Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070965/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131159 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń stomatologicznych dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142049482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Zjazd 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcs-przychodnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mcs.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń stomatologicznych dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0982706a-be01-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00051192/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070965/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145790 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIKROSILNIK ELEKTRYCZNY ZE ŚWIATŁEM TYPU MC2 ISOLITE LK BIEN AIR /lub równoważny/ - 4 sztPodstawowe dane techniczne:
zakres obrotów [1/min] 60 – 40000
pełna moc przy minimalnych obrotach
tzw. „miękki start”
wbudowane źródło światła
zgodny z normą ISO
chłodzenie mikrosilnika powietrzem
wewnętrzny spray
urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIKROSILNIK ELEKTRYCZNY BEZ ŚWIATA TYPU MC3 IR /lub równoważny/ - 5 sztPodstawowe dane techniczne:
zakres obrotów [1/min] 60 – 40000
pełna moc przy minimalnych obrotach
tzw. „miękki start”
zgodny z normą ISO
chłodzenie mikrosilnika powietrzem
wewnętrzny spray
urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KĄTNICA ZE ŚWIATŁEM - 11 sztPodstawowe dane techniczne:
przełożenie 1:1,
podłączenie bezpośrednio do silnika na trzpień wg ISO 3964,
silnik z zamontowanym źródłem światła,
światłowód wykonany z jednolitego pręta sztucznego szkła o małym współczynniku tłumienia,
prędkość obrotowa [obr/max] 40 000,
średnica główki nie większa niż 9,5 mm
wysokość główki ze standardowym wiertłem 19 mm nie większa niż 20 mm
maksymalna długość wiertła dopuszczona przez producenta nie mniejsza niż 34 mm
przystosowana do instrumentów obrotowych wykonanych zgodnie z normą PN EN 1797 -2017 - 07 -1:1995- średnica 2,35, długość trzonka – 22 mm,
mocowanie wiertła bez klucza systemem „pusch”,
pojedynczy spray,
ergonomiczny uchwyt,
możliwość konserwacji i czyszczenia w urządzeniu Assistina W&H 301 Plus, (olej serwisowy F1, W&H, MD-400) -warunek konieczny,
sterylizacja parowa w autoklawie 134°C (4 minuty),
końcówki fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
sprzęt odpowiedni do wierteł i frezów firmy JOTA,
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 19580 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TURBINA ZE ŚWIATŁEM LED - 11 sztPodstawowe dane techniczne:
podłączenie zgodnie z normą EN ISO 9168:2009,
oświetlenie poprzez diodę LED w turbinie, (światło LED z diody zamontowanej bezpośrednio przy główce turbiny)
ceramiczne łożyska kulkowe,
prędkość obrotowa min. 300 000 [obr/min], (maksymalna prędkość obrotowa 350 000 obr/min ± 30,000 obr/min)
moc nie mniejsza niż 21W
zużycie powietrza nie większe niż 45 Nl/min
przystosowana do instrumentów obrotowych wykonanych zgodnie z normą PN EN 1797-2017 -07 1:1995 - 1,6 / 25 mm,
mocowanie wiertła, bez klucza, systemem „push”,
chłodzenie sprayem wodnym co najmniej poczwórnym,
brak możliwości zasysania zewnętrznych płynów do wnętrza turbiny podczas jej zatrzymania, (system zapobiegający zasysaniu zewnętrznych płynów podczas jej zatrzymywania zamontowany w główce turbiny)
ergonomiczny i lekki uchwyt (waga końcówki turbinowej bez szybkozłączki nie większa niż 55g),
możliwość konserwacji i czyszczenia w urządzeniu Assistina W&H 301 Plus, (olej serwisowy F1, W&H, MD-400) - warunek konieczny,
sterylizacja parowa w autoklawie 134°C (4 minuty),
końcówki fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
sprzęt odpowiedni do wierteł i frezów firmy JOTA,
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 23100 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KĄTNICA PRZYŚPIESZAJĄCA ZE ŚWIATŁEM LED - 3 sztPodstawowe dane techniczne:
Złącze: ISO 3964
Światło: szklany pręt świetlny
Intensywność światła: 25,000 Lux
Przełożenie: 1:5
Rozmiar główki: Ø 10 mm
Wysokość główki: 22.5 mm (z wiertłem 19 mm)
Quattro Spray (4-drożny spray)
Do wierteł FG Ø 1.6 mm
Maks. długość narzędzia: 25 mm
Przycisk usuwania wiertła
Maksymalna prędkość obrotowa: 40,000 rpm
Możliwość konserwacji i czyszczenia w urządzeniu Assistina W&H 301 Plus, (olej serwisowy F1, W&H, MD-400) - warunek konieczny,
Sterylizacja parowa w autoklawie 134°C (4 minuty),
Końcówki fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
Sprzęt odpowiedni do wierteł i frezów firmy JOTA,
Okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6900 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PROSTNICA - 12 szt przełożenie 1:1,
system mocowania wierteł i frezów chirurgicznych
narzędzia o średnicy trzonka 2,35 mm
prędkość obrotowa [obr/max] 40 000
możliwość sterylizacji w autoklawie 134°C
konserwacja i czyszczenie w urządzeniu Assistina 301 Plus W&H(olej serwisowy F1, W&H, MD-400) -warunek konieczny
sprzęt odpowiedni do wierteł i frezów firmy JOTA
urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5760 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ENDOMETR RYPEX 6 - 2 szt/lub równoważny/
urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
zgodny z norma ISO
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GŁOWICA (RĘKOJEŚĆ) DO SKALERA FIRMY EMS TYP EN-041 /lub równoważna/ - 26 sztuk oryginalna rękojeść do skalera EMS mini piezon,
bez światła,
urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji 2020,
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 54600 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
UNIWERSALNA SZYBKOZŁĄCZKA ZE ŚWIATŁEM TYPU ROTO-QUICK EQ 24 W&H /lub równoważna/ - 3 szt do użytku ze wszystkimi standardowymi turbinami W&H
kompatybilność - ze wszystkimi turbinami, silnikami powietrznymi i skalerami ze złączami Roto Quick
możliwość obrotu instrumentu o 360 °
zawór antyretrakcyjny
możliwość sterylizacji w autoklawie 134°C
urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
URZĄDZENIE DO KONSERWACJI KOŃCÓWEK STOMATOLOGICZNYCHASSISTINA 301 PLUS
/lub równoważna/ - 1 szt
wymiary: wys. x szer. x gł. : 223 x 190 x 415 mm,
waga: 2,70 kg,
zużycie powietrza: ok. 60 l/min,
głośność maks. 63 db (A) w odległości 50 cm,
ciśnienie robocze: 4 – 10 bar,
pojemność: 250ml oleju serwisowego wystarczające na ok. 3.500 cykli konserwacji,
pojemność: 250ml płynu czyszczącego wystarczające na ok. 2.500 cykli konserwacji,
urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4350 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kol-dental Sp. z o.o. S.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-10-01-593
7.3.3) Ulica: ul. Cylichowska 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-769
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOL-DENTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOL-DENTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11249,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kol-dental Sp. z o.o. S.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-10-01-593
7.3.3) Ulica: ul. Cylichowska 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-769
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOL-DENTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOL-DENTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18651,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18651,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132
7.3.3) Ulica: ul. Tukana 3B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18651,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20790 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20790 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132
7.3.3) Ulica: ul. Tukana 3B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20790 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132
7.3.3) Ulica: ul. Tukana 3B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26892 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dentalstore Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522595479
7.3.3) Ulica: Torfowa 3B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-772
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DENTALSTORE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DENTALSTORE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dentalstore Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522595479
7.3.3) Ulica: Torfowa 3B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-772
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DENTALSTORE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DENTALSTORE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58759,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58759,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58759,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dentalstore Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522595479
7.3.3) Ulica: Torfowa 3B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-772
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DENTALSTORE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DENTALSTORE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58759,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1782 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1782 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132
7.3.3) Ulica: Tukana 3B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1782 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3996 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3996 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132
7.3.3) Ulica: Tukana 3B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3996 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.