Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług hotelarskich, gastronomicznych oraz usług towarzyszących dla organizacji wydarzenia w dniach 3-4 luty 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNY OŚRODEK INFORMATYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100999489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 132-136
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cyfra.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Informatyzacja i Teleinformatyka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług hotelarskich, gastronomicznych oraz usług towarzyszących dla organizacji wydarzenia w dniach 3-4 luty 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00d7fd8c-c889-45e3-8f3b-4e9c9743de6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na ograniczenia do 1000 znaków, uzasadnienie zamieszczono w polu "Informacje dodatkowe"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COI-ZAK.262.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup usług hotelarskich, gastronomicznych oraz usług towarzyszących dla organizacja wydarzenia Interop Testing dla LSP POTENTIAL w dniach 3-4 luty 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245439 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245439 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORBIS Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250469
7.3.3) Ulica: Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245439 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-03 do 2025-02-04SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. 2024 poz. 1320)
uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający otrzymał zadanie zorganizowania konferencji Interop Testing dla LSP POTENTIAL, która stanowiła wydarzenie zewnętrzne, związane z udziałem przedstawicieli Państw członkowskich, które biorą udział w LSP Potential oraz przedstawicieli Komisji Europejskiej.
Należy wskazać, że termin konferencji został ustalony odgórnie i niezależnie od Zamawiającego w porozumieniu pomiędzy stroną polską (Ministerstwem Cyfryzacji) oraz koordynatorem administracyjnym konsorcjum LSP Potential.
Zamawiający, któremu zostało powierzone to zadanie, nie mógł go zorganizować i sfinansować samodzielnie, albowiem musiał otrzymać wyraźne polecenie ze strony Ministerstwa Cyfryzacji, określające dokładny zakres wydarzenia oraz wszelkie niezbędne informacje w tym zakresie, a także zabezpieczenie środków na sfinansowanie zamówienia. Formalne polecenie podjęcia działań oraz zabezpieczenie środków zostało przekazane przez Ministerstwo Cyfryzacji w dniu 31 stycznia 2025 roku, podczas gdy konferencja została wyznaczona na dzień 3-4 lutego 2025 roku. W konsekwencji Zamawiającemu pozostał w istocie jeden dzień roboczy na sfinalizowanie zamówienia z wykonawcą. Trzeba dodać, że termin 3 – 4.lutego 2025 nie mógł zostać przekroczony. Wydarzenie nie mogło też zostać odwołane, gdyż mogłoby to nadszarpnąć autorytet Polski na arenie międzynarodowej, na co z oczywistych względów nie mógł pozwolić Zamawiający.
Jak zaznaczono w komentarzu UZP do ustawy Pzp: „Zgodnie z przesłanką z art. 214 ust. 1 pkt 5 Pzp zastosowanie trybu z wolnej ręki możliwe jest w razie wystąpienia okoliczności powodujących konieczność natychmiastowego udzielenia zamówienia. Przyjąć należy, że natychmiastowe wykonanie zamówienia oznacza konieczność jego realizacji najszybciej jak to możliwe. Określenie „natychmiast” wskazuje na maksymalny priorytet i szybkość jeszcze większą niż w trybie pilnym. Jest to zatem przesłanka, z której można skorzystać jedynie w sytuacjach wyjątkowych wymagających od zamawiającego szczególnie szybkiej reakcji. (…) Natomiast potrzeba natychmiastowego zrealizowania zamówienia powinna być podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania natychmiastowych działań. Okoliczności uzasadniające muszą wynikać z przyczyn niezawinionych, niezależnych od zamawiającego, a w zaistniałej sytuacji nie da się zachować terminów określonych dla innych trybów zamówienia”
Jak już wskazano, Zamawiający ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, która wymagała natychmiastowego wykonania zamówienia, a nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki. Wydarzenie Interop Testing dla LSP POTENTIAL miało odbyć się w dniach 3-4 lutego 2025 r. Zamawiający otrzymał dopiero zlecenie na organizację przedmiotowego wydarzenia zawierające jego zakres wraz z zabezpieczaniem kwoty niezbędnej na realizację w dniu 31 stycznia 2025 roku, co uniemożliwiało przeprowadzenie jakiegokolwiek konkurencyjnego postepowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/06/2025 Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta na dwie macierze HUAWEI OceanStore 5500V5
- System transportu podłoży w linii montażowej SMT
- Zakup narzędzi chirurgicznych do chirurgii laparoskopowej oraz akcesoriów do kolumny laparoskopowej OLYMPUS z Bloku Operacyjnego"
- Dostawa sond kardiochirurgicznych wraz z dzierżawą 2 aparatów do krioanalgezji dla UCK WUM
- Przygotowanie, wydruk i dostarczenie czeków informacyjno-promocyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja międzynarodowej konferencji "Zakopane School of Physics 2025" w Zakopanem w terminie 20-24 maja 2025 r. (DZP.260.5.2025)
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Kompleksowa usługa hotelowo-noclegowa wraz z wyżywieniem, wynajmem sali i organizacją transportu dla 60 osób w ramach szkolenia z projektu INTERREG PL SK.01.02-IP.01-0002/23
- Zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie - wyjazd nr 2
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.