eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin"Zabezpieczenie zewnętrzne okien w Pawilonie nr 3"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132067 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Zabezpieczenie zewnętrzne okien w Pawilonie nr 3"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zalesie 1

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 236 00 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zabezpieczenie zewnętrzne okien w Pawilonie nr 3"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f4fbda1-e0ac-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005214/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zabezpieczenie zewnętrzne okien w Pawilonie nr 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110340/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP - 9/2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148149,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych polegających na wykonaniu zabezpieczeń okien w postaci zewnętrznych rolowanych krat okiennych w oddziale Psychiatrycznym III – I piętro strona A – skrzydło wschodnie, działka o nr ewidencyjnym 6721/3, Obręb: 0001 Gostynin, Nr księgi wieczystej: KW PL1G/00043843/0 – nieruchomość będąca w użytkowaniu Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie – akt notarialny Repertorium A – 12815/2007 Kancelaria Notarialna Maria Alicja Janowska, ul. Nowolipki 27B, lok. 3, 01-010 Warszawa, stanowiąca własność Samorządu Województwa Mazowieckiego adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 25 krat na okna o wymiarach:
1) szer. 3710mm x wys.2100mm w ilości 1 szt.,
2) szer. 2460mm x wys. 2100mm w ilości 9 szt.,
3) szer. 1200mm x wys. 2100 mm w ilości 6 szt.,
4) szer. 1230mm x wys.1380mm w ilości 9 szt.
Uwaga: Wielkość krat należy ustalić na podstawie podanych powyżej wielkości otworów okiennych, z uwzględnieniem:
- szerokości dobranych prowadnic min. 80 mm (każda),
- nierówności glifów +50 mm,
- wysokości dobranej kasety.

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych pomiarów, w celu odpowiedniego doboru krat. Oględzin obiektu budowlanego można dokonywać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 14:00.

3. OPIS MONTOWANYCH KRAT:
1) krata stalowa rolowana typ sinusoidalna,
2) profile ze stali ocynkowanej, profil rurki w kształcie fali o promieniu i gięcia R45 połączone spinkami stalowymi ocynkowanymi,
3) listwa dolna aluminiowa anodowana z uszczelką gumową (wys. 120 mm)
4) prowadnice aluminiowe anodowane wyposażone w uszczelkę teflonową o wymiarach szer. 80 mm
5) rodzaj napędu: ręczny – sprężyna,
6) wał nawojowy:
a) stalowy w kolorze szarym,
b) konsole ocynkowane,
c) obudowa nawoju kraty aluminiowa skrzynka z klapą rewizyjną ściętą pod kątem 45°,
7) zamek w listwie dolnej dwustronny ryglujący uniwersalny do wszystkich krat otwierany, otwieranie krat jednym kluczem, wymagana ilość kluczy min. 8 szt.
4. Zamontowane kraty zewnętrzne muszą otwierać się zarówno od wewnątrz pomieszczeń jak i od zewnątrz. Kraty należy wyposażyć w zamek baskwilowy ryglujący. Usytuowanie zamka w środkowej części okna w miejscu otwieranego skrzydła okiennego, w taki sposób by możliwe było otwieranie krat od wewnątrz oraz od zewnątrz.
5. Zamontowane kraty winny być fabrycznie nowe, wolne od obciążeń i praw osób trzecich.
6. Szczegółowy sposób montażu precyzuje załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa. Miejsce montażu zabezpieczeń określono w dokumentacji - oznaczono kolorem zielonym na załączonym do dokumentacji rysunku.
7. Obudowa nawoju kraty aluminiowa z klapą rewizyjną ściętą pod kątem 45 stopni. Krata powinna spełniać wymagania normy PN-EN 13241+A2:2016-10E: Bramy - Norma wyrobu, właściwości eksploatacyjne.
8. Zamawiający nie wyklucza zastosowania innych rozwiązań technicznych rolet. W przypadku zamiaru zaoferowania rolet z innym rozwiązaniem technicznym niż przedstawione w projekcie wykonawczym, Wykonawca powinien przedstawić opis szczegółów technicznych proponowanego rozwiązania i uzyskać akceptację zamawiającego na etapie prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421147-6 - Instalowanie krat

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182223,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182223,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182223,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ATF TOMASZ FYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392077851

7.3.3) Ulica: Tytusa Chałubińskiego

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182223,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.