eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkBudowa parkingu na ul. Konopnickiej - I etap



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132373 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu na ul. Konopnickiej – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 608584785, 598637753

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.um.lebork.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu na ul. Konopnickiej – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-320e34e3-acb2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa parkingu przy ul. Konopnickiej - I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047257/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2021.R

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 469468,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora wód opadowych stanowiącego I etap rozbudowy ul. Konopnickiej i Al. Wolności o parking.
2. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45230000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii elektroenergetycznych;
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli.
3. Zakres robót do realizacji zgodnie z dokumentacją projektową obejmuje w szczególności:
a) Zdemontowanie wylotu o śr. 0,25 m do rzeki Łeby w km 57+357 i posadowienie wylotu prefabrykowanego typu dokowego o śr. 1,0 m do rzeki Łeby w km 37+357 w miejscu zlikwidowanego wylotu:
b) Wykonanie trwałego umocnienia w obrębie przyczółków doku;
c) Umocnienie dna na odcinku 3 m za pomocą koszy gabionowych o grubości 30 cm;
d) Umocnienie skarpy od 0,5 m wysokości ponad górną krawędź wylotu na odcinku o długości 3 m;
e) Budowa kanalizacji deszczowej z rur PCV 160x4.7 SDR34 SN8 długości około 170 m;
f) Budowa kanalizacji deszczowej z rur z żywic poliestrowych GRP 1000SN 10 długości około 32 m;
g) Budowa kanalizacji deszczowej z rur z żywic poliestrowych GRP 800SN 10 długości około 170 m;
h) Wbudowanie studni rewizyjnych Ø 2000 – 5 szt.;
i) Wbudowanie studni rewizyjnych Ø 1500 – 5 szt.;
j) Wbudowanie wysokosprawnego separatora lamelowego z osadnikiem DN 3000 – 1 szt..
k) Budowę przykanalików do 9 studzienek ściekowych z osadnikami DN 500 mm.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
4.1. Dokumentacją projektową pn. „Rozbudowa ul. Konopnickiej i Al. Wolności o parking” zawierającą:
4.1.1. Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu - stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ;
5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. Nie należy wbudowywać studzienek ściekowych z osadnikami DN 500 mm – 9 szt.;
5.2. Nawierzchnię po wykonaniu prac należy odtworzyć do istniejących rzędnych;
5.3. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie;
5.4. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.5. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.6. Zawiadomienie odpowiednich organów o wprowadzonej zmianie organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotowego zawiadomienia w przypadku gdy dokumentacja projektowa obejmowała zmianę organizacji ruchu.
5.7. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.8. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.9. Realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych;
5.10. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.11. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
5.12. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
5.13. Wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów, komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3,0 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty Yomb, krawężniki na palety, itp.); Wszystkie pozostałe materiały nie nadający się do ponownego wykorzystania (materiał ziemny) Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową;
6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
7. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546981,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546981,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Wójcik" Wiesław Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8410002592

7.3.3) Ulica: Majkowskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Lębork

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546981,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.