne koszenie boisk i dużych terenów zielonych w Gminie Kąty Wrocławskie przy użyciu sprzętu mechanicznego
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Usługi w zakresie zieleni: Obsada i utrzymanie roślin jednorocznych i wieloletnich.
- "Koszenie boisk wiejskich oraz osiedlowych zarządzanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne"
- Wycinka drzew metodą alpinistyczną wraz z frezowaniem korzeni, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew metodą alpinistyczną na terenie Gminy Słubice
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.