Og³oszenie z dnia 2021-07-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00234899/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Og³oszenie nr 2021/BZP 00131402 z dnia 2021-07-29 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 850 36 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a5cfc9aa-ee04-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00131402
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00015208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Dostawa i monta¿ wyk³adzin i paneli
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Oferta powinna byæ sporz±dzona w
jêzyku polskim z zachowaniem, pod rygorem niewa¿no¶ci, postaci elektronicznej, w szczególno¶ci w formacie danych pdf., doc, odt., docx. i musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione pod rygorem
niewa¿no¶ci. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z rozpoczêciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy,
i¿ na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. bêd± Pani/Panu przys³ugiwa³y okre¶lone poni¿ej prawa zwi±zane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbê Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w Rzeszowie).
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w
Rzeszowie z siedzib± przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl).
2. Wspó³administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister w³a¶ciwy do spraw finansów publicznych z siedzib± przy ul. ¦wiêtokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres email: kancelaria@mf.gov.pl).
3. W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê drog± elektroniczn± pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl .
4. IAS w Rzeszowie mo¿e przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w nastêpuj±cych celach:
• postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 1801-ILZ.260.64.2021;
• realizacji zamówienia przez Wykonawcê.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 4, Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym pañstwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 4, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
7. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan bêdzie bra³/a udzia³.
8. W zwi±zku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje
Pani/Panu prawo do:
• dostêpu do tre¶ci danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrze¿eniem, ¿e udostêpniane dane osobowe nie mog± ujawniaæ informacji niejawnych, ani naruszaæ tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowi±zany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie;
• sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
• ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
9. W przypadku uznania, i¿ przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 51 RODO.
10. Udostêpnione dane nie bêd± podlega³y profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.64.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach:
1) Urz±d Skarbowy w Ja¶le, ul. Stanis³awa Staszica 3
2) Urz±d Skarbowy w Kro¶nie, ul. Sk³adowa 5
3) Urz±d Skarbowy w Lesku, ul. Rynek 1
4) Urz±d Skarbowy w Sanoku, ul. Sienkiewicza 1
5) Urz±d Skarbowy w Ustrzykach Dolnych, ul. Miko³aja Kopernika1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na wykonaniu, przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach Urzêdu Skarbowego w Brzozowie, ul. Kazimierzowska 1.2. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla Zamówienia podstawowego dotycz± tak¿e zamówienia w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 01.11.2021 r.,
3.2. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcja mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 01.11.2021 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach:
1. Urz±d Skarbowy w Dêbicy, ul. Kolejowa 21
2. Urz±d Skarbowy w Ropczycach, ul. ¦w. Barbary 12
3. Oddzia³ Celny Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 1
4. Urz±d Skarbowy w Tarnobrzegu, ul. Wyspiañskiego 12
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na wykonaniu, przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach Urzêdu Skarbowego w Mielcu, ul. ¯eromskiego 13i Urzêdu Skarbowego w Nisku, ul. 3-go Maja 32.
2. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla Zamówienia podstawowego dotycz± tak¿e zamówienia w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 01.11.2021 r.,
3.2. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcja mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 01.11.2021 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach:
1. Podkarpacki Urz±d Celno-Skarbowy w Przemy¶lu, ul. Sielecka 9
2. Urz±d Skarbowy w Jaros³awiu, ul. Przemys³owa 2 a
3. Urz±d Skarbowy w Lubaczowie, ul. Jana III Sobieskiego 6
4. Urz±d Skarbowy w Przemy¶lu, ul. Lwowska 9a
5. Urz±d Skarbowy w Przeworsku, ul. Tysi±clecia 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na wykonaniu, przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach Podkarpackiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Przemy¶lu, ul. Sielecka 9.2. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla Zamówienia podstawowego dotycz± tak¿e zamówienia w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 01.11.2021 r.,
3.2. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcja mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 01.11.2021 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach:
1. Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, ul. Geodetów 1
2. Drugi Urz±d Skarbowy w Rzeszowie, ul. Siemieñskiego 18
3. Urz±d Skarbowy w Strzy¿owie, ul. Daszyñskiego 6
4. Urz±d Skarbowy w Kolbuszowej, ul. Ko¶ciuszki 20
5. Urz±d Skarbowy w £añcucie, ul. Pi³sudskiego 11
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na wykonaniu, przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach Delegatury Podkarpackiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Ja¶le, ul. 3-Maja 302. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla Zamówienia podstawowego dotycz± tak¿e zamówienia w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 01.11.2021 r.,
3.2. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcja mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 01.11.2021 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej, tj.: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 250 m2.Uwaga: Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ winien siê wykazaæ odpowiedni± krotno¶ci± zdolno¶ci technicznej: tj. sk³adaj±c ofertê na dwie czê¶ci winien wykazaæ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 500 m2; sk³adaj±c ofertê na trzy czê¶ci winien wykazaæ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 750 m2; sk³adaj±c ofertê na cztery czê¶ci winien wykazaæ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 1000 m2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert±:1. O¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ (je¶li dotyczy).
2. Zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wg wzoru O¶wiadczenia stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, warunek okre¶lony w pkt 5.2. mo¿e zostaæ spe³niony przez jednego Wykonawcê lub ³±cznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w granicach unormowania w art. 455 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagaj± obustronnej zgody wyra¿onej na pi¶mie w formie aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.2. Niezale¿nie od postanowieñ paragrafu 13 Wzoru umowy, maj±c na uwadze fakt, ¿e trwaj±ca obecnie na ¶wiecie i w Polsce pandemia choroby COVID-19 jest przypadkiem si³y wy¿szej, a zarazem Strony nie s± w stanie przewidzieæ dalszego rozwoju COVID-19 i jego wp³ywu na realizacjê Umowy, niniejsze regulacje nale¿y stosowaæ z uwzglêdnieniem powszechnie obowi±zuj±cych przepisów zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych. W szczególno¶ci dla umo¿liwienia realizacji niniejszej Umowy w tych warunkach, Strony postanawiaj±, ¿e:
1) ocena przewidywalno¶ci wp³ywu COVID-19 i/lub jego skutków na realizacjê niniejszej Umowy bêdzie dokonywana wed³ug stanu wiedzy na dzieñ sk³adania ofert,
2) podczas realizacji niniejszej Umowy, Zamawiaj±cy po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19 wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku okoliczno¶ci, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, w uzgodnieniu z Wykonawc± dokonuje odpowiedniej zmiany Umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dowodów, w szczególno¶ci przez:
a) zmianê terminu wykonania Umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej czê¶ci,
b) zmianê sposobu wykonywania robót budowlanych,
c) zmianê zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy,
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ostateczny termin realizacji zamówienia podstawowego wynosi maksymalnie 60 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia opcjonalnego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 30 dni od dnia uruchomienia prawa opcji.2021-07-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ug konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddzia³u Wojewódzkiego NFZ z siedzib± w Rzeszowie.
- Dostawa wyposa¿enia medycznego wyszczególnionego w czê¶ciach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Us³uga konserwacji, przegl±dów oraz monitorowania instalacji przeciwpo¿arowych na obiektach UR przez okres 36 miesiêcy
- Ubezpieczenie mienia nieruchomego i ruchomego, ubezpieczenie komunikacyjne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci±
- Dostawa materia³ów dla systemów SSP i COD w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie ppo¿ w budynku H" Politechniki Rzeszowskiej
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami do ¶wiadczeñ podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Wykonanie posadzki ¿ywicznej typu wylewnego w budynku biurowo - socjalnym w Gryfinie przy ul. Targowej 16 nale¿±cym do Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych Sp. z o.o w Gryfinie
- Remont toalety na I piêtrze w budynku Powiatowego Zespo³u Szkó³ nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i roz³o¿enie mobilnej wyk³adziny do Pi³ki Siatkowej i Rêcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Adaptacja dwóch sal zajêæ na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkó³ Nr 2 im. Jaros³awa Iwaszkiewicza - Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJ¡ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓ£KOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
wiêcej: Wyk³adziny pod³ogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.