eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOrganizacja usługi żywienia zbiorowego dzieci w Szkole Podstawowej nr 90 im. prof. Stanisława Tołpy we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131984 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja usługi żywienia zbiorowego dzieci w Szkole Podstawowej nr 90 im. prof. Stanisława Tołpy we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 90 IM. PROF. STANISŁAWA TOŁPY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930278391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orzechowa 62

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Sekretariat.sp090@wroclawskaedukacja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sites.google.com/site/sp90wroc/home

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja usługi żywienia zbiorowego dzieci w Szkole Podstawowej nr 90 im. prof. Stanisława Tołpy we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bffc3514-eeda-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006254/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja żywienia zbiorowego dzieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający rozpoczynając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 138g ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (obecnie art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp) dla zamówienia podstawowego prowadzonego w oparciu o tryb przetargu nieograniczonego przewidział możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (obecnie art. 214 ust. 1 pkt 7), polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. organizacji usługi żywienia zbiorowego dzieci w Szkole Podstawowej nr 90 im. prof. Stanisława Tołpy we Wrocławiu. Zamówienie to będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej, a jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1014513,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa żywienia zbiorowego dzieci polegająca na przygotowaniu, dostawie i wydawaniu posiłków na rzecz uczniów klas 1-8 (max 350 osób) oraz dzieci z oddziału przedszkolnego (max 50 osób).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1095675,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1095675,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1095675,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Welcome Catering Service S.C. K. Świerzewicz, A. Hunek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Katarzyna Świerzewicz, Alicja Hunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932992514

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-540

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1095675,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.