eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaUtrzymanie i konserwacja dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132349 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupska

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598144-000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ustka@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustka.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_ustka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c0cdf0-db13-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060162/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191352,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie leśnictw Nadleśnictwa Ustka w 2021 roku.
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie infrastruktury leśnej w 2021 roku poprzez: bieżące
utrzymanie dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021
roku.
Zamówienie obejmuje:
Naprawę dróg o nawierzchniach nieulepszonych
1) Do nawierzchni nieulepszonych zalicza się nawierzchnie:
-gruntowe,
-żużlowe,
-tłuczniowe,
-z płyt żelbetowych pełnych i ażurowych.
2) Zakres prac w ramach utrzymania i konserwacji dróg leśnych:
a) Uzupełnianie lub naprawy nawierzchni dróg leśnych z:
-mieszanką optymalną frakcji 0-31,5 mm,
-tłuczniem betonowym frakcji 0-63 i/lub 0-31,5 mm,
-płyt betonowych lub żelbetowych,
-wykonanie robót polegających na profilowaniu i wyrównywaniu dróg o nawierzchniach
nieulepszonych oraz podejmowaniu innych działań technicznych mających na celu zapewnienie
właściwego stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu drogowego
niezależnie od warunków atmosferycznych.
Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zamówienia należy w szczególności:
- ręczne i mechaniczne wyrównanie nawierzchni gruntowych, tłuczniowych, żużlowych, oraz z
gruzu betonowego,
- uzupełnienie gruntem, tłuczniem, żużlem, tłuczniem betonowym ubytków w nawierzchni lub
miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
- ścinanie zawyżonych poboczy wraz z transportem nadmiaru gruntu,
- mechaniczne zagęszczenie nawierzchni,
- utrzymanie normatywnej głębokości rowów przydrożnych oraz normatywnego spadku skarp,
- uzupełnianie ubytków nawierzchni z tłucznia betonowego,
- naprawy nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych płyt drogowych,
- wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie utrzymania nawierzchni,
- informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas
prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu.
Szacunkowa długość dróg leśnych przeznaczonych do robót utrzymaniowych w 2021 r. wynosi 3
000,00 mb. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w formularzu ofertowym są
ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru
najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje
roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w kosztorysie ofertowym. Ilości
wykonanych robót w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić
się ilościowo od wartości podanych w kosztorysie ofertowym. Zamawiający wskazuje, iż prace
wyszczególnione w opisie przedmiotu mogą być ograniczone przez Zamawiającego w zakresie
rodzaju i ilości do 70 % wskazanych prac. W sytuacji ograniczenia przez Zamawiającego
zakresu przedmiotu umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do
Zamawiającego. Wykonawca niniejszym zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu.
Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej
oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Zamawiającego,
stanowiace załącznik do niniejszej SWZ (załącznik nr3 do SWZ).
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków
realizacji zamówienia.
Pozostałe informacje niezbędne do wykonania zamówienia:
-Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót, ze wskazaniem miejsca i terminu ich
wykonania;
-Ilość robót do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni;
-Wykonawca zgłaszać będzie Zamawiającemu każdorazowo telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail o przystąpieniu do wykonywania zleconych robót,
-Wykonawca po przejęciu terenu, jeżeli zachodzi konieczność w trakcie wykonywania robót
utrzymaniowych, zdejmie, przechowa i zabezpieczy majątek Zamawiającego tj. istniejące
oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego
oraz ponownie;
-Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów, i odpowiada za unieszkodliwianie odpadów
pochodzących z robót. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 784, z późn. zm.).
-Przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki,
które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu (wyjątek stanowią elementy stalowe,
żeliwne, oraz inne materiały przydatne do ponownego wykorzystania). Wykonawca wywiezie
odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt.
-Organizacja pracy podczas wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia winna
odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.
2. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze STWIORB, opisem przedmiotu zamówienia,
stanowiącymi załączniki nr do 1 i 3 do SWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i
technicznej oraz normami. Podstawą wyceny oferty jest STWIORB oraz opis przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości, Wykonawca obowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego celem dokładnego sprecyzowania danej pracy lub użytego materiału.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja odcinków dróg, bez możliwości ich konkretnego wskazania. Przedmiot robót obejmuje szereg czynności, które jako efekt stanowią nierozerwalną całość.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247609,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247609,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247609,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLIDBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Handlowo-Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390200715

7.3.3) Ulica: Wodnica 64

7.3.4) Miejscowość: Ustka

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247609,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.