Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061331/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00068911/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131895 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. A. Tymowskiego,
w okresie od 29.06.2021 r. do 29.06.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.cps.srodmiescie.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. A. Tymowskiego,w okresie od 29.06.2021 r. do 29.06.2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acee1bee-ba14-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000017/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061331/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiZP.26.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 554796,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zapewni wykonywanie obowiązków w obiekcie:
1) przy ul. Konwiktorskiej 3/5, wynikających z umowy rozpocznie w dniu 29.06.2021 r. o godzinie 07:00, a zakończy w dniu 29.06.2022 r. o godzinie 07:00,
2) przy ul. Świętojerskiej 12A, wynikających z umowy rozpocznie w dniu 29.06.2021 r. o godzinie 19:00, a zakończy w dniu 29.06.2022 r. o godzinie 07:00.
z zastrzeżeniem o którym mowa w ust. 1.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) ul. Konwiktorska 3/5 - bezpośrednia, całodobowa (24h), sprawowana przez siedem dni w tygodniu, równocześnie przez 2 pracowników ochrony znajdujących się w obiekcie, ochrona fizyczna obiektu, osób i mienia (w tym stałe monitorowanie obrazu na monitorze umiejscowionym w dyżurce ochrony przy ul. Konwiktorskiej 3/5 w Warszawie, przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu oraz przekazywanego przez kamery w obiekcie CPS zlokalizowane przy ul. Świętojerskiej 12A w Warszawie).
2) ul. Świętojerska 12A – bezpośrednia ochrona obiektu, sprawowana będzie przez 12 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz przez 24 godziny w dni ustawowo wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) przez 1 pracownika ochrony znajdującego się w obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681914,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793537,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681914,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seltik Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "Lider - Albert Czyżyk"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133016762
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 78
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-301
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przyjazd grupy interwencyjnej - Usługowa Spółdzielnia "Uniwersum"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625082,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-29 do 2022-06-292021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wycinki drzew wraz z frezowaniem karp zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 8 zadań - nr postępowania 205/24
- Usługa cateringowa podczas spotkań informacyjnych, szkoleń i innych wydarzeń stacjonarnych i hybrydowych organizowanych przez Zamawiającego
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Kozia 3/5 m 81, Trębacka 3 m 44, Wybrzeże Kościuszkowskie 17 m 25
- "Dostawa systemu do prześwietlania wycinków na potrzeby Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o. "
- Dostawa materiałów do modernizacji eksponatów - zamówienie z podziałem na 5 części.
- Remont pokrycia dachu pokrytego papą na pokrycie papą termozgrzewalną w budynku mieszkalnym przy ul. Wspomnień 38 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony nieruchomości w Teresinie i Poznaniu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w obiektach Prokuratur okręgu bydgoskiego i Sądu Rejonowego w Nakle
- Kompleksowa, stała, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia "EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi, obsługa szatni, konwojowania gotówki oraz wsparcie grupy interwencyjnej
- 8/2024/P Całodobowe świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Głównego Inspektoratu Sanitarnego przy ul. Targowej 65 w Warszawie
- "Dozór i ochrona budynków Starostwa Powiatowego w Bolesławcu"
- Ochrona obiektów Urzędu Miejskiego w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.