eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoziegłowyEksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e46b295c-ae9d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010443/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotowa usługa z przyczyn technicznych może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, instalacje oświetlenia drogowego zabudowane są na wspólnych konstrukcjach wsporczych z siecią dystrybucyjną niskiego napięcia dająca podstawę świadczenia przedmiotowych usług przez jednego wykonawcę / art 214 ust. 1 pkt.1 lit. a ustawy Prawo Zamówień publicznych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGK.271.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy świadczonych usług winien polegać na:
Wykonywaniu czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania instalacji oświetleniowych przy zachowaniu standardów organizacji obsługi oświetlenia i standardów technicznych świecenia.
Standardy organizacji obsługi oświetlenia obejmują: - całodobowy nadzór techniczny nad instalacjami oświetlenia, - przyjmowanie i załatwianie na bieżąco
reklamacji dotyczących nie świecenia poszczególnych opraw i nieprawidłowości w zakresie czasu funkcjonowania oświetlenia, - wymianę elementów oświetlenia, uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych lub działania żywiołów.
Standardy techniczne świecenia obejmują: - dotrzymywanie terminów zapalania i wygaszania opraw, zgodnie z godzinami świecenia ustalonymi przez Zamawiającego, - dotrzymywanie sprawności świecenia opraw w instalacjach oświetleniowych ciągów komunikacyjnych, Zakres merytoryczny i okresowość czynności eksploatacyjnych: - oględziny i przeglądy techniczne instalacji oświetleniowej - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; - dotrzymywanie standardów jakościowych świecenia opraw - na bieżąco; - kontrola stanu świecenia opraw - raz na kwartał; - wymiana przepalonych lub wyeksploatowanych źródeł światła - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych : wysięgników, przewodów wewnątrz słupów lub wysięgników - na bieżąco; - wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych i przepalonych wkładek topikowych; - zabezpieczenie przed korozją metalowych wysięgników i szafek oświetleniowych - na bieżąco w zależności od potrzeb; - czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników w zależności od potrzeb, niemniej niż jeden raz w roku, - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej – w zależności od potrzeb; - likwidacja awarii linii zasilających i urządzeń sterujących instalacją oświetleniową – na bieżąco; - programowanie urządzeń sterujących oświetleniem według indywidualnych ustaleń z Zamawiającym; - wycinka gałęzi drzew zaciemniających teren oświetlany przez punkty świetlne - na bieżąco w zależności od potrzeb; - utylizacja zużytych źródeł światła - na bieżąco według potrzeb; - odtworzenie, renowacja napisów, znaków ostrzegawczych, informacyjnych na oprawach - na bieżąco w zależności od potrzeb – przyjmowanie wszelkich reklamacji w sprawie funkcjonowania oświetlenia - na bieżąco w ciągu całej doby; - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, tj. książki zgłoszeń usterek i awarii oświetlenia, książki bieżących remontów i przeglądów oświetlenia;.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcą jest: mgr Violetta Solarczyk tel.: 34 314 12 19 wew. 108;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2025-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.