eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń stomatologicznych dla "Mazowieckiego Centrum Stomatologii" Sp. z o.o. w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131159 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń stomatologicznych dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142049482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Zjazd 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcs-przychodnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mcs.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń stomatologicznych dla „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0982706a-be01-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00051192/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i dostawa sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070965/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145790 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIKROSILNIK ELEKTRYCZNY ZE ŚWIATŁEM TYPU MC2 ISOLITE LK BIEN AIR /lub równoważny/ - 4 szt
Podstawowe dane techniczne:

 zakres obrotów [1/min] 60 – 40000
 pełna moc przy minimalnych obrotach
 tzw. „miękki start”
 wbudowane źródło światła
 zgodny z normą ISO
 chłodzenie mikrosilnika powietrzem
 wewnętrzny spray
 urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIKROSILNIK ELEKTRYCZNY BEZ ŚWIATA TYPU MC3 IR /lub równoważny/ - 5 szt
Podstawowe dane techniczne:

 zakres obrotów [1/min] 60 – 40000
 pełna moc przy minimalnych obrotach
 tzw. „miękki start”
 zgodny z normą ISO
 chłodzenie mikrosilnika powietrzem
 wewnętrzny spray
 urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KĄTNICA ZE ŚWIATŁEM - 11 szt
Podstawowe dane techniczne:
 przełożenie 1:1,
 podłączenie bezpośrednio do silnika na trzpień wg ISO 3964,
 silnik z zamontowanym źródłem światła,
 światłowód wykonany z jednolitego pręta sztucznego szkła o małym współczynniku tłumienia,
 prędkość obrotowa [obr/max] 40 000,
 średnica główki nie większa niż 9,5 mm
 wysokość główki ze standardowym wiertłem 19 mm nie większa niż 20 mm
 maksymalna długość wiertła dopuszczona przez producenta nie mniejsza niż 34 mm
 przystosowana do instrumentów obrotowych wykonanych zgodnie z normą PN EN 1797 -2017 - 07 -1:1995- średnica 2,35, długość trzonka – 22 mm,
 mocowanie wiertła bez klucza systemem „pusch”,
 pojedynczy spray,
 ergonomiczny uchwyt,
 możliwość konserwacji i czyszczenia w urządzeniu Assistina W&H 301 Plus, (olej serwisowy F1, W&H, MD-400) -warunek konieczny,
 sterylizacja parowa w autoklawie 134°C (4 minuty),
 końcówki fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 sprzęt odpowiedni do wierteł i frezów firmy JOTA,
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 19580 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TURBINA ZE ŚWIATŁEM LED - 11 szt
Podstawowe dane techniczne:
 podłączenie zgodnie z normą EN ISO 9168:2009,
 oświetlenie poprzez diodę LED w turbinie, (światło LED z diody zamontowanej bezpośrednio przy główce turbiny)
 ceramiczne łożyska kulkowe,
 prędkość obrotowa min. 300 000 [obr/min], (maksymalna prędkość obrotowa 350 000 obr/min ± 30,000 obr/min)
 moc nie mniejsza niż 21W
 zużycie powietrza nie większe niż 45 Nl/min
 przystosowana do instrumentów obrotowych wykonanych zgodnie z normą PN EN 1797-2017 -07 1:1995 - 1,6 / 25 mm,
 mocowanie wiertła, bez klucza, systemem „push”,
 chłodzenie sprayem wodnym co najmniej poczwórnym,
 brak możliwości zasysania zewnętrznych płynów do wnętrza turbiny podczas jej zatrzymania, (system zapobiegający zasysaniu zewnętrznych płynów podczas jej zatrzymywania zamontowany w główce turbiny)
 ergonomiczny i lekki uchwyt (waga końcówki turbinowej bez szybkozłączki nie większa niż 55g),
 możliwość konserwacji i czyszczenia w urządzeniu Assistina W&H 301 Plus, (olej serwisowy F1, W&H, MD-400) - warunek konieczny,
 sterylizacja parowa w autoklawie 134°C (4 minuty),
 końcówki fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 sprzęt odpowiedni do wierteł i frezów firmy JOTA,
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 23100 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KĄTNICA PRZYŚPIESZAJĄCA ZE ŚWIATŁEM LED - 3 szt
Podstawowe dane techniczne:

 Złącze: ISO 3964
 Światło: szklany pręt świetlny
 Intensywność światła: 25,000 Lux
 Przełożenie: 1:5
 Rozmiar główki: Ø 10 mm
 Wysokość główki: 22.5 mm (z wiertłem 19 mm)
 Quattro Spray (4-drożny spray)
 Do wierteł FG Ø 1.6 mm
 Maks. długość narzędzia: 25 mm
 Przycisk usuwania wiertła
 Maksymalna prędkość obrotowa: 40,000 rpm
 Możliwość konserwacji i czyszczenia w urządzeniu Assistina W&H 301 Plus, (olej serwisowy F1, W&H, MD-400) - warunek konieczny,
 Sterylizacja parowa w autoklawie 134°C (4 minuty),
 Końcówki fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 Sprzęt odpowiedni do wierteł i frezów firmy JOTA,
 Okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6900 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PROSTNICA - 12 szt
 przełożenie 1:1,
 system mocowania wierteł i frezów chirurgicznych
 narzędzia o średnicy trzonka 2,35 mm
 prędkość obrotowa [obr/max] 40 000
 możliwość sterylizacji w autoklawie 134°C
 konserwacja i czyszczenie w urządzeniu Assistina 301 Plus W&H(olej serwisowy F1, W&H, MD-400) -warunek konieczny
 sprzęt odpowiedni do wierteł i frezów firmy JOTA
 urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 5760 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ENDOMETR RYPEX 6 - 2 szt
/lub równoważny/
 urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 zgodny z norma ISO
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GŁOWICA (RĘKOJEŚĆ) DO SKALERA FIRMY EMS TYP EN-041 /lub równoważna/ - 26 sztuk
 oryginalna rękojeść do skalera EMS mini piezon,
 bez światła,
 urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji 2020,
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 54600 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

UNIWERSALNA SZYBKOZŁĄCZKA ZE ŚWIATŁEM TYPU ROTO-QUICK EQ 24 W&H /lub równoważna/ - 3 szt
 do użytku ze wszystkimi standardowymi turbinami W&H
 kompatybilność - ze wszystkimi turbinami, silnikami powietrznymi i skalerami ze złączami Roto Quick
 możliwość obrotu instrumentu o 360 °
 zawór antyretrakcyjny
 możliwość sterylizacji w autoklawie 134°C
 urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

URZĄDZENIE DO KONSERWACJI KOŃCÓWEK STOMATOLOGICZNYCH
ASSISTINA 301 PLUS
/lub równoważna/ - 1 szt
 wymiary: wys. x szer. x gł. : 223 x 190 x 415 mm,
 waga: 2,70 kg,
 zużycie powietrza: ok. 60 l/min,
 głośność maks. 63 db (A) w odległości 50 cm,
 ciśnienie robocze: 4 – 10 bar,
 pojemność: 250ml oleju serwisowego wystarczające na ok. 3.500 cykli konserwacji,
 pojemność: 250ml płynu czyszczącego wystarczające na ok. 2.500 cykli konserwacji,
 urządzenia fabrycznie nowe, nie powystawowe, nie prototypowe – rok produkcji min. 2020
 okres gwarancji: minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4350 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kol-dental Sp. z o.o. S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-10-01-593

7.3.3) Ulica: ul. Cylichowska 6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-769

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11249,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kol-dental Sp. z o.o. S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-10-01-593

7.3.3) Ulica: ul. Cylichowska 6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-769

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18651,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18651,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132

7.3.3) Ulica: ul. Tukana 3B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18651,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20790 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20790 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132

7.3.3) Ulica: ul. Tukana 3B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20790 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132

7.3.3) Ulica: ul. Tukana 3B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26892 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dentalstore Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522595479

7.3.3) Ulica: Torfowa 3B

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-772

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dentalstore Sp. z o.o. Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522595479

7.3.3) Ulica: Torfowa 3B

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-772

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58759,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58759,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58759,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dentalstore Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522595479

7.3.3) Ulica: Torfowa 3B

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-772

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58759,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1782 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2370 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1782 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132

7.3.3) Ulica: Tukana 3B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1782 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3996 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3996 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&H Poland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511888132

7.3.3) Ulica: Tukana 3B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3996 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.