eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinMODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY GARWOLIN ETAP II.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY GARWOLIN ETAP II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY GARWOLIN ETAP II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bcc19b5-b140-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033327/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg na terenie gminy Garwolin etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie gminy Garwolin etap II w tym:
1) Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Jagodne – ul. Jaśminowa i ul. Lawendowa.
2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lucin.
3) Przebudowa drogi gminnej Nr 130217W w miejscowości Rębków – ul. Podbiel.
4) Przebudowa drogi gminnej Nr 130260W w miejscowości Sulbiny – ul. Warszawska.
5) Przebudowa drogi gminnej Górki ul. Ks. Stanisława Pasionka – Izdebnik.
6) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Górki – ul. Lipowa.
7) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Miętne – ul. Pogodna.
8) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rębków – ul. Zacisze.
9) Przebudowa drogi gminnej Nr 130206W w miejscowości Stara Huta.
10) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stary Puznów.
11) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sulbiny – ul. Dębowa.
12) Przebudowa drogi gminnej Nr 130216W w miejscowości Sulbiny – ul. Wspólna.
13) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sulbiny – ul. Łąkowa.
14) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Rębkowska – ul. Kolejowa (str P).
15) Przebudowa drogi gminnej Nr 130246W w miejscowości Wola Rębkowska – ul. Lipowa.
16) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Rębkowska – ul. Ogrodowa (str L).
17) Przebudowa drogi gminnej Nr 130238 W w miejscowości Ruda Talubska - ul. Słoneczna.
18) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zakącie.
19) Przebudowa drogi gminnej Nr 130222 W w miejscowości Ruda Talubska - ul. Polna.
20) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sulbiny - ul. Leśna.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SWZ na podstawie których Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysów ofertowych - uproszczonych.
UMOWA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ZOSTANIE ZAWARTA Z WYKONAWCĄ PO OTRZYMANIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PROMESY Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.

2. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKNAWCĘOSÓB NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY ART. 95 PZP.
1. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - obsługa maszyn i sprzętu przy wykonywaniu robót drogowych, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r poz. 1510). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia;
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 3, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 11 ust. 1 pkt 9 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o zamówienie publiczne wpłynęły dwie oferty tj.:
1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
ul. Krańcowa 7
21-100 Lubartów
Łączna cena netto: 10.692.885,65 zł.
Łączna cena brutto: 13.152.249,35 zł.
Okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane – 60 miesięcy
Termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy
Warunki płatności: 30 dni

2. Konsorcjum firm:
F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek – Lider konsorcjum
Pogorzel ul. Świerkowa 31
05-430 Celestynów
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o. – Partner konsorcjum
Pogorzel ul. Świerkowa 31
05-430 Celestynów
Łączna cena netto: 8.460.564,98 zł.
Łączna cena brutto: 10.406.494,93 zł.
Okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane – 60 miesięcy
Termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy
Warunki płatności: 30 dni


Zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. 8.000.000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów złotych). Kwota zaoferowana przez Wykonawców w ofertach przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zgodnie z art. 255 pkt.3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
„cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10406494,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13152249,35 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.