eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoModernizacja drogi powiatowej Nr 1385N na odcinku Braniewo - P³oskinia



Og³oszenie z dnia 2023-03-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej Nr 1385N na odcinku Braniewo – P³oskinia

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi powiatowej Nr 1385N na odcinku Braniewo – P³oskinia

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3eec48c2-7bdb-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00132126

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027110/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Modernizacja drogi powiatowej Nr 1385N na odcinku Braniewo – P³oskinia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00496739

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.53.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 6509722 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje m. in. nastêpuj±ce elementy:
a) Odtworzenie trasy i punktów wysoko¶ciowych w okresie trwania robót – 13,42 km
b) Frezowanie istniej±cej nawierzchni bitumicznej na g³êboko¶æ 8 cm z wywiezieniem (obiekty mostowe i na w³±czeniu) – 250,0 m2
c) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed u³o¿eniem w-wy wi±¿±cej – 82 402,00 m2
d) Oczyszczenie i skropienie (C60 BP3 ZM) nawierzchni przed u³o¿eniem w-wy ¶cieralnej – 81 060,00 m2
e) Wykonanie warstwy wi±¿±cej betonem asfaltowym AC 11W lub AC 16W w ¶redniej ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 50 kg/m2 wraz z istniej±cymi zjazdami bitumicznymi i skrzy¿owaniami z transportem - 82 402,00 m2
f) Wykonanie warstwy ¶cieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11S lub z betonu asfaltowego AC 16 STD lub z mieszanki SMA 16 JENA wraz z istniej±cymi zjazdami bitumicznymi i skrzy¿owaniami z transportem – 81 060,00 m2
g) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa ¶redniej grubo¶ci 8 cm / szer. 0,50 m x 2 – 13 420,00 m2
h) Prze³o¿enie nawierzchni z kostki betonowej na istniej±cych zjazdach – 80,0 m2

3. Inwestycja dofinansowana z „Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych edycja 2”
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwan±: „STWiORB”) stanowi±cym za³±cznik 9 do SWZ.
5. Przy okre¶leniu wymogów w zakresie norm, Zamawiaj±cy wskazuje to jako wymóg spe³nienia tych norm lub równowa¿nych – w zakresie ka¿dej czê¶ci opisu zamówienia, czy asortymentów, w którym okre¶lono takie normy.
6. Przedmiot umowy winien byæ wykonany z materia³ów dostarczonych przez Wykonawcê. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materia³y, okre¶lone co do rodzaju, standardu i ilo¶ci w STWiORB oraz ponosi za nie pe³n± odpowiedzialno¶æ.
7. Zaleca siê dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania siê z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbêdne do prawid³owego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej nale¿y ustaliæ indywidualnie z Panem Krzysztofem Dziêgielewskim, przedstawicielem Zamawiaj±cego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcê jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie bêdzie skutkowa³o negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postêpowania.
8. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiaj±cy wska¿e w terenie dok³adn± lokalizacjê odcinka do wykonania modernizacji.
9. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ pe³ny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania koñcowego efektu okre¶lonego przez przedmiot zamówienia, a wiêc wykonaæ zadanie bez wzglêdu na wystêpuj±ce trudno¶ci i nieprzewidziane okoliczno¶ci jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji.
10. Wykonawcy ponosz± odpowiedzialno¶æ za zapoznanie siê z nale¿yt± staranno¶ci± z tre¶ci± dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odno¶nie warunków i zobowi±zañ, które w jakikolwiek sposób mog± wp³yn±æ na cenê oferty lub realizacjê robót.
11. Ponadto roboty budowlane nale¿y wykonaæ w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 . z pó¼n. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowi±zuj±cymi aktami prawa odnosz±cymi siê do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami bran¿owymi oraz w³a¶ciwymi przepisami bhp i ppo¿.
12. Wszystkie stosowane materia³y budowlane u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadaæ stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upowa¿nion± instytucjê krajow±.
13. Wszystkie materia³y budowlane musz± spe³niaæ niezbêdne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
14. Odbiór robót budowlanych powinien byæ dokonany zgodnie z STWiORB.
15. Roboty tymczasowe i towarzysz±ce winny byæ wliczone oraz skalkulowane ³±cznie z robotami podstawowymi.
16. Do wykonania inwestycji musz± byæ u¿ywane materia³y nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spe³niaj±ce warunki okre¶lone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
17. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegaæ przepisów dotycz±cych ochrony ¶rodowiska, a w szczególno¶ci:
a) segregowaæ i w³a¶ciwie utylizowaæ odpady,
b) w s±siedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadziæ prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6,
c) stosowaæ technologie ograniczaj±ce pylenie przy sk³adowaniu i wykorzystaniu materia³ów
sypkich.
18. Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania z nale¿yt± staranno¶ci± wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiaj±cemu dzie³a budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do u¿ytkowania.
19. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonane roboty na okres min. 3 lat, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót lub na okres okre¶lony przez Wykonawcê w ofercie, lecz nie d³u¿szy ni¿ 4 lat.
20. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy – obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnia³ pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy:
a) najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu kompletn± Listê Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynno¶ciami, które bêdzie wykonywaæ w ramach umowy o pracê, która stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy.
b) roboty budowlane objête przedmiotem umowy bêd± ¶wiadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w za³±czniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”.
c) wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e Pracownicy wykonuj±cy przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników bêd± w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników s± zatrudnione na umowê o pracê Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwrócenia siê z wnioskiem do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.
2) uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 2 Ustawy, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ:
a) W celu kontroli przestrzegania postanowieñ umowy przez Wykonawcê przedstawiciel Zamawiaj±cego uprawniony jest w ka¿dym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestnicz±cego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczno¶æ zgodno¶ci z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników.
b) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca ¶wiadczyæ bêdzie przedmiot umowy, na inne posiadaj±ce co najmniej tak± sam± wiedzê, do¶wiadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotycz±cych zatrudniania na podstawie umowy o pracê. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie powiadomiæ Zamawiaj±cego na pi¶mie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac.
3) Rodzaje czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
a) wykonywanie badañ, prób, sprawdzeñ,
b) kierowanie pojazdami, maszynami, sprzêtem,
c) praca przy wykonywaniu robót budowlanych.

21. Strony przewiduj± rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy jedn± faktur± zaliczkow± obejmuj±c±
5% wynagrodzenia brutto oraz jedn± faktur± koñcow± obejmuj±c± 95% wynagrodzenia brutto, która zostanie wystawiona po zakoñczeniu robót i protokolarnym odbiorze ostatecznym (koñcowym) przedmiotu umowy przez zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni finansowanie realizacji Inwestycji na czas poprzedzaj±cy wyp³atê z promesy. Zamawiaj±cy dokona p³atno¶ci za fakturê koñcow± po wykonaniu inwestycji w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od dnia odbioru robót.
Warunki p³atno¶ci wynikaj± z zasad promesy na dofinansowanie inwestycji z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych edycja 2.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7977777,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9331664,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7977777,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOMEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840201424

7.3.3) Ulica: Stefana Bry³y 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7977777,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.