Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085237/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131791 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT
w Bydgoszczy położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego z podziałem na części - 6 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OTw Bydgoszczy położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego z podziałem na części - 6 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e35f2c68-cdb2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008055/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Podziały geodezyjne nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085237/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.10.2021.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23417 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja - działka nr 174/14 o powierzchni 25,2890 ha, obręb Jaroszewo, gmina Żnin, powiat żniński. Księga Wieczysta - BY1Z/00020198/8. Zakres prac: podział działki nr 174/4 obręb Jaroszewo, gmina Żnin o powierzchni 25,2890 ha polegający na wydzieleniu działki o powierzchni 14,3001 ha (zgodniez projektem podziału). Wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz wypisy, wyrysy do celów opiniodawczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja - działka nr 602/1 o powierzchni 0,6500 ha, obręb Bysław, gmina Lubiewo, powiat tucholski. Księga Wieczysta – BY1T/00014207/6. Nieruchomość położona na skraju wsi Bysław nr adresowy 50.W przeważającej części stanowi role oraz budynek mieszkalny. Zgodnie z zaświadczeniem z Urzędu Gminy w studium położona na terenie rolniczej przestrzeni produkcyjnej o częściowo zwartej funkcji mieszkalno-zagrodowej. Obecnie wykorzystywana rolniczo. Zakres prac: Z ww. działki wydzielić zabudowania mieszkalne (o pow. ok 0,1500 ha) wraz z obiektem szopy zgodnie z biegnącym ogrodzeniem oraz bezpośrednim dostępem do drogi publicznej stanowiące działkę nr 597/2. Pozostała część będzie stanowiła zgodnie z użytkowaniem dwie działki rolne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 2517,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Lokalizacja - działka nr 2 o powierzchni 1,7200 ha, obręb Dobrylewo, gmina Żnin, powiat żniński. Księga Wieczysta – BY1Z/00003565/7. Nieruchomość niezabudowana, zadrzewiona, zakrzaczona granicząca z Jeziorem Dobrylewskim. MPZP: nie obowiązuje. Nie zostały wydane decyzjeo warunkach zabudowy. Zgodnie ze studium, działka nr 2 znajduje się w strefie wiejskiej, na terenach lasów. Zakres prac: wznowienie i ustalenie granicy działki w trybie ewidencyjnym z uwagi na różnicę w jej powierzchni pomiędzy stanem rzeczywistym (około 2,2 ha) a ewidencyjnym (1,72 ha) oraz fakt, że część działki o powierzchni około 0,3000 ha stanowi obecnie obszar Jeziora Dobrylewskiego. Należy uwzględnić ewentualną konieczność zmiany użytków, który obecnie stanowi Ls. Punkty graniczne nr 456, 455, 454, 453, 452, 451, 450, 1587, 1589, 1593, 1585 nie spełniają standardów technicznych (pole powierzchni działki, precyzja określenia pola powierzchni działki). Po robocie geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz wypis
z wyrysem do celów prawnych.
2. Lokalizacja - działka nr 9/2 o powierzchni 0,1667 ha, obręb Dobrylewo, gmina Żnin, powiat żniński. Księga Wieczysta – BY1Z/00029459/9. Nieruchomość niezabudowana, zadrzewiona, zakrzaczona, granicząca z Jeziorem Dobrylewskim. MPZP: nie obowiązuje. Nie zostały wydane decyzje
o warunkach zabudowy. Zgodnie ze studium, działka nr 9/2 znajduje się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach wielofunkcyjnej zabudowy wiejskiej oraz częściowo na terenach łąk, pastwisk, terenów zadrzewionych, nieużytków. Zakres prac: Wznowienie i ustalenie granicy działki w trybie ewidencyjnym. Punkt graniczny nr 115 nie spełnia standardów technicznych (pole powierzchni działki). Po robocie geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz wypis z wyrysem do celów prawnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja – działka nr 150/30 o powierzchni 14,3657 ha, obręb Barcin Wieś, gmina Barcin, powiat żniński. Księga Wieczysta – BY1U/00037499/7. Nieruchomość niezabudowana rolna, MPZP: Brak.STUDIUM: jednostka osadniczo - rolniczej – tereny realizacji zabudowy mieszkaniowej
z towarzyszącymi i nieuciążliwymi usługami. Zakres prac: Podział działki nr 150/30 obręb Barcin Wieś o pow. 14,3657 ha polegający na wydzieleniu działki o pow. około 0,3000 ha (zgodnie
z projektem podziału 50mx60m). Wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych ora wypisy, wyrysy do celów opiniodawczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja – działka nr 11/1 o powierzchni 0,9948 ha, obręb Miasto Inowrocław, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00069127/1. Nieruchomość niezabudowana nie rolna, MPZP: aktualny - U cele zabudowy usługowej. Zakres prac: Podział działki nr 11/1 obręb 007 Miasto Inowrocław o pow. 0,9948 ha polegający na wydzieleniu działki o pow. około 0,2800 ha (zgodnie z projektem podziału), która w aktualnym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest na cele zabudowy usługowej 1-U. Wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz wypisy, wyrysy do celów opiniodawczych4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja - działka nr 132/1 o powierzchni 42,1777 ha, obręb Słupy, gmina Szubin, powiat nakielski. Księga Wieczysta - BY1U/00015224/9. Nieruchomość niezabudowana rolna, MPZP: Brak. STUDIUM: jednostka osadniczo - rolniczej. Zakres prac: Podział działki nr 132/1 obręb Słupy o pow. 42,1777 ha polegający na wydzieleniu działki od strony drogi o pow. około 15,0000 ha (tak aby wydzielona działka posiadała powierzchnię 8,1451 ha przeliczeniowych). Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wykaz zmian gruntowych oraz(wypisy, wyrysy do celów opiniodawczych)4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 6300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zadanie nr 1
Kwota przewidziana na realizację zamówienia: 4.305,00 zł
Cena najkorzystniejszej oferty: 7.400,00 zł
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne Waldemar Bryzek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551166489
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 28
7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 89-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zadanie nr 3
Kwota przewidziana na realizację zamówienia: 5.043,00 zł
Cena najkorzystniejszej oferty: 11.600,00 zł
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HM Biuro Hulek Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541530209
7.3.3) Ulica: ul. Lelewela 35/7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-652
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Geodezyjne - Waldemar Bryzek
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Geodezyjne - Waldemar Bryzek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HM Biuro Hulek Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541530290
7.3.3) Ulica: ul. Lelewela 35/7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-652
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HM Biuro Hulek Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541530290
7.3.3) Ulica: ul. Lelewela 35/7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-652
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Tarnogród.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy Sali Wielofunkcyjnej w Lwóweckim Ośrodku Kultury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.