eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzeń WielkiUtrzymanie i konserwacja terenów zieleni gminnej na terenie sołectw Gminy Dobrzeń Wielki



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni gminnej na terenie sołectw Gminy Dobrzeń Wielki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzenwielki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni gminnej na terenie sołectw Gminy Dobrzeń Wielki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8803235-9f97-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331227/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni gminnej na terenie sołectw Gminy Dobrzeń Wielki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.117.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w Parku rekreacyjnym za Urzędem Gminy w Dobrzeniu Wielkim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 4A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 68184,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w Chróścicach- Złoty Róg i skwery przy ulicy Powstańców Śląskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 4B do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 25994,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w Dobrzeniu Małym- sołectwo Dobrzeń Mały.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 4C do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 43740,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac ogrodniczych na terenie obiektu rekreacyjno-wypoczynkowego w Dobrzeniu Wielkim przy ul.Stawy” Balaton”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 4D do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 24464,59 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie terenów rekreacyjno-sportowych boisk sportowych, terenów przyległych do boisk: Dobrzeń Wielki, Chróścice, Kup
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 4E do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 32205,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koszenie trawy na terenach nieużytkowych Gminy Dobrzeń Wielki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 4F do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 25690,86 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nasadzenie drzew liściastych i iglastych, krzewów ozdobnych na terenie sołectw Gminy Dobrzeń Wielki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 4G do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 17496,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi w zakresie wycinki drzew, usunięcia wiatrołomów oraz cięć pielęgnacyjnych i technicznych koron drzew

4.5.3.) Główny kod CPV: 77341000-2 - Okrzesywanie drzew

4.5.5.) Wartość części: 24408,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49874,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49874,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49874,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU PIEKORZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541560820

7.3.3) Ulica: Opolska 115

7.3.4) Miejscowość: Dobrzeń Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 46-081

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49874,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 2, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do dnia 23.03.2022r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta z ceną powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 25 994,14 zł brutto. Działając na podstawie 224 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części nr 2. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego postępowania w części nr 2.
Wobec powyższego na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 2.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32059 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32059 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44389,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44389,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44389,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU PIEKORZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541560820

7.3.3) Ulica: Opolska 115

7.3.4) Miejscowość: Dobrzeń Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 46-081

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44389,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 4, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do dnia 23.03.2022r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta z ceną powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 24 464,59 zł brutto. Działając na podstawie 224 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części nr 4. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego postepowania w części nr 4.
Wobec powyższego, na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34855,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34855,68 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28910 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28910 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28910 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU PIEKORZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541560820

7.3.3) Ulica: Opolska 115

7.3.4) Miejscowość: Dobrzeń Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 46-081

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28910 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14867,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38655,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14867,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU PIEKORZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541560820

7.3.3) Ulica: Opolska 115

7.3.4) Miejscowość: Dobrzeń Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 46-081

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14867,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 7, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do dnia 23.03.2022r do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 7.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU PIEKORZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541560820

7.3.3) Ulica: Opolska 115

7.3.4) Miejscowość: Dobrzeń Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 46-081

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.