Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057559/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór osób do realizacji terapii SI (integracja sensoryczna) dla dzieci – uczestników projektu W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 29
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501362322
1.5.8.) Numer faksu: 798913733
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
soa-katowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór osób do realizacji terapii SI (integracja sensoryczna) dla dzieci – uczestników projektu W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b81ea530-9c86-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014710/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wybór osób do realizacji terapii SI (integracja sensoryczna) dla dzieci – uczestników projektu W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.2.2023.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 96716,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78631,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Wybór osób do realizacji terapii SI dla dzieci – uczestników projektu W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych na terenie miasta Katowice, tj. 180 godzin terapii SI dla dzieci – uczestników projektu„W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.
Realizacja terapii SI możliwa jest do realizacji od poniedziałku do niedzieli, między godziną 08:00 a 20:00, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dziecka. Spotkania terapeutyczne (terapia SI) powinny trwać średnio 60 minut (godzina zegarowa) i odbywać się średnio raz w tygodniu / raz na 2 tygodnie w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą, a rodzicem/opiekunem dziecka.
Każdorazowo Wykonawca zobligowany jest zapewnić gabinet celem realizacji terapii SI wraz z odpowiednim wyposażeniem. Gabinet powinien być wyposażony w odpowiednie sprzęty zgodnie z wymogami do prowadzenia terapii SI, m.in. różnego rodzaju huśtawki, liny, deskorolki, drabinki do wspinania, trampoliny, piłki, różnego typu pomoce w postaci obciążników, materiałów sypkich, materiałów do prac plastycznych, układanek przestrzennych.
Do zadań Wykonawcy w szczególności będą należeć:
a. Przeprowadzenie indywidualnych zajęć terapii integracji sensorycznej według wymagań programowych i organizacyjnych określonych dla tej metody terapii w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dziecka (mailowo lub telefonicznie),
b. Przygotowanie, na podstawie otrzymanych od Zamawiającego wzorów, dokumentacji związanej z realizacją projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych (list obecności, harmonogramu spotkań, itp.) oraz przekazanie jej do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 25650 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wybór osób do realizacji terapii SI dla dzieci – uczestników projektu W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych na terenie miasta Częstochowa, tj. 180 godzin terapii SI dla dzieci – uczestników projektu„W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.
Realizacja terapii SI możliwa jest do realizacji od poniedziałku do niedzieli, między godziną 08:00 a 20:00, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dziecka. Spotkania terapeutyczne (terapia SI) powinny trwać średnio 60 minut (godzina zegarowa) i odbywać się średnio raz w tygodniu / raz na 2 tygodnie w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą, a rodzicem/opiekunem dziecka.
Każdorazowo Wykonawca zobligowany jest zapewnić gabinet celem realizacji terapii SI wraz z odpowiednim wyposażeniem. Gabinet powinien być wyposażony w odpowiednie sprzęty zgodnie z wymogami do prowadzenia terapii SI, m.in. różnego rodzaju huśtawki, liny, deskorolki, drabinki do wspinania, trampoliny, piłki, różnego typu pomoce w postaci obciążników, materiałów sypkich, materiałów do prac plastycznych, układanek przestrzennych.
Do zadań Wykonawcy w szczególności będą należeć:
a. Przeprowadzenie indywidualnych zajęć terapii integracji sensorycznej według wymagań programowych i organizacyjnych określonych dla tej metody terapii w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dziecka (mailowo lub telefonicznie),
b. Przygotowanie, na podstawie otrzymanych od Zamawiającego wzorów, dokumentacji związanej z realizacją projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych (list obecności, harmonogramu spotkań, itp.) oraz przekazanie jej do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Wybór osób do realizacji terapii SI dla dzieci – uczestników projektu W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych na terenie miasta Bielsko-Biała, tj. 180 godzin terapii SI dla dzieci – uczestników projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.Realizacja terapii SI możliwa jest do realizacji od poniedziałku do niedzieli, między godziną 08:00 a 20:00, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dziecka. Spotkania terapeutyczne (terapia SI) powinny trwać średnio 60 minut (godzina zegarowa) i odbywać się średnio raz w tygodniu / raz na 2 tygodnie w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą, a rodzicem/opiekunem dziecka.
Każdorazowo Wykonawca zobligowany jest zapewnić gabinet celem realizacji terapii SI wraz z odpowiednim wyposażeniem. Gabinet powinien być wyposażony w odpowiednie sprzęty zgodnie z wymogami do prowadzenia terapii SI, m.in. różnego rodzaju huśtawki, liny, deskorolki, drabinki do wspinania, trampoliny, piłki, różnego typu pomoce w postaci obciążników, materiałów sypkich, materiałów do prac plastycznych, układanek przestrzennych.
Do zadań Wykonawcy w szczególności będą należeć:
a. Przeprowadzenie indywidualnych zajęć terapii integracji sensorycznej według wymagań programowych i organizacyjnych określonych dla tej metody terapii w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dziecka (mailowo lub telefonicznie),
b. Przygotowanie, na podstawie otrzymanych od Zamawiającego wzorów, dokumentacji związanej z realizacją projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych (list obecności, harmonogramu spotkań, itp.) oraz przekazanie jej do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Wybór osób do realizacji terapii SI dla dzieci – uczestników projektu W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych na terenie miasta Rybnik lub powiatu rybnickiego lub miasta Wodzisław Śląski, tj. 140 godzin terapii SI dla dzieci – uczestników projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.1) Realizacja terapii SI możliwa jest do realizacji od poniedziałku do niedzieli, między godziną 08:00 a 20:00, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dziecka. Spotkania terapeutyczne (terapia SI) powinny trwać średnio 60 minut (godzina zegarowa) i odbywać się średnio raz w tygodniu / raz na 2 tygodnie w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą, a rodzicem/opiekunem dziecka.
2) Każdorazowo Wykonawca zobligowany jest zapewnić gabinet celem realizacji terapii SI wraz z odpowiednim wyposażeniem. Gabinet powinien być wyposażony w odpowiednie sprzęty zgodnie z wymogami do prowadzenia terapii SI, m.in. różnego rodzaju huśtawki, liny, deskorolki, drabinki do wspinania, trampoliny, piłki, różnego typu pomoce w postaci obciążników, materiałów sypkich, materiałów do prac plastycznych, układanek przestrzennych.
3) Do zadań Wykonawcy w szczególności będą należeć:
a. Przeprowadzenie indywidualnych zajęć terapii integracji sensorycznej według wymagań programowych i organizacyjnych określonych dla tej metody terapii w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dziecka (mailowo lub telefonicznie),
b. Przygotowanie, na podstawie otrzymanych od Zamawiającego wzorów, dokumentacji związanej z realizacją projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych (list obecności, harmonogramu spotkań, itp.) oraz przekazanie jej do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 20066,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28620 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMR Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372671617
7.3.3) Ulica: Małej Straconki 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMR Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372671617
7.3.3) Ulica: Małej Stracinki 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20020 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20020 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAR-MED Robert Dubel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771427194
7.3.3) Ulica: Strażacka 1
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20020 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-10INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2025 rok
- Dostawa leków Zad. 1 - Dupilumabum r-r d/wstrzyk. - Program lekowy NFZ
- Dostawa leków: zad. 1 - zad. 3 Program lekowy NFZ
- Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu CAR/EAR w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby prokuratur różnego szczebla w Katowicach"
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I półroczu 2025r.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o których mowa w Programach: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2025
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wydawania orzeczeń podczas udziału w posiedzeniach zespołów orzekających w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu.
- ORGANIZOWANIE I ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA.
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.