Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00084274/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”:meble biurowo-szkolne; gastronomiczne; metalowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZGORZELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 A
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 50 672 w. 208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.zgorzelec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgorzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.powiatzgorzelecki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”:meble biurowo-szkolne; gastronomiczne; metalowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef97d191-9571-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038471/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup mebli biurowo-szkolnych na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część I
1.2.6 Zakup mebli gastronomicznych na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część II
1.2.7 Zakup mebli metalowych na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084274/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179841,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155124,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowych mebli do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia. Rodzaj i ilość zamawianych mebli ogółem:Część I – Zakup mebli biurowo-szkolnych: szafka na dzienniki – 1 szt., regał – 6 szt., regał biblioteczny – 5 szt., biurko z kontenerem – 10 szt., krzesła konferencyjne – 14 szt., stół konferencyjny – 6 szt., krzesło szkolne – 56 szt., krzesło biurowe obrotowe – 25 szt., szafka skrzynkowa – 4 sz., szafa na dokumenty – 12 szt., podłogowy stojący wieszak na ubrania – 5 szt., tablica biała, sucho ścieralna – 5 szt., biurko kreślarskie z szufladami i krzesłem – 6 szt., ławka uczniowska 2-os. – 14 szt., fotel dla terapeuty – 1 szt., stolik do laptopa – 1 szt., stolik komputerowy 1-os. – 16 szt., kredens – 1 szt., zestaw stół z krzesłami(6 szt. krzeseł) – 1 zestaw, stół demonstracyjny 2 szafkowy – 1 szt., szafa szkolna z witryną – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39113600-3 - Ławki
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39121000-6 - Biurka i stoły
39130000-2 - Meble biurowe
39131000-9 - Regały biurowe
39134100-1 - Stoły komputerowe
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39141300-5 - Szafy
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 72895,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowych mebli do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia. Rodzaj i ilość zamawianych mebli ogółem:Część II – Zakup mebli gastronomicznych: regał ociekowy pięciopółkowy – 1 szt., regał magazynowy - 2 szt., regał na warzywa- 1 szt., stół roboczy przyścienny zabudowany – 7 szt., stół przyścienny – 7 szt., szafa przelotowa – 2 szt., szafka wisząca na przyprawy – 3 szt., regał jezdny – 2 szt., szafa na środki czystości – 1 szt., stół ze zlewem – 3 szt., pojemnik jezdny na odpadki – 1 szt., szafa z wbudowanym zlewem – 1 szt., zlew gastronomiczny – 1 szt., bateria zlewozmywakowa – 1 szt., podest – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
39141100-3 - Regały
39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 45764,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowych mebli do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia. Rodzaj i ilość zamawianych mebli ogółem:Część III – Zakup mebli metalowych: regał magazynowy – 23 szt., szafka dla uczniów, szkolna, ubraniowa - szatniowa – 37 szt., stół warsztatowy – 3 szt., wieszak stojący – 3 szt., taboret prysznicowy – 2 szt., wieszak naścienny – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113200-9 - Taborety
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39151200-7 - Stoły robocze
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 36464,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66860,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209124,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66860,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE AKMA PODSTAWSKI ZBIGNIEW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8710001912
7.3.3) Ulica: ul. Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66860,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54692,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105657,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54692,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121080689
7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54692,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87256,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57590,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220471628
7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 59B/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57590,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.