Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00064041/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00090441/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DP 1055K
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W CHRZANOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356287916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Grzybowskiego 7A
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.jedynak.pzd@powiat-chrzanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-chrzanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d7d2149-9e32-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
bieżące utrzymanie dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DP 1055K2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d7d2149-9e32-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020442/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DP 1055K.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3223.02.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2733203,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej oraz posiadanej decyzji ZRiD należy zrealizować zadanie pt:.”Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DP1055K” ulicy Bolesława Prusa w Alwerni na odcinku od skrzyżowania z DW780 do skrzyżowania z linia kolejowa nr. 103 w Regulicach. Przedmiotowa robota Budowlana polegać ma na wykonaniu ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku 2,10 km o szerokości 3,00 m z lokalnym zawężeniem do 2,15 m o nawierzchni bitumicznej asfaltu barwionego na czerwono o grubości 5 cm. Przebudowie i rozbudowie będą podlegać też prace związane z odwodnieniem pasa drogowego, takie jak: budowa nowego odcinka kanalizacji deszczowej, przedłużenie przepustu poprzecznego, przebudowę istniejącego rowu przydrożnego na długości ok. 250m.W zakresie przedmiotowego zadania inwestycyjnego będzie realizowana wycinka drzew na które Zamawiający posiada pozwolenie na wycinkę; przewidziane są tez prace z branży teletechnicznej oraz elektroenergetycznej. W ramach przebudowy układu drogowego na obszarze objętym inwestycją, przewidziano budowę dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych wraz z przejazdem kolejowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2754302,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4109594,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2754302,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe "DROG-BUD" Franciszek Fryc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070167501
7.3.3) Ulica: Zamkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie oświetlenia oraz przebudowa sieci
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2754302,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa rękawic lateksowych, nitrylowych i winylowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Wadowice
- Rozbudowa ul. Dworskiej wraz z częścią ul. Kasztanowej.
- Zakup 4 serwerów NAS z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 11 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-11 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowej, koncepcji - Część 1,2,3,4,5.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku XXVIII L O przy ul. Wiktorskiej 99 w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja sali gimnastycznej w XXVIII L O przy ul. Wiktorskiej 99".
- Przebudowa dróg leśnych oraz budowa chodnika i ogrodzenia przy kancelarii w Jabłonicy
- Budowa zbiorników małej retencji na terenie Gminy Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Rozbudowa skrzyżowania dróg ulicy Gawłowskiej i ulicy Płockiej (prawoskręt) w miejscowości Sochaczew"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.