eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówRozbudowa drogi gminnej Nr 271468W - ulicy Szerokiej (na odcinku od ul. Zawiszy do ul. Górnej)



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej Nr 271468W – ulicy Szerokiej
(na odcinku od ul. Zawiszy do ul. Górnej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jozefow.ezamawiajacy.pl/pn/jozefow/demand/102100/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej Nr 271468W – ulicy Szerokiej
(na odcinku od ul. Zawiszy do ul. Górnej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31745ee1-b2b8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa pasa drogowego ul. Szerokiej (Zawiszy - Górna)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.11.2023.MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1537378,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa drogi gminnej nr 271468W – ul. Szerokiej (na odcinku od ul. Zawiszy do ul. Górnej), zgodnie z dokumentacją techniczną i decyzją ZRID wraz z aktualizacją i zatwierdzeniem projektu stałej organizacji ruchu (obecne zatwierdzenie – do 30.06.2023 r.), w tym:
- geodezyjne wytyczenie pasa drogowego
- wykonanie korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża pod konstrukcję nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji,
- wykonanie chodnika z kostki na odc. od ul. Zawiszy do ul. 3 Maja,
- wykonanie ścieżki rowerowej z mieszanki mineralno - asfaltowej na odc. od ul. Zawiszy do ul. 3 Maja,
- wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej z mieszanki mineralno - asfaltowej na odc. od ul. 3 Maja do ul. Górnej,
- wykonanie dojść do furtek,
-wykonanie progu zwalniającego;
- wykonanie wyniesionych skrzyżowań,
- regulację bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;
- wykonanie poboczy chłonnych;
- przygotowanie nieutwardzonych poboczy do obsiewu trawą i wykonania nasadzeń – usunięcie zdegradowanej wierzchniej warstwy ziemi i wymiana jej na ziemię urodzajną gr. min. 15cm oraz obsiew trawą. Ziemia urodzajna powinna być usypana poniżej rzędnej jezdni w celu umożliwienia swobodnego spływu wody z jezdni oraz w sposób niepowodujący zalewania sąsiednich posesji;
- wycinka drzew;
- aktualizacja (jeśli będzie konieczna) i wprowadzenie stałej i czasowej organizacji ruchu;
- przebudowa/regulacja wysokościowa urządzeń obcych np. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych i wodociągowych itp. pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń i należy dostosować je wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu;
- przebudowa fragmentów istniejących zjazdów i/lub zejść od strony posesji o ile okaże się konieczna w celu łagodnego ukształtowania zjazdu/zejścia do poziomu jezdni.
- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza w tym w dokumentacji powykonawczej.
- budowa kanału technologicznego pod skrzyżowaniami tj. odcinki pomiędzy studniami nr 2-3, 4-5, 6-7 (wraz ze studniami) Długość projektowanego odcinka wynosi ok. 451 m.
UWAGI:
- Wykonawca osobno w wycenie musi przewidzieć przebudowę ogrodzenia działki nr 61/1 z obr. 36 zgodnie z projektem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrezygnowania z wykonania przedmiotowej przebudowy ogrodzenia podpisując z Wykonawcą stosowny aneks zmniejszający wynagrodzenie (odstąpienie od realizacji części umowy o czym stanowi § 13 ust. 6 PPU) . Zalecane jest wykonanie wizji lokalnej w terenie.
- Po wycince drzew na odcinku od ul. Zawiszy do ul. 3 Maja należy przewidzieć 5-cio dniową przerwę w robotach budowlanych, w celu umożliwienia wykonania wodociągu przez Spółkę Miejską Hydrosfera Józefów. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Spółki Hydrosfera o terminie wycinki drzew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.
Podstawa unieważnienia: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 1 890 975,17 PLN
Cena oferty najkorzystniejszej: 2 392 595,23 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.