Og³oszenie z dnia 2023-03-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00148519/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00154266/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00157460/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00205357/01 - Wynik z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00231535/01 - Wynik z dnia 2023-05-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236572558
1.5.8.) Numer faksu: +48 236572540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e96c03a8-bf37-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00131045
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024305/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zuromin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zuromin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.2 Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej https://zuromin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
1.3 Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce „Pytania i odpowiedzi”. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Systemu.
1.4 Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki
1.5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.6 Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc ze szczególnym wskazaniem na pdf
1.7 Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, informacji, dokumentów elektronicznych, lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.8 Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
1.9 Do kontaktowania siê z Wykonawcami Zamawiaj±cy upowa¿nia osoby: w zakresie procedury przetargowej Ewa Wnuk, Anna Fabisiak, w zakresie przedmiotu zamówienia Wojciech Gowin, Emilia Dêbska
2. Z³o¿enie oferty
2.1 Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY". Formularz oferty – za³. nr 4 do SWZ.
2.2 Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Z³o¿enie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl
2.3 Wykonawca sk³ada ofertê w formatach: okre¶lonych w pkt. 14.5 SWZ
2.4 Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.
2.5 Wczytanie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje poprzez polecenie „Z³ó¿ ofertê". Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta z³o¿ona poprawnie”. O terminie z³o¿enia Oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt. 2.2 zaszyfrowany.
2.6 Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ z³o¿on± ofertê - polecenie „wycofaj ofertê” lub „Modyfikuj ofertê”
Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu komunikacji okre¶la pkt 14 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta ¯uromin – Plac Józefa Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin, tel. 236572558, e-mail ugimz@zuromin.info
- inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Pawe³ Modrzejewski – kontakt: telefon/ 544-544-001, adres e-mail: inspektor@kiodo.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze; w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin” nr ZP.271.2.3.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest konieczne do zawarcia i/lub realizacji ³±cz±cej nas umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne dla realizacji celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów, którym jest prawid³owe wykonanie umowy zawartej z Administratorem, gdy stron± umowy jest inny podmiot a Pañstwo jeste¶cie osob± podan± do kontaktu/reprezentacji w celu zawarcia i /lub realizacji tej umowy.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm), dalej „ustawa Pzp” . Pañstwa dane osobowe bêd± tak¿e udostêpnione na podstawie przepisów Ustawy o dostêpie do informacji publicznej z dnia 6 wrze¶nia 2001 r ( Dz. U z 2001 r. nr 112, poz. 1198) . Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tak¿e wspó³pracuj±ce z nami firmy (w tym, informatyczne, zajmuj±ce siê obs³ug± m.in. platformy E – zamawiaj±cy - na podstawie zawartych umów powierzenia), a tak¿e uprawnione do tego odpowiednie organy, jednostki administracyjne i urzêdy.
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e sprostowanie lub uzupe³nienie nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp ** oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników zgodnie z przepisami art. 76 Ustawy Pzp.
− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Pañstwa dane co do zasady nie s± przekazywane do pañstw trzecich. Mo¿e siê zdarzyæ, ¿e w nasz dostawca us³ug hostingowych wykorzystuje serwery zlokalizowane w USA. Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy odbywa siê na zasadach okre¶lonych w rozdziale V RODO. Oznacza to, ¿e podstaw± prawn± przekazania Pañstwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy mo¿e byæ zastosowanie rozwi±zania zapewniaj±cego odpowiednie gwarancje dla Pañstwa praw i wolno¶ci w postaci zobowi±zania podmiotu, któremu Pañstwa dane osobowe zostan± ujawnione do stosowania postanowieñ standardowych klauzul ochrony danych wydanych na podstawie decyzji Komisji Europejskiej (tj. decyzja nr 2001/497/WE z dnia 15 czerwca 2001 r. oraz decyzja nr 2004/915/WE z dnia 27 grudnia 2004 r. w przypadku gdy odbiorca danych jest odrêbnym administratorem lub decyzja nr 2010/87/UE z dnia 5 lutego 2010 r. w przypadku gdy odbiorc± danych jest podmiot przetwarzaj±cy dane osobowe w naszym imieniu). Tre¶æ tych klauzul jest publicznie dostêpna w Internecie w elektronicznej bazie danych aktów prawa Unii Europejskiej EUR-lex.
* Wyja¶nienie: W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania
o udzielenie zamówienia.
** Wyja¶nienie: W oparciu o przepisy art. 19.2. Ustawy Pzp - skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
***Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole i za³±cznikach do protoko³u, zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679 – w oparciu o przepisy art. 74.3. Ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin - Remont drogi gminnej nr 460690W ul. Szkolnej w miejscowo¶ci ¯urominie”
a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilo¶æ
1. Roboty przygotowawcze
1.1. Nadzór archeologiczny us³uga 1
1.2. Frezowanie m2 1600
3. Nawierzchnie m2 1600
4. Urz±dzenia bezpieczeñstwa
4.1. Znaki pionowe na s³upkach kpl. 4
4.2. Oznakowanie poziome m2 46
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- za³. nr 1 do SWZ – Opis robót
- za³. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- za³. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin - Remont drogi gminnej nr 460609W w miejscowo¶ci M³udzyn w ¯urominie”
a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilo¶æ
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
1.2. Frezowanie m2 12 096,20
3. Nawierzchnie m2 12 096,20
4. Pobocza m2 2 900,00
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- za³. nr 1 do SWZ – Opis robót
- za³. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- za³. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin - Remont drogi gminnej nr 460610W w miejscowo¶ci Bêdzymin w ¯urominie”
a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilo¶æ
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1.
1.2. Frezowanie m2 6 292,00
3. Nawierzchnie m2 6 292,00
4. Pobocza m2 1 144,00
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- za³. nr 1 do SWZ – Opis robót
- za³. nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna
- za³. nr 3 do SWZ - Przedmiar robót jako dokument pomocniczy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin – Budowa drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej w ¯urominie”
a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilo¶æ
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1
2. Kolektor deszczowy m 509,25
3. Kana³ technologiczny m 71
4. Chodniki i zjazdy
4.1. Chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm m2 201
4.2. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm m2 378,50
5. Nawierzchnie
5.1. Nawierzchnie jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1960,75
5.2. Nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej m2 581,80
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi: za³. nr 1 do SWZ:
- PZT,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- za³. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- za³. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
d) Z zakresu opisanego w PZT, P A-B, PT wy³±czono nastêpuj±ce roboty dotycz±ce:
czê¶ciow± budowê chodników w ul. Grunwaldzkiej. Pozostaje do wykonania chodnik po lewej stronie w ul. Spacerowej (³±cznik od bloków do ul. Zwyciêstwa)
budowê kana³u technologicznego w ul. Grunwaldzkiej. Pozostaje do wykonania kana³ po lewej stronie w ul. Spacerowej (³±cznik od bloków do ul. Zwyciêstwa
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin – Budowa drogi gminnej ul. Brzozowej w ¯urominie”
a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilo¶æ
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe kpl. 1
2. Kolektor deszczowy m 348,07
3. Chodniki i zjazdy
3.1. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm m2 190,61
4. Nawierzchnie
4.1. Nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej m2 2 248,62
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi: za³. nr 1 do SWZ:
- PZT,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny,
- za³. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- za³. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
c) Z zakresu opisanego w PZT, P A-B, PT wy³±czono nastêpuj±ce roboty dotycz±ce:
- budowê chodników,
- budowê kana³u technologicznego,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 6. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin – Budowa drogi gminnej ul. Popie³uszki w ¯urominie”
a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilo¶æ
1. Roboty przygotowawcze kpl. 1
2. Nawierzchnie jezdni i zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1762,40
3. Oznakowanie kpl. 1
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Projekt budowlany,
- STWiOR,
- przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
c) Z zakresu opisanego w projekcie budowlanym wy³±czono nastêpuj±ce roboty dotycz±ce:
- budowê chodników (utwardzone pobocza),
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 7. „Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin – Budowa drogi gminnej ul. Leszczynowej w ¯urominie”
a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilo¶æ
1. Roboty przygotowawcze kpl. 1
2. Kanalizacja deszczowa m 184,73
3. Nawierzchnie jezdni i zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm m2 1144,15
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- za³. nr 1 do SWZ - Projekt budowlany,
- za³. nr 2 do SWZ - STWiOR,
- za³. nr 3 do SWZ - przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
10.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:10.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie
10.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie
10.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie
10.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej:
dla czê¶ci 1, 2, 3:
a) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/ lub przebudowie/ lub rozbudowie / lub remoncie drogi, której zakres obejmowa³ wykonanie nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 1000 m2
dla czê¶ci 4:
b) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/ lub przebudowie/ lub rozbudowie / lub remoncie drogi, której zakres obejmowa³ wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni minimum 1000 m2
oraz
c) jedn± robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ wykonanie kanalizacji deszczowej lub ¶ciekowej
dla czê¶ci 5:
d) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/ lub przebudowie/ lub rozbudowie / lub remoncie drogi, której zakres obejmowa³ wykonanie nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 1000 m2
oraz
e) jedn± robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ wykonanie kanalizacji deszczowej lub ¶ciekowej
dla czê¶ci 6:
f) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/ lub przebudowie/ lub rozbudowie / lub remoncie drogi, której zakres obejmowa³ wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni minimum 1000 m2
dla czê¶ci 7:
g) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/ lub przebudowie/ lub rozbudowie / lub remoncie drogi, której zakres obejmowa³ wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni minimum 700 m2
oraz
h) jedn± robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ wykonanie kanalizacji deszczowej lub ¶ciekowej
W przypadku gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i ilo¶ciowo roboty budowlane niezbêdne do wykazania spe³niania w/w warunku.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
- warunek okre¶lony w pkt 10.1.4 ppkt 1) lit. b) oraz w pkt 10.1.4 ppkt 1) lit. c) mog± spe³niaæ ³±cznie
- warunek okre¶lony w pkt 10.1.4 ppkt 1) lit. d) oraz w pkt 10.1.4 ppkt 1) lit. e) mog± spe³niaæ ³±cznie
- warunek okre¶lony w pkt 10.1.4 ppkt 1) lit. g) oraz w pkt 10.1.4 ppkt 1) lit. h) mog± spe³niaæ ³±cznie
2) Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji min:
dla czê¶ci 1, 2, 3, 6
a) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjno – drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych; - pe³ni±c± funkcjê Kierownika budowy,
dla czê¶ci 4, 5, 7
b) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjno – drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych; - pe³ni±c± funkcjê Kierownika budowy,
oraz
c) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych - pe³ni±c± funkcjê Kierownika robót sanitarnych,
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wskazanie tej samej osoby do projektowania lub kierowania robotami w wielu bran¿ach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnieñ.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: warunek okre¶lony w pkt 10.1.4 ppkt 2) lit. b) oraz w pkt 10.1.4 ppkt 2) lit. c) mog± spe³niaæ ³±cznie
Przez w/w uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r. poz. 831).
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w/ uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ze zm.).
Je¿eli Wykonawca zamierza z³o¿yæ wiêcej ni¿ jedn± ofertê czê¶ciow± (na dwie lub trzy lub cztery lub piêæ lub sze¶æ lub siedem czê¶ci zamówienia) to mo¿e w celu wykazania zdolno¶ci technicznych i zawodowych wskazaæ to samo zadanie (robotê budowlan±, zamówienie) i t± sam± osobê na wiêksz± liczbê czê¶ci zamówienia, je¿eli potwierdzaj± one spe³nianie warunków na wszystkie czê¶ci, w ramach których zostan± wskazane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH SK£ADANYCH NA WEZWANIE:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ)
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ).
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowanialub w przypadku gdy Zamawiaj±cy mo¿e ww. dokumenty pozyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
2) Pe³nomocnictwo - gdy umocowanie osoby lub osób sk³adaj±cych ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych;
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 9 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp - je¶li dotyczy
5) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - Za³±cznik Nr 10 do SWZ - je¿eli dotyczy.
6) Dokument wadium - je¿eli wadium zosta³o wniesione w formie gwarancji lub porêczenia
W przypadku wniesienie wadium w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej
7) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
15.1 Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:Dla Czê¶æ 1, 3, 6, 7
2.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce z³otych 00/100).
Dla Czê¶æ 2, 4, 5
5.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
15.2 Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
1) gwarancjach bankowych,
2) gwarancjach ubezpieczeniowych,
3) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Z 2019 r,
poz. 310, 836 i 1572).
15.2.1 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp
15.3 Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w ¯urominie Nr NRB: 59 8242 0008 2001 0002 3533 0002
z dopiskiem:
Wadium – dotyczy czê¶ci …….… zamówienia
(nale¿y wpisaæ numer czê¶ci)
„Przebudowa, budowa i remont dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin”
15.4 Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, je¿eli pieni±dz znajduje siê na koncie Zamawiaj±cego w terminie (godzina) sk³adania ofert.
15.5 Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczeñ nale¿y do³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczeñ musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo i na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
15.6 W przypadku gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³a wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
- Przepisy dotycz±ce Wykonawców stosuje siê odpowiednio do Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
- Je¿eli oferta wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
- W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
- O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
- O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± na wezwanie zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 12.2 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 12.2 1) i 12.2 2) sk³da odpowiednio Wykonawca/ Wykonawca, który/ którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy na podstawie art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ projektu umowy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy.Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy okre¶laj±c rodzaj i zakres zmian oraz warunki zmian - w przypadkach okre¶lonych w § 15 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zuromin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
I. Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (przes³anka obligatoryjna)II. Dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala siê od dnia podpisania umowy
Zakoñczenie: 367 dni od dnia podpisania umowy:
- I – etap 180 dni od podpisania umowy w zakres, którego wchodzi wykonanie min. 20% robót objêtych zamówieniem,
- II – etap 245 dni od podpisania umowy w zakres, którego wchodzi wykonanie min. 30% robót objêtych zamówieniem,
- III - etap 367 dni od podpisania umowy w zakres, którego wchodzi wykonanie pozosta³ych robót objêtych zamówieniem,
III. Klauzula waloryzacyjna § 5a Projektu umowy
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z poni¿szymi zasadami, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
1) wyliczenie wysoko¶ci zmiany wynagrodzenia odbywaæ siê bêdzie w oparciu o zmianê kwartalnego wska¼nika cen produkcji budowlano-monta¿owej w stosunku do wska¼nika obowi±zuj±cego w dniu z³o¿enia oferty publikowany przez Prezesa GUS = zwany dalej wska¼nikiem GUS
2) w sytuacji, gdy ostatni opublikowany wska¼nik GUS przed:
a) podpisaniem protoko³u odbioru czê¶ciowego lub
b) podpisaniem protoko³u odbioru koñcowego
zmieni siê w stosunku do ostatniego opublikowanego wska¼nika GUS przed podpisaniem umowy o poziom przekraczaj±cy 10%, strony mog± z³o¿yæ wniosek o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w zakresie robót odebranych protoko³em podpisanym po publikacji wska¼nika, o którym mowa w lit a) lub b);
3) strona po spe³nieniu przes³anek wskazanych w pkt 1-2 mo¿e z³o¿yæ wniosek o zmianê wynagrodzenia w wysoko¶ci wynikaj±cej z wyliczenia:
A x (B% - 10%) = C
GDZIE:
A – warto¶æ prac objêtych protoko³em (odbioru czê¶ciowego lub koñcowego) podpisanym po publikacji wska¼nika, który zmieni siê w stosunku do ostatniego opublikowanego przed podpisaniem umowy wska¼nika GUS o poziom przekraczaj±cy 10%
B – suma warto¶ci opublikowanych wska¼ników GUS w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protoko³u odbioru czê¶ciowego lub podpisania protoko³u odbioru koñcowego
C – warto¶æ zmiany
4) Kwoty p³atne Wykonawcy bêd± waloryzowane miesiêcznie pocz±wszy od 7 miesi±ca okresu realizacji robót.
5) strona sk³adaj±c wniosek o zmianê powinna przedstawiæ w szczególno¶ci:
a) wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia;
b) dowody na to, ¿e wzrost kosztów materia³ów lub us³ug mia³ wp³yw na koszt realizacji zamówienia.
5) ³±czna warto¶æ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie postanowieñ niniejszego ustêpu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 5 % w stosunku do pierwotnej warto¶ci umowy.
6) zmiana wynagrodzenia w oparciu o niniejszy ustêp wymaga zgodnej woli obu stron wyra¿onej aneksem do umowy.
IV. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- wykonanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych,
- kierowanie pojazdami, obs³uga maszyn budowlanych, operatorzy sprzêtu
- prace fizyczne budowlano – monta¿owe objête zakresem zamówienia
- wykonanie innych czynno¶ci (prac fizycznych) zwi±zanych z wykonaniem bezpo¶rednio prac budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia.
Wymóg nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osoby kieruj±ce budow±: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pe³ni±cych samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materia³ów budowlanych.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte w Za³. nr 11 do SWZ
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- ¦wiadczenie sprzeda¿y oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej Pb95
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci dla SPZZOZ w ¯urominie
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ¼róde³ ciep³a w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przy³±czy wodoci±gowych w miejscowo¶ci ¯ó³wino w Gminie Wolin"
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na czê¶ci
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
- Budowa zbiornika retencyjnego w Po¶wiêtnem
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.