Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131929 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odcinkowych – interwencyjnych remontów dróg leśnych oraz prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Choczewo w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Choczewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Choczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (058) 572-26-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: choczewo@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choczewo.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_choczewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie odcinkowych – interwencyjnych remontów dróg leśnych oraz prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Choczewo w roku 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f3fec3-cf32-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082689/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Interwencyjne remonty oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085724/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.271.2.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 427950,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odcinkowych – interwencyjnych remontów dróg leśnych oraz prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Choczewo w roku 2021.
2. Zakres robót obejmuje:
1) wykonanie koniecznych robót przygotowawczych i budowlanych w zakresie remontu danej drogi,
2) dostarczenie materiałów i sprzętu do miejsca robót,
3) wywóz odpadów (Wykonawca winien unieszkodliwić odpady w sposób zgodny z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi),
4) odtransportowanie sprzętu z miejsca robót.
3. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: zakresem zamówienia objęte są wszystkie drogi leśne na terenie Nadleśnictwa Choczewo.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany uproszczony (opis techniczny i część rysunkowa, mapa sieci drogowej na terenie Nadleśnictwa Choczewo),
2) przedmiar robót,
3) specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót,
stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 6 miesięcy, licząc od dnia odbioru poszczególnych zleconych robót. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert.
6. Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do Wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza Wykonawca.
7. Zamawiający informuje, że ilości poszczególnych pozycji zawartych w przedmiarze ze względu na nieprzewidywalny charakter prac są danymi szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia i/lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji ujętych w przedmiarze do wysokości maksymalnego wynagrodzenia brutto. Rozliczenie następować będzie za faktyczną ilość wykonanych robót.
9. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego, w oparciu o zlecenia, które wykonawca otrzyma w formie pisemnej od zamawiającego.
10. Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy w okresie umowy i zastrzega sobie prawo do wyznaczania terminów, w miarę potrzeb bieżących.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót ustalonego w przedmiarze robót, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia wykonawcy. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 70% wartości przedmiotu umowy, określonej zgodnie z § 1 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
12. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 50 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 1 ust 1 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na ten cel.
13. Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267967,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977997,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267967,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemno-Transportowe Radosław Fiedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880010794
7.3.3) Ulica: ul. Rybacka 16 Perlino
7.3.4) Miejscowość: Gniewino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267967,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.