Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106037/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132224 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 385 w km 90+445 w m. Kopice” – z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 385 w km 90+445 w m. Kopice” – z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c367b06-de2c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Nadzór inwestorski dla zadania „Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 385 w m. Kopice"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106037/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18500,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadania nr 1 jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży elektroenergetycznej (przebudowa sieci nN) dla inwestycji: „Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 385 w km 90+445 w m. Kopice”” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego. 3. Celem zamówienia będzie: a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż, c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych: – wymaganej jakości wbudowanych materiałów, – wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji, – wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, – wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie. 4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą następujące roboty w branży elektroenergetycznej: - demontaż istniejących stanowisk słupowych oraz linii napowietrznej, budowa nowych stanowisk oraz zawieszenie przewodów linii napowietrznej, przełożenie istniejących opraw na nowe słupy - w tym roboty ziemne, montażowe. Szczegółowo zakres robót określono w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadania nr 2 jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa i wodociągowa) dla inwestycji: „Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 385 w km 90+445 w m. Kopice”” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego. 3. Celem zamówienia będzie: a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż, c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych: – wymaganej jakości wbudowanych materiałów, – wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji, – wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, – wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie. 4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą następujące roboty w branży sanitarnej: - likwidacja istniejących ciągów kanalizacji deszczowej, budowa kanalizacji deszczowej, montaż wpustów deszczowych, budowa studni kanalizacyjnych, montaż przykanalików, roboty budowlane towarzyszące, - przebudowa istniejącej sieci wodociągowej i przyłączy (likwidacja istniejącego wodociągu i ułożenie nowego przewodu wodociągowego oraz przełączenie wszystkich przyłączy wodociągowych do nowego wodociągu, wykonanie robót budowlanych towarzyszących. Szczegółowo zakres robót określono w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadania nr 3 jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży telekomunikacyjnej (sieć przewodowa) dla inwestycji: „Przebudowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 385 w km 90+445 w m. Kopice”” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego. 3. Celem zamówienia będzie: a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż, c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych: – wymaganej jakości wbudowanych materiałów, – wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji, – wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, – wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie. 4. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą następujące roboty w branży telekomunikacyjnej: - demontaż i montaż słupów telekomunikacyjnych żelbetowych, podwieszenie istniejącego kabla, przesunięcie istniejącego kabla ziemnego z zabezpieczeniem dodatkowym rurą dwudzielną. Szczegółowo zakres robót określono w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657
7.3.3) Ulica: Dworska 14
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-749
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych PROEKO Marek Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542050794
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 70
7.3.4) Miejscowość: Prószków
7.3.5) Kod pocztowy: 46-060
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK MAZUR GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
MAREK MAZUR GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657
7.3.3) Ulica: Dworska 14
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-749
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
nadór branży telekomunikacyjnej (sieć przewodowa), Robert Roden KOMTEC Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, Chrzelice 39, 48-220 Łącznik
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-242021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch edycji warsztatów dla uczestników konkursu pn. "Konkurs ePortfolio"
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
- U/16/2025 Wsparcie administracyjne Platformy czasopism Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. nadbudowa oficyny B budynku A wraz z przebudową budynku A Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.