eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejsce PiastoweModernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - Miejsce Piastowe ul. Rajsy, Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. o nr ewid. 644 w miejscowości Widacz



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131910 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych – Miejsce Piastowe ul. Rajsy, Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. o nr ewid. 644 w miejscowości Widacz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejsce Piastowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dukielska 14

1.5.2.) Miejscowość: Miejsce Piastowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-430

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134309755

1.5.8.) Numer faksu: 134309799

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miejscepiastowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miejscepiastowe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/p/miejscepiastowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie zadań własnych gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych – Miejsce Piastowe ul. Rajsy, Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. o nr ewid. 644 w miejscowości Widacz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690a0e57-c81f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003239/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - Miejsce Piastowe ul. Rajsy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074810/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349042,86 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. o nr ewid. 499, 498, 465/2, 432 (ul. Rajsy) w miejscowości Miejsce Piastowe,
a) profilowanie – w szczególności zcięcie poboczy i środka jezdni (zebranie narostów roślinnych i osadów ziemnych),
b) ułożenie warstwy profilowej z kruszywa łamanego (kliniec) o granulometrii 4-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm – szerokości 3,2 m,
c) prace ziemne polegające na wykonaniu oporu ( opaski ziemnej),
d) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym,
e) ułożenie nawierzchni mineralno-bitumicznej (warstwy wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 8 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 242925,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. o nr ewid. 644 w miejscowości Widacz
a) wykonanie stabilizacji spoiwem hydraulicznym (cementem) istniejącej podbudowy o głębokości 30 cm,
b) ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (kliniec o granulometrii
4-31,5 mm) - o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
c) ułożenie warstwy wiążącej (profilowej) mieszanki min-bit o grubości po zagęszczeniu 4 cm,
d) ułożenie warstwy ścieralnej mieszanki min-bit o grubości po zagęszczeniu 4 cm,
e) utwardzenie poboczy kruszywem łamanym,
f) prace ziemne związane z wykonaniem oporu dla pobocza,
g) poprawa odwodnienia, ułożenie korytek ściekowych, naprawa przepustu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 106117,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236729,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280236,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236729,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Budowy Dróg i Mostów w Krośnie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842014744

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 38

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236729,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104036,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122509,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104036,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188

7.3.4) Miejscowość: Strzegocice 110D

7.3.5) Kod pocztowy: 39-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104036,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.