Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109712/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,190228,401e3cd98460dd03b40982806291fc19.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0cfd17-4bf3-45ea-8e15-cd6a16ba0a15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094530/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.7021.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, nasadzenie i pielęgnacja jednorocznych i wieloletnich roślin ozdobnych. Wykonawca winien pełnić funkcje administratora terenu, to jest wykonywać wszystkie określone w niniejszej SWZ prace, a także zgłaszać na bieżąco Zamawiającemu inne konieczne do wykonania prace w celu osiągnięcia odpowiedniego efektu estetycznego i zapewnienia bezpieczeństwa. W przypadku interwencji przez Zamawiającego, Wykonawca winien być dostępny do jego dyspozycji
w ciągu jednej godziny.
1. Dostawę, nasadzenie i pielęgnację jednorocznych ozdobnych roślin rabatowych w ramach:
1) I (pierwszego) nasadzenia – z terminem wykonania do 11 kwietnia 2025 r.;
2) II (drugiego) nasadzenia – z terminem wykonania do 23 maja 2025 r.,
− które obejmują:
a) dostawę i nasadzenie roślin, o których mowa w załączniku nr 4 i 5;
b) bieżące odchwaszczanie i spulchnianie gleby;
c) bieżące usuwanie śmieci na rabatach i w wazonach (w promieniu 1m od wazonów);
d) bieżące podlewanie i zasilanie nawozem roślin celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin oraz usuwanie przekwitłych kwiatostanów i obumarłych części roślin;
e) usunięcie roślin ozdobnych rabatowych I nasadzenia z przekopaniem terenu bezpośrednio przed wykonaniem II nasadzenia,
f) uzupełnienie podłoża (ziemi) przed posadzeniem roślin ozdobnych rabatowych I i II nasadzenia;
g) umieszczenie w podłożu przed posadzeniem roślin nawozu długo działającego (wolno uwalniającego się) w zalecanej dawce dla sadzonych roślin;
h) usunięcie po zakończeniu sezonu wegetacyjnego przekwitłych roślin i przygotowanie powierzchni do zimowania.
3) wymiana warstwy urodzajnej rabaty zlokalizowanej przy ul. Kościuszki (rondo Steinhausa), która obejmuje:
a) zakup oraz dostarczenie przez wykonawcę dobrej jakości ziemi;
b) wymianę ziemi na głębokości ok. 30 cm (całkowite zapotrzebowanie za materiał wynosić będzie ok. 45 m3);
Terminy rozpoczęcia każdego nasadzenia będą ustalone z Zamawiającym. Wykonawca zrealizuje każde nasadzenie w terminie 7 dni roboczych. W przypadku kradzieży lub zniszczenia sadzonek Wykonawca uzupełni nasadzenia do 10 % roślin rabatowych I i II nasadzenia w uzgodnieniu
z Zamawiającym na własny koszt.
2. Urządzenie kwietnika H 2400, tj. dostawa i nasadzenie roślin oraz pielęgnacja roślin, które obejmuje:
1) wymianę wierzchniej warstwy podłoża (ziemi) na świeżą urodzajną, zasadzenie roślin w sposób gwarantujący uzyskanie odpowiedniego efektu estetycznego;
2) umieszczenie w podłożu przed posadzeniem roślin nawozu długo działającego (wolno uwalniającego się) w zalecanej dawce dla sadzonych roślin;
3) bieżące podlewanie i zasilanie nawozem celem utrzymania roślin w odpowiedniej kondycji;
4) bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów;
5) usunięcie po zakończeniu sezonu wegetacyjnego roślin i zabezpieczenie kwietnika na zimę;
6) termin nasadzenia: do 11 kwietnia 2025 r.
3. Pielęgnację krzewów trzmieliny w gazonach na płycie rynku, która obejmuje:
1) uzupełnienie podłoża warstwą ziemi urodzajnej o grubości 5 cm;
2) bieżące odchwaszczanie i spulchnianie gleby;
3) bieżące usuwanie śmieci z gazonów;
4) bieżące usuwanie obumarłych części roślin oraz ich formujące przycinanie;
5) bieżące podlewanie i zasilanie roślin nawozem celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin;
6) łączna ilość krzewów 90 szt.
4. Pielęgnację rabat kwiatowych w Ogródku Jordanowskim przy ul. Jana Pawła II.
1) Rabata bylinowa „Motyli” o powierzchni 95 m2;
2) Rabata kwiatowa „Lawendowa” o powierzchni 37,5 m2;
3) Rabata kwiatowa „Rzeka barwinków” o powierzchni 50 m2;
− która obejmuje:
a) bieżące podlewanie i zasilanie roślin nawozem celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin;
b) bieżące odchwaszczanie i spulchnianie gleby;
c) bieżące usuwanie obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów i przycinka;
d) bieżące usuwanie śmieci z rabat;
e) cięcie roślin: na wiosnę obligatoryjnie dokonujemy radykalnego cięcia na wysokości 30 cm - krzewu budlei Dawida w celu zwiększenia ilości kwiatostanów i formowaniu pokroju. Podobnie należy czynić z hortensją bukietową (kwitnie na pędach jednorocznych) – wiosną ścinamy zeszłoroczne pędy do minimum połowy. Trawy pozostawiamy na okres zimowy i przycinamy wiosną.
5. Materiał roślinny przeznaczony do nasadzeń, o którym mowa w pkt III. 1.1), 1.2) i 2 SWZ winien być zgodny z odmianami i kolorami ustalonymi z Zamawiającym, duży, bardzo dobrej jakości, (bratki co najmniej z 1 rozwiniętym w pełni kwiatem), w pojemnikach, odpowiednio zasilony w celu uzyskania dobrej kondycji roślin. Dodatkowe informacje o zakresach nasadzeń i gatunkach określają Załączniki nr 4 i 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 185 000,00 zł natomiast cena najkorzystniejsze oferty wynosiła: 192 888,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Dostawa opatrunków
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa szwów chirurgicznych.
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- Wykonanie prac związanych z realizacją 2 zadań budżetu obywatelskiego 2024 (nr 374 i 1255).
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 roku
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie Ośrodków Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA w 2025 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.