Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do zbiornika stacjonarnego Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów na stacjach paliw akceptujących bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273072999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiełły, 4
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 478510710
1.5.8.) Numer faksu: 478510740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@straz.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-jastrzebie-zdroj
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego do zbiornika stacjonarnego Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów na stacjach paliw akceptujących bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850f4d55-ae72-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087788/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju napędowego do zbiornika stacjonarnego Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów na stacjach paliw akceptujących bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192018,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ APrzedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego przeznaczonego dla pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu-Zdroju, w szacunkowej ilości 26 000 litrów. Szacowana wielkość zamówienia może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb wynikających z bieżącego zużycia, lecz nie będzie wynosić mniej niż 22 000 litrów oleju napędowego. Dostawa realizowana będzie w formie doraźnych tankowań do przenośnego, dwupłaszczowego, naziemnego zbiornika o pojemności wewnętrznej 5000 litrów, przeznaczonego do przechowywania i wewnętrznej dystrybucji oleju napędowego, zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego tj. w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Jagiełły 4. Jednorazowa dostawa paliwa wynosić będzie od 500 – 5000 litrów.
Paliwo zamawiane będzie telefonicznie do godz. 9:00 - dostawa do godziny 15:00 tego samego dnia z określeniem ilości zamówienia. Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem na swój koszt. Olej napędowy przyjmowany będzie w dniach od poniedziałku do piątku do godz. 15:00. Cysterna powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem.
Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa odbywać się będzie na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika. Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa będzie następowało w odniesieniu do temperatury referencyjnej + 15ºC.
Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód WZ, którego odbiór Zamawiający każdorazowo potwierdzi.
Przedmiot zamówienia posiada kod CPV – 09134200-9 paliwo diesla.
Dostarczany olej napędowy, winien spełniać wymagania jakościowe, określone odpowiednio w normach PN i EN. Wraz z dostawą należy każdorazowo dołączyć świadectwo jakości.
Rozliczenie będzie następowało każdorazowo po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw rafinerii Orlen na dzień dostawy oraz stałą marżę lub upust w wysokości określonej przez Wykonawcę w ofercie. Faktury płatne będą poleceniem przelewu na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134200-9 - Paliwo diesla
4.5.5.) Wartość części: 172851,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. CZĘŚĆ BPrzedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu-Zdroju w szacunkowej ilości:
a) do 1500 litrów benzyny bezołowiowej PB 95, lecz nie mniej niż
1000 litrów.
b) do 1500 litrów oleju napędowego, lecz nie mniej niż 1000 litrów.
Przedmiot zamówienia posiada kod CPV - 09132100-4 benzyna bezołowiowa,
09134200-9 paliwo diesla.
Wykonawca przystępując do przetargu powinien dysponować stacjami paliw na terenie całego kraju. Dostawa z Części B przedmiotu zamówienia będzie realizowana na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do ich zbiorników w „wybranej stacji” dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Wykaz ilości i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w Części B zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Przez wybraną sieć stacji dostawcy, należy rozumieć sieć stacji dostawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeżeli stacja ta znajduje się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną, jaką ten dostawca dysponuje.
Oferty dostawców oferujących dostawy paliw ze stacji leżących w odległości większej niż
3 km od siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną, (tj. gminną, powiatową, wojewódzką, krajową lub międzynarodową), zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.1. pkt. 5 pzp. Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stacje paliw działające w systemie całodobowym. Oprócz tankowań pojazdów Komendy w „wybranych stacjach”, dostawca umożliwi tankowanie pojazdów również na wszystkich swoich stacjach na terenie Polski. Stacja na której będą dokonywane tankowania musi być przystosowana do obsługi samochodów ciężarowych oraz umożliwiać ich swobodne manewrowanie. Za przyczyny, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca nie uważa się remontu stacji, dostaw paliwa na stację, awarii. W przypadku wystąpienia wymienionych sytuacji Wykonawca daje możliwość zatankowania na kolejnej stacji znajdującej się najbliżej siedziby zamawiającego niezależnie od zakresu km. Wykonawca nie będzie ponosił z tego tytułu kar finansowych. Przy pomocy dodatkowych kart wg. potrzeb istnieje możliwość tankowania paliwa do kanistrów z przeznaczeniem dla sprzętu silnikowego (np. pompy, agregaty).
Odbiór przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na podstawie wydanych kart paliwowych z możliwością blokady karty w przypadku zgłoszenia zagubienia lub kradzieży. Dostawca dostarczy karty paliwowe wystawione zarówno na numer rejestracyjny pojazdu jak i na okaziciela, upoważniające do dokonywania bezgotówkowych transakcji u operatorów prowadzących stacje paliw.
Do poszczególnych paliw wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w normach PN i EN. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-EN 59 i spełniał wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 z późn. zm.).
Rozliczanie odbywać się będzie według cen dziennej sprzedaży paliwa na stacjach paliw wraz z zaoferowanym upustem.
Wykonawca cyklicznie, min. jeden raz w miesiącu kalendarzowym (tj. po ostatnim dniu każdego miesiąca), wystawi zbiorczą fakturę VAT regulującą należności za faktycznie zakupione paliwo.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 19166,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194636,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194636,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Fel-tank Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511718061
7.3.3) Ulica: ul. Boczna 6
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "FEL-TANK" FELICJAN KAWIK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "FEL-TANK" FELICJAN KAWIK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194636,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrojet Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.3) Ulica: Kieszek 52
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Dostawy rękawic chirurgicznych
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych osób (mężczyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Książ Wielki oraz Ochotniczych Straży Pożarnych
- Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Raciąż w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2025 rok
- DOSTAWA-ZAKUP PALIW: OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W TUSZYNKU MAJORACKIM W ROKU 2025
- Sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek organizacyjnych.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.