eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WalimPrzebudowa drogi gminnej ul. Osiedle S³oneczne w Dzieæmorowicach



Og³oszenie z dnia 2023-03-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Osiedle S³oneczne w Dzieæmorowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WALIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Walim

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-320

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748494340

1.5.8.) Numer faksu: 748494355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@walim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.walim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Osiedle S³oneczne w Dzieæmorowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-adc66a71-bf3f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00132290

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00017158/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ul. Osiedle S³oneczne w Dzieæmorowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adc66a71-bf3f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz ewentualnie poczty elektronicznej email: (urzad@walim.pl), (przy czym ten sposób komunikacji nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).

Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie:
1) wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ;
2) wezwañ i zawiadomieñ;
3) dokumentów sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego (podmiotowych ¶rodków dowodowych);
4) wyja¶nieñ sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego.

Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.

Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w:
− rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)
oraz
− rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).

Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
1) Wnioski o wyja¶nienie nale¿y przesy³aæ za pomoc± Formularza do komunikacji.
2) Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Walim, Ul. Boczna 9, 58-320 Walim Administrator wyznaczy³ Inspektora
Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych: Pan Roman Sidor, tel. 74 8494 348, odo@walim.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Przebudowa drogi gminnej ul. Osiedle S³oneczne w Dzieæmorowicach”, nr postêpowania KZ.271.1.5.2023;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1); na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZ.271.1.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej osiedle S³oneczne w Dzieæmorowicach wraz z przebudow± skrzy¿owania z drog± powiatow± nr 3368D oraz budow± odwodnienia w ramach zadania „Przebudowa drogi gminnej ul. Osiedle S³oneczne w Dzieæmorowicach“. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zgodnie z za³±czon± dokumentacj± projektow±.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- przebudowê drogi gminnej o nawierzchni z betonu asfaltowego o szeroko¶ci 3,5 m,
- budowê poboczy o szeroko¶ci 0,75m o nawierzchni z kruszywa ³amanego 0/31,5,
- przebudowê zjazdów indywidualnych na posesjê z kostki betonowej szarej,
- budowê odwodnienia drogi.
3. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuj± projektowane postanowienia umowy (projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczbê punktów (P), jaka zostanie przyznana ofercie, stanowi obliczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku suma punktów uzyskanych w ka¿dym kryterium oceny ofert. Kryteriami oceny s± cena oferty oraz okres gwarancji. Za najkorzystniejsz± ofertê (w ramach danej czê¶ci) uznana zostanie oferta, która uzyska³a najwiêksz± liczbê
punktów (P).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegaæ siê mo¿e Wykonawca, który:

A. w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ (zakoñczy³): 1 zadanie obejmuj±ce budowê i/lub przebudowê drogi o d³ugo¶ci minimum 200 mb.

B. dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia:
a) osob± posiadaj±c± uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ,
b) osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.

Wymagane uprawnienia powinny byæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: Gmina Walim
13 1160 2202 0000 0004 8992 4387 Bank Millennium S.A.
z adnotacj± „Wp³ata wadium – numer sprawy KZ.271.1.5.2023” oraz nazwa Wykonawcy.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
5.1 musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
5.2 z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta /porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
5.3 powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego;
5.4 termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert, a gwarant/ porêczyciel mia³ obowi±zek wyp³acenia Zamawiaj±cemu kwoty wadium, o ile tylko przes³anka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie zwi±zania ofert±);
5.5 w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
5.6 beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Zamawiaj±cy - Gmina Walim.
5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5.8. musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. Z³o¿enie wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na musi byæ czynno¶ci± jednostronnie zobowi±zuj±c±. Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu.
7. W przypadku wadium wnoszonego w formie porêczenia Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie mia³o charakter solidarny.
8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcê wp³aty wadium na rachunek Zamawiaj±cego za po¶rednictwem systemów p³atno¶ci internetowych po¶rednicz±cych w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawid³owego wniesienia wadium zaleca siê w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonuj±cej wp³aty wadium oraz jej adresu.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VI punkcie 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê zmiany Umowy je¿eli zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 Pzp.
W szczególno¶ci w poni¿ej opisanym zakresie i przypadkach:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami niezale¿nymi od Wykonawcy, a wynikaj±cymi z warunków atmosferycznych, które zgodnie z prawem budowlanym i technologiami uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, pod warunkiem potwierdzenia tego faktu przez Inwestora Zastêpczego lub Inspektorów Nadzoru.
2) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku zaistnienia kolizji i innych zdarzeñ, które wp³ywa³y na harmonogram wykonywania Robót,
3) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, niezale¿nych od stron Umowy zwi±zanych z konieczno¶ci± zmiany okresu realizacji zadania,
4) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku gdy zaistniej± warunki ustalenia wcze¶niejszego terminu zakoñczenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury koñcowej w wyniku wcze¶niejszego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
5) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶ci wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej, odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ i uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
6) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku wyst±pienia przeszkody o charakterze „Si³y wy¿szej”, która uniemo¿liwia realizacjê ¶wiadczenia.
7) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy - Prawo budowlane - zmiana w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
8) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt. 4 lit. b ustawy prawo Budowlane
9) zmiana dokonana podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±ca w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonana zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy - Prawo budowlane, spe³niaj±c zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiaj±cego,
10) zmiany Umowy na skutek regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania Umowy, wywo³uj±cych potrzebê jej zmiany wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
11) zmiana, za zgod± stron, wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku gdy jest ona korzystna dla Zamawiaj±cego,
12) zmiana osób bêd±cych przedstawicielami Zamawiaj±cego wyszczególnionych w § 5 ust 1 niniejszej umowy z przyczyn niezale¿nych od niego,
13) zmiana osób wskazanych przez Wykonawcê, a wyszczególnionych w § 5 ust. 2 i 3 niniejszej Umowy, na wniosek Wykonawcy albo Zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zaproponowane osoby bêd± spe³nia³y warunki udzia³u w postêpowaniu opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na tak± zmianê,
14) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy wskazanego w ofercie.
15) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, je¿eli zmiana ta dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
16) zmiana dotycz±ca powierzenia w trakcie realizacji przedmiotu umowy czê¶ci zamówienia podwykonawcom, je¿eli Wykonawca nie wskaza³ tych podwykonawców w swojej ofercie.
Ci±g dalszy w projektowanych postanowieniach umownych w §31.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.