Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047257/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00088680/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
- 2022/BZP 00287946/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132373 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu na ul. Konopnickiej – I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 608584785, 598637753
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.um.lebork.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu na ul. Konopnickiej – I etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-320e34e3-acb2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007574/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa parkingu przy ul. Konopnickiej - I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047257/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2021.R
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 469468,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora wód opadowych stanowiącego I etap rozbudowy ul. Konopnickiej i Al. Wolności o parking.
2. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45230000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii elektroenergetycznych;
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli.
3. Zakres robót do realizacji zgodnie z dokumentacją projektową obejmuje w szczególności:
a) Zdemontowanie wylotu o śr. 0,25 m do rzeki Łeby w km 57+357 i posadowienie wylotu prefabrykowanego typu dokowego o śr. 1,0 m do rzeki Łeby w km 37+357 w miejscu zlikwidowanego wylotu:
b) Wykonanie trwałego umocnienia w obrębie przyczółków doku;
c) Umocnienie dna na odcinku 3 m za pomocą koszy gabionowych o grubości 30 cm;
d) Umocnienie skarpy od 0,5 m wysokości ponad górną krawędź wylotu na odcinku o długości 3 m;
e) Budowa kanalizacji deszczowej z rur PCV 160x4.7 SDR34 SN8 długości około 170 m;
f) Budowa kanalizacji deszczowej z rur z żywic poliestrowych GRP 1000SN 10 długości około 32 m;
g) Budowa kanalizacji deszczowej z rur z żywic poliestrowych GRP 800SN 10 długości około 170 m;
h) Wbudowanie studni rewizyjnych Ø 2000 – 5 szt.;
i) Wbudowanie studni rewizyjnych Ø 1500 – 5 szt.;
j) Wbudowanie wysokosprawnego separatora lamelowego z osadnikiem DN 3000 – 1 szt..
k) Budowę przykanalików do 9 studzienek ściekowych z osadnikami DN 500 mm.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
4.1. Dokumentacją projektową pn. „Rozbudowa ul. Konopnickiej i Al. Wolności o parking” zawierającą:
4.1.1. Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu - stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ;
5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. Nie należy wbudowywać studzienek ściekowych z osadnikami DN 500 mm – 9 szt.;
5.2. Nawierzchnię po wykonaniu prac należy odtworzyć do istniejących rzędnych;
5.3. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie;
5.4. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.5. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.6. Zawiadomienie odpowiednich organów o wprowadzonej zmianie organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotowego zawiadomienia w przypadku gdy dokumentacja projektowa obejmowała zmianę organizacji ruchu.
5.7. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.8. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.9. Realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych;
5.10. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.11. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
5.12. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
5.13. Wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów, komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3,0 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty Yomb, krawężniki na palety, itp.); Wszystkie pozostałe materiały nie nadający się do ponownego wykorzystania (materiał ziemny) Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową;
6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
7. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546981,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546981,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Wójcik" Wiesław Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8410002592
7.3.3) Ulica: Majkowskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "WÓJCIK" Wiesław Wójcik
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "WÓJCIK" Wiesław Wójcik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546981,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Przebudowa i rozbudowa ul. Strzeleckiej w Międzychodzie - ETAP I
- Budowa drogi gminnej ul. Ceglanej w Białej Podlaskiej.
- Budowa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli serwerowni w zabudowie kontenerowej wraz z elementami zagospodarowania terenu
- Budowa wodociągu w miejscowości Barkowice i Barkowice Mokre
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.