Ogłoszenie z dnia 2023-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00498776/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 21 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@krasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690b9d9e-7ac8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013580/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym "Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw - modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.24.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325203,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym, współfinansowanym z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”, realizowanym w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki” – część 1 – „Modernizacja i remont basenuw Krasnymstawie”.
Inwestycja, o której mowa w zdaniu pierwszym, obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na modernizacji i remoncie obiektu sportowego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – basenu, w zakresie obejmującym m.in.: prace rozbiórkowe, roboty: budowlane, sanitarne, elektryczne, prace wykończeniowe, montaż OZE.
W zakresie Części 1 - nadzór inwestorski w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sani-tarnej, elektrycznej, drogowej.
2. Szczegółowy opis przedsięwzięcia inwestycyjnego, objętego nadzorem zawiera dokumen-tacja postępowania na wybór Wykonawcy robót budowlanych – w tym w szczególności Programy Funkcjonalno - Użytkowe oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z za-łącznikami dostępne na stronie:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/#/offer/0f2672a0-fde1-4912-97c9-2deec28cff28.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 275000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym, współfinansowanym z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”, realizowanym w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki” – część 2 – „Nadbudowa zaplecza hali sportowejw Krasnymstawie o halę sportów walki”.
Inwestycja, o której mowa w zdaniu pierwszym, obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na budowie hali sportów walki wraz z zapleczem (nadbudowa istniejącego budynku Centrum Sportowo-Rekreacyjnego - wykonanie prac rozbiórkowych, robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, wykonanie prac wykończeniowych, montaż OZE oraz zagospodarowanie terenu sąsiadującego z MOSiR-em w zakresie małej infrastruktury i zieleni).
• W zakresie Części 2 - nadzór inwestorski w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sani-tarnej, elektrycznej.
2. Szczegółowy opis przedsięwzięcia inwestycyjnego, objętego nadzorem zawiera dokumen-tacja postępowania na wybór Wykonawcy robót budowlanych – w tym w szczególności Programy Funkcjonalno - Użytkowe oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z za-łącznikami dostępne na stronie:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/#/offer/0f2672a0-fde1-4912-97c9-2deec28cff28.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121865,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319185,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319185,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Inwestycycjna Terra Sp. z o.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811823242
7.3.3) Ulica: ul. Botaniczna 24/3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-586
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA INWESTYCYJNA TERRA SP. Z O.O. I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319185,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39887,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39887,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadis Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Arkadis Spółka z o.o., Spółka komandytowa i Arkadis Spółka z o.o. S1 Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670677
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39887,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-10INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych dwóch autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3106L Borówek - Suche Lipie w m. Borówek
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica od km 1+516 do km 5+097 dł. 3,581 km
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
- Sukcesywne dostawy wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie
- Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla urzędu i jego jednostek organizacyjnych ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Nowoczesne laboratoria zawodu - modernizacja pracowni do nauki zawodu w szkołach Powiatu Gliwickiego - etap II"
- Świadczenie usługi administrowania i zarządzania serwerami i urządzeniami sieciowymi
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy, adaptacji i doposażenia pomieszczeń pod Oddział chemioterapii wraz z diagnostyką onkologiczną w Kociewskim Centrum Zdrowia sp. z o.o.
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.