Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BEŁCHATÓW REPREZENTOWANE PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BEŁCHATOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wilk-stepien@um.belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Żołnierzy POW w Bełchatowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691107335
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Sienkiewicza 25
1.11.4.) Miejscowość: Bełchatów
1.11.5.) Kod pocztowy: 97-400
1.11.6.) Województwo: łódzkie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.11.9.) Numer telefonu: 446321792
1.11.10.) Numer faksu: 446321792
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sp3@belchatow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://sp3belchatow.bip.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2253bae-51cc-465d-9d42-24be0fade7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021761/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Postępowanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego: Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 Program FELD.00.00 Priorytet FELD.08.00 Fundusze europejskie dla edukacji i kadr w Łódzkiem Działanie FELD.08.07 Kształcenie ogólne Numer projektu FELD.08.07-IZ.00-0139/24-00 Tytuł projektu: Szkoła równych szans
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami klauzul RODO stanowiącymi załączniki do SWZ i dokumentacji do postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami klauzul RODO stanowiącymi załączniki do SWZ i dokumentacji do postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP3.1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 250430,11 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr w Bełchatowie w pomoce dydaktyczne
4.2.5.) Wartość części: 176099,22 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
30213200-7 - Komputer tablet
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
30231320-6 - Monitory dotykowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: .Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
w Części I,II,IV następującymi kryteriami oceny ofert:
• Kryterium „Cena” – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego
wzoru:
C=(Cmin/Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena”
(C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z
Dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
• Kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) – waga kryterium 40%” – waga
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 24 miesięcy. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 48 miesiące. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:
G- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji”
Go- długość okresu gwarancji badanej oferty [miesiące]
Gn- najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert [miesiące]
*- okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesięcy
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji” (G) wynosi 40 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów
(R) obliczoną na podstawie wzoru:
R = C + G
gdzie:
R– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C– liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G– liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji ”
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w meble
4.2.5.) Wartość części: 23801,79 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38622000-1 - Lustra
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: .Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
w Części I,II,IV następującymi kryteriami oceny ofert:
• Kryterium „Cena” – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego
wzoru:
C=(Cmin/Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena”
(C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z
Dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
• Kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) – waga kryterium 40%” – waga
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 24 miesięcy. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 48 miesiące. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:
G- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji”
Go- długość okresu gwarancji badanej oferty [miesiące]
Gn- najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert [miesiące]
*- okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesięcy
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji” (G) wynosi 40 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów
(R) obliczoną na podstawie wzoru:
R = C + G
gdzie:
R– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C– liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G– liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji ”
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi szkoleniowe dla Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Bełchatowie
4.2.5.) Wartość części: 5600 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
w Części III – Usługi szkoleniowe dla Rady pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Bełchatowie następującymi kryteriami oceny ofert:
• Kryterium „Cena” – waga kryterium 100%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego
wzoru:
C = (Cmin/Co) x 100
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena”
(C) wynosi 100 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z
Dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie
liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie Szkoły podstawowej nr 3 w Bełchatowie w pomoce dydaktyczne do terapii
4.2.5.) Wartość części: 44929,11 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: .Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
w Części I,II,IV następującymi kryteriami oceny ofert:
• Kryterium „Cena” – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” (C) będą liczone wg następującego
wzoru:
C=(Cmin/Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
Cmin – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena”
(C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z
Dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
• Kryterium „Długość okresu gwarancji ” (G) – waga kryterium 40%” – waga
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez wykonawcę długości okresu gwarancji podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 24 miesięcy. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę to 48 miesiące. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:
G- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji”
Go- długość okresu gwarancji badanej oferty [miesiące]
Gn- najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert [miesiące]
*- okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesięcy
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji” (G) wynosi 40 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów
(R) obliczoną na podstawie wzoru:
R = C + G
gdzie:
R– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C– liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G– liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu
gwarancji ”
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw/usług spełniających określone wymagania, cechy, będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych ( np. certyfikaty, karty katalogowe, deklaracje zgodności, atesty lub inne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem) na etapie realizacji zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływuterminu składania ofert wskazanym w pkt XVIII ppkt 1 SWZ:
1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 i nr 3 do SWZ;
2)Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące braku
podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4
do SWZ;
3)Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a)dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania
Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów,
należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, w
szczególności odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
b)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ oraz projektu umowy zamieszczonych na stronie prowadzonego postępowania7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
. Podstawy wykluczenia z postępowaniaZ postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w
stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności określonych w:
-art.108 ust.1 PZP;
-art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawców, w stosunku
do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 109 ust. 1
PZP,
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 8 w ramach projektu SZKOŁA JAKOŚCI PREMIUM"
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Remonty istniejących nawierzchni chodników, ciągów pieszych, ciągów jezdnych, dróg rowerowych, nawierzchni zatok parkingowych i parkingów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa w 2025 roku
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych
- Budowa wiaty magazynowej i ściany oddzielenia przeciwpożarowego wraz z przebudową infrastruktury technicznej w Z/I Bełchatów / 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Doposażenie szkoły w sprzęty - Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy.
- Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie
- Zakup komputerów w ramach projektu "Platforma e-usług publicznych w Gminie Tarnowiec"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 130 uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.