Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00477684/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00487797/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00495857/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
- 2022/BZP 00503806/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6a68c9-749e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477684/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/53/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 680788,7 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednoczęściowa soczewka zwijalna, akrylowa o właściwościach hydrofobowych i stopniu uwodnienia poniżej 0,5% z filtrem UV i jednorazowym kartridżem do implantacji, ilość 1900 szt. /36 miesięcyParametry wymagane:
1 Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne akrylowe,
2 Soczewka jednoczęściowa
3 Filtr UV przepuszczający maksymalnie 10% promieniowania w zakresie długości fali 395 - 400nm.
4 Średnica optyczna minimum 6,0 mm
5 Soczewka hydrofobowa
6 Średnica całkowita 12 mm lub większa
7 Współczynnik refrakcji 1,54 - 1,55
8 Moc optyczna 6 - 30 dioptrii
9 Stopień uwodnienia poniżej 0,5 %
10 Asferyczność minus 2 µm na tylnej powierzchni soczewki
Zamawiający wymaga utworzenia depozytu soczewek w ilości 115 szt. ( uzupełnienie depozytu do 48h), w siedzibie Zamawiającego w nastepujacej ilosci:
+6 D - 1 szt +21 D - 6 szt
+7 D - 1 szt +21,5 D - 6 szt
+8 D - 1 szt +22 D - 6 szt
+9 D - 1 szt +22,5 D - 6 szt
+10 D - 1 szt +23 D - 6 szt
+11 D - 1 szt +23,5 D - 6 szt
+12 D - 1 szt +24 D - 5 szt
+13 D - 1 szt +24,5 D - 5 szt
+14 D - 1 szt +25 D - 4 szt
+15 D - 2 szt +25,5 D - 3 szt
+16 D - 3 szt +26 D - 2 szt
+16,5 D - 2 szt +26,5 D - 2 szt
+17 D - 2 szt +27 D - 2 szt
+17,5 D - 2 szt +27,5 D - 1 szt
+18 D - 5 szt +28 D - 2 szt
+18,5 D - 3 szt +28,5 D - 1 szt
+19 D - 5 szt +29 D - 1 szt
+19,5 D - 4 szt +29,5 D - 1 szt
+20 D - 6 szt +30 D - 1 szt.
+20,5 D - 6 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 467733 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednoczęściowa soczewka zwijalna, akrylowa o właściwościach hydrofobowych i stopniu uwodnienia poniżej 0,5% z filtrami UV i światła niebieskiego z jednorazowym kartridżem do implantacji, ilość 100 szt. /36 miesięcyParametry wymagane:
1 Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne akrylowe,
2 Soczewka jednoczęściowa
3 Filtr UV przepuszczający maksymalnie 10% promieniowania w zakresie długości fali 395- 400nm.
4 Średnica optyczna minimum 6,0 mm
5 Soczewka hydrofobowa
6 Średnica całkowita 12 mm lub większa
7 Współczynnik refrakcji 1,54 - 1,55
8 Moc optyczna 6 - 40 dioptrii
9 Stopień uwodnienia poniżej 0,5 %
Zamawiający wymaga utworzenie depozytu w siedzibie zamawiającego w następujacej ilości: Depozyt soczewek w ilości 20 szt. ( uzupełnienie depozytu do 48h)
Soczewki
+15 D - 1 szt
+16 D - 1 szt
+17 D - 1 szt
+18 D - 1 szt
+19 D - 1 szt
+20 D - 2 szt
+20,5 D - 1szt
+21 D - 2 szt
+21,5 D - 1 szt
+22 D - 1 szt
+22,5 D - 1 szt
+23 D - 2 szt
+23,5 D - 1 szt
+24 D - 1 szt
+25 D - 1 szt
+26 D - 1 szt
+27 D - 1 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 37962 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trzyczęściowa soczewka akrylowa, zwijalna o właściwościach hydrofobowych i stopniu uwodnienia poniżej 0,5% z filtrem UV.Części haptyczne wykonane z PMMA, ilość 30 szt. /36 miesięcy
parametry wymagane:
1 Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne akrylowe,
2 Soczewka jednoczęściowa
3 Filtr UV przepuszczający maksymalnie 10% promieniowania w zakresie długości fali 395 - 400nm.
4 Średnica optyczna minimum 6,0 mm
5 Soczewka hydrofobowa
6 Średnica całkowita 12 mm lub większa
7 Współczynnik refrakcji 1,54 - 1,55
8 Moc optyczna minus 5 - plus 30 dioptrii
9 Stopień uwodnienia poniżej 0,5 %
Zamawiający wymaga utworzenia depozytu soczewek w siedzibie Zamawiającego:
Depozyt soczewek w ilości 7 szt. ( uzupełnienie depozytu do 48h)
Soczewki
+19 D - 1szt.
+20 D - 1 szt.
+21 D - 1 szt.
+22 D - 1 szt.
+23 D - 1szt.
+24 D - 1 szt.
+25 D - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 11111 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednoczęsciowa soczewka zwijalna, akrylowa o właściwościach hybrofobowych i stopniu uwodnienia poniżej 0,5% z filtrem UV i kartridżem do implantacji, ilość 50 szt. /36 miesięcyParametry wymagane:
1 Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne akrylowe,
2 Soczewka jednoczęściowa
3 Filtr UV przepuszczający maksymalnie 10% promieniowania w zakresie długości fali 395 - 400nm.
4 Średnica optyczna minimum 6,0 mm
5 Soczewka hydrofobowa
6 Średnica całkowita 12 mm lub większa
7 Współczynnik refrakcji 1,54 - 1,55
8 Moc optyczna 30 - 40 dioptrii
9 Stopień uwodnienia poniżej 0,5 %
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednoczęsciowa soczewka zwijalna, akrylowa o właściwościach hybrofobowych i stopniu uwodnienia poniżej 0,5% z filtrem UV w jednorazowym systemie implantacyjnym, ilość 550 szt. /36 miesięcyParametry wymagane:
1 Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne akrylowe,
2 Soczewka jednoczęściowa
3 Filtr UV przepuszczający maksymalnie 10% promieniowania w zakresie długości fali 395 - 400nm.
4 Średnica optyczna minimum 6,0 mm
5 Soczewka hydrofobowa
6 Średnica całkowita 12 mm lub większa
7 Współczynnik refrakcji 1,54 - 1,55
8 Moc optyczna 6 - 30 dioptrii
9 Stopień uwodnienia poniżej 0,5 %
10 Asferyczność minus 2 µm na tylnej powierzchni soczewki
Zamawiający wymaga utworzenie depozytu soczewek w siedzibie zamawiającego w ilości:
Depozyt soczewek w ilości 39 szt. ( uzupełnienie depozytu do 48h)
Soczewki
+6 D - 1 szt +21 D - 1 szt
+7 D - 1 szt +21,5 D - 1 szt
+8 D - 1 szt +22 D - 1 szt
+9 D - 1 szt +22,5 D - 1 szt
+10 D - 1 szt +23 D - 1 szt
+11 D - 1 szt +23,5 D - 1 szt
+12 D - 1 szt +24 D - 1 szt
+13 D - 1 szt +24,5 D - 1 szt
+14 D - 1 szt +25 D - 1 szt
+15 D - 1 szt +25,5 D - 1 szt
+16 D - 1 szt +26 D - 1 szt
+16,5 D - 1 szt +26,5 D - 1 szt
+17 D - 1 szt +27 D - 1 szt
+17,5 D - 1 szt +27,5 D - 1 szt
+18 D - 1 szt +28 D - 1 szt
+18,5 D - 1 szt +28,5 D - 1 szt
+19 D - 1 szt +29 D - 1 szt
+19,5 D - 1 szt +29,5 D - 1 szt
+20 D - 1 szt +30 D - 1 szt.
+20,5 D - 1 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 142592 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednoczęściowa, trójogniskowa soczewka zwijalna, akrylowa o właściwościach hydrofobowych i stopniu uwodnienia poniżej 0,5% z filtyrami UV i światła niebieskiego, ilość 4 szt. /36 miesięcyParametry wymagane:
1 Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne akrylowe,
2 Soczewka jednoczęściowa
3 Filtr UV przepuszczający maksymalnie 10% promieniowania w zakresie długości fali 395- 400nm.
4 Średnica optyczna minimum 6,0 mm
5 Soczewka hydrofobowa
6 Średnica całkowita 12 mm lub większa
7 Współczynnik refrakcji 1,54 - 1,55
8 Moc optyczna 6 - 30 dioptrii
9 Stopień uwodnienia poniżej 0,5 %
10 Addycja do bliży +3.25 dioptrii
11 Addycja do odległości pośredniej +2.17 dioptrii
12 Asferyczność na przedniej powierzchni soczewki minus 2 µm
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 8888 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w grupie 6 przeznaczył do sfinansowanie zamówienia kwotę 505 150,00 zł brutto.
Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, ponieważ zawiera rażąco niska cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Oferta nr 1 została złożona na kwotę 511 768,80 zł brutto i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511768,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511768,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40510,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40510,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40510,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271093105
7.3.3) Ulica: Marynarska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40510 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12013,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12013,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12013,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271093105
7.3.3) Ulica: Marynarska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12013 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12879 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12879 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12879 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271093105
7.3.3) Ulica: Marynarska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12879 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148143,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148143,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148143,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271093105
7.3.3) Ulica: Marynarska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148143 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9936 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9936 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9936 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271093105
7.3.3) Ulica: Marynarska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9936 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.