Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00044798/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIONKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat do spraw inwestycji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubartowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamionka
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-132
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamionka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kamionka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b18e1757-9651-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016326/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Przedmiotem zamówienia jest Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I.
4.2.Zadanie polegać będzie na poprawie jakości dróg gminnych w gminie Kamionka, polegającej na budowie i przebudowie dróg gminnych w miejscowościach: 1. Ciemno. 2. Dąbrówka. 3. Kamionka. 4. Syry. Realizacja inwestycji przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa oraz komfortu użytkowania dróg gminnych na odcinku około 5 km. Ponadto, wpłynie na ujednolicenie oraz usprawnienie dostępności komunikacyjnej i transportowej obszaru objętego zadaniem, w tym także podniesienie poziomu bezpieczeństwa, skrócenie czasu dojazdu i łatwiejszego dostępu mieszkańców gminy Kamionka do miejsc pracy, służby zdrowia, szkolnictwa, instytucji kultury, itp..
Zakres robót obejmuje budowę lub przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Kamionka poprzez:
4.2.1. Zadanie 1 – zaprojektowanie i wybudowanie dróg
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 1a do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
w szczególności:
- mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych;
- ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów;
- uzupełniającą dokumentację geologiczno-inżynierską i hydrogeologiczną (w razie potrzeby);
- Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli jest wymagana);
- Raport w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko, wraz ze wszystkimi niezbędnymi materiałami badawczymi, technicznymi i formalno-prawnymi (jeżeli będzie wymagane);
- projekt stałej organizacji ruchu;
- projekty podziału nieruchomości z wykazem zmian gruntowych, wykazami współrzędnych oraz protokoły przyjęcia granic nieruchomości (jeżeli będzie wymagane);
- Dokumentację z utrwalenia punktów granicznych wraz
z protokołem i szkicem przebiegu granic oraz dokumentacja niezbędna do wznowienia/ ustalenia/ wydzielenia granic pasów drogowych znajdujących się liniach rozgraniczających ustalonych w decyzji ZRID (jeżeli będzie wymagane);
- informacje i plan BiOZ,
- wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej lub uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych organowi administracji architektoniczno-budowlanej,
- dokumentacja formalno-prawna dla nabycia praw do korzystania z nieruchomości znajdujących się poza projektowanymi liniami rozgraniczającymi drogę, a niezbędna do zrealizowania niniejszej inwestycji (jeżeli jest wymagane);
3) w zależności od zapisów PFU - uzyskanie pozwolenia na budowę (lub decyzji ZRID) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1a do SWZ w tym:
a) Zadanie 1.1. - Rozbudowa drogi gminnej Nr 103267 L w m. Ciemno
Zamówienie obejmuje rozbudowę drogi gminnej nr 103267 L na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1529L do km 0+995,00.
W ramach tego opracowania przewiduje się podziały działek pod inwestycję. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana będzie na działce pasa drogowego Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie, Gminy Kamionka oraz prywatnych działkach. Omawiana droga przebiega przez tereny wiejskie o zabudowie zagrodowej oraz pola uprawne i zagajniki.
b) Zadanie 1.2. - Przebudowa drogi gminnej Nr 120862 L w Dąbrówce
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej nr 120862L o długości około 835,59m.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, łąk, lasu i pól uprawnych.
c) Zadanie 1.3. - Przebudowa ulicy Słonecznej w Kamionce
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej o długości około 195,60m.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy jednorodzinnej oraz instytucji publicznych.
d) Zadanie 1.4 - Budowa ulicy Spacerowej w Kamionce
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej o długości około 285,22m.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy jednorodzinnej.
e) Zadanie 1.5 - Przebudowa ulicy Nowej w Kamionce wraz z odcinkiem drogi gminnej Nr 120847 L
Zamówienie obejmuje ul. Nową o długości około 1046,72m oraz drogę gminną nr 120847L o długości 175,74m.
Całość drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy jednorodzinnej, zagrodowej, usługowej, łąk i pól uprawnych.
f) Zadanie 1.6 - Budowa ulicy Szkolnej w Kamionce
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej o długości około 67,7m.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy jednorodzinnej oraz instytucji publicznych.
g) Zadanie 1.7 - Budowa ulicy Nadrzecznej w Kamionce
Zamówienie obejmuje odcinek drogi gminnej o długości około 0+279,7.
Całość odcinka drogi poprowadzona zostanie po starym śladzie z jednoczesnym wprowadzeniem parametrów technicznych zgodnych z przyjętą klasą drogi D. Inwestycja przebiega w otoczeniu zabudowy zagrodowej, usługowej łąk i wody płynącej.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach;
7) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenia (wraz z brakiem sprzeciwu) o zakończeniu budowy w PINB w imieniu Zamawiającego – jeśli dotyczy (przedmiotowe wnioski złoży Wykonawca w imieniu Zamawiającego).
9) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
- Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
- Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
4.2.2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej Nr 103262 L w m. Syry
Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej nr 103262 L w Syrach. W ramach projektu nie przewiduje się podziału działek. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na działce pasa drogowego drogi gminnej Gminy Kamionka. Inwestycja znajduje się na działkach nr ewid.: 1209, 1206 obręb Syry. Początek opracowania drogi gminnej nr 103262L zlokalizowano na skrzyżowaniu z drogą gminną na działkach 1206 i 1209. Droga biegnie w kierunku zachodnim. Koniec przedmiotowego odcinka drogi znajduje się w km 1+120,00 na końcu miejscowości Syry. Zaprojektowano jezdnię asfaltową o szerokości 3,5 m oraz 5,0 m na mijankach. Wykonane zostaną obustronne pobocza o szerokości 0,75 m i 1,0 m oraz zjazdy z kruszywa łamanego. Zaprojektowano kanał technologiczny oraz nową organizację ruchu. Wyremontowane zostaną przepusty pod koroną drogi. Ponadto wprowadzone zostanie oznakowanie pionowe i poziome.
Szczegółowy/e:
W zakresie zadania 1: – Załącznik Nr 1a do SWZ
W zakresie zadania 2: – Załączniku Nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
71315000-9 - Usługi budowlane
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9782407,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9782407,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9782407,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9782407,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.