eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaktorówBudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Kozerach Nowych wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa zbiornika na wodę czystą na stacji uzdatniania wody w Bieganowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131106 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Kozerach Nowych wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa zbiornika na wodę czystą na stacji uzdatniania wody w Bieganowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaktorów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148259

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 33

1.5.2.) Miejscowość: Jaktorów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-313

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 468545127

1.5.8.) Numer faksu: 468552188

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jaktorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.jaktorow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Kozerach Nowych wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa zbiornika na wodę czystą na stacji uzdatniania wody w Bieganowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43111caa-a28f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001814/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Kozerach Nowych wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa zbiornika na wodę czystą na stacji uzdatniania wody w Bieganowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065355/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5421871,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Kozerach Nowych wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa zbiornika na wodę czystą na stacji uzdatniania wody w Bieganowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
1) Zadanie nr 1:
Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Kozerach Nowych wraz z infrastrukturą techniczną.
Zakres robót obejmuje :Budowę budynku technologicznego suw wraz z montażem instalacji technologicznych , budowę zbiornika wody czystej o pojemności 250 m3, budowę zbiornika wód popłucznych o pojemności 70 m3 ,budowę dróg wewnętrznych, przebudowę istniejącej sieci energetycznej. Demontaż istniejącej stacji suw oraz demontaż dwóch zbiorników
2) Zadanie nr 2:
Budowa zbiornika na wodę czystą na stacji uzdatniania wody w Bieganowie.
Zakres robót obejmuje: Budowę zbiornika żelbetowego , wyrównawczego o pojemności 200 m 3 wraz z włączeniem w istniejący system zbiorników i podłączenie do szafy sterowniczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Projekty budowlane
2) Projekty wykonawcze
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4) Przedmiary robót
4. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się ww. Dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. Zamawiający potwierdza, że załączył całą dokumentację projektową i techniczną oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia i warunki potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia. Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomościami oraz wszystkimi działkami, na których będzie realizowana niniejsza inwestycja.
5. W formularzu ceny – załącznik nr 1a do SWZ znajduje się pozycja pod nazwą ,,obsługa geodezyjna’’. W kosztorysach branżowych nie ma takich działów, z których bezpośrednio można by było wpisać żądane wartości. W związku z tym, Zamawiający zapisał pozycje ,,obsługa geodezyjna’’, aby Wykonawca miał możliwość dokonać rzetelnej wyceny oferty w oparciu o własną kalkulację.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 t.j.), zgodnie z art. 95 ust.1 ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: pracowników budowlanych, monterów sanitarnych, monterów elektrycznych.
11. Wszelkie kwestie związane ze sposobem weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6137685,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8596322,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6137685,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNAM Sp. z o .o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990108691

7.3.3) Ulica: Mokronoska 2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-407

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6137685,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.