eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynProjekt oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania w ramach OBO "Park Nagórki-Jaroty budowa ścieżek edukacyjnych, zagospodarowanie terenu zalesionego oraz zapewnienie ciągłości ścieżki rowerowej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania w ramach OBO „Park Nagórki-Jaroty budowa ścieżek edukacyjnych, zagospodarowanie terenu zalesionego oraz zapewnienie ciągłości ścieżki rowerowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-101

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89-527-31-11 wew. 460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/#/units/889626e2-c240-4d5c-93fb-4e9f07ca6b39/procurement/edit/a425d9f8-6665-4881-a6a1-6d95a531b26a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania w ramach OBO „Park Nagórki-Jaroty budowa ścieżek edukacyjnych, zagospodarowanie terenu zalesionego oraz zapewnienie ciągłości ścieżki rowerowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-502d6a6f-9670-4a87-ad12-3a40273fc52a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049217/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie dokumentacji projektowej dla Zadania: Park Nagórki-Jaroty – Budowa Ścieżek Edukacyjnych i Zagospodarowanie Terenów Zalesionych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2025.a

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 429601,63 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełna nazwa zamówienia: „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z wykonaną dokumentacją dla zadania wybranego do realizacji w ramach Olsztyńskiego Budżetu Obywatelskiego pn. „Park Nagórki-Jaroty – budowa ścieżek edukacyjnych, zagospodarowanie terenu zalesionego oraz zapewnienie ciągłości ścieżki rowerowej”.
2. W ramach umowy wykonawca zobowiązuje się do:
1) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej;
2) uwzględnienia czynników przyrodniczych w opracowywaniu przebiegu ścieżek pieszo-rowerowych oraz innych elementów infrastruktury, w celu minimalizacji ingerencji w teren zalesiony i podmokły, z poszanowaniem istniejącej zieleni, drzewostanu oraz ochrony bioróżnorodności w obszarze realizacji projektu;
3) Pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
3. Projekt obejmuje:
1) budowę kontynuacji ciągu pieszego i rowerowego, który będzie połączony z istniejącą infrastrukturą ścieżek pieszo-rowerowych oraz z ciągami biegnącymi od ulicy Turowskiego, tworząc pełny system ścieżek w parku;
2) budowę nowych ścieżek pieszych oraz miejsc odpoczynku w „cieniu drzew”;
3) wykonanie tablicy informacyjnej dla parku oraz oznakowanie istniejących i nowych ścieżek.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy:
1) Etap I – opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej w celu uzyskania decyzji udzielającej pozwolenia na budowę wraz z wszelkimi opracowaniami koniecznymi do uzyskania ww. decyzji, w tym m. in.:
a) sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu i jej uzgodnienie z Zamawiającym (Wydział Inwestycji Miejskich w zakresie oświetlenia, Wydział Urbanistyki i Architektury, Ogrodnik Miejski, ZDZiT i Wnioskodawcą), koncepcja powinna zawierać w szczególności propozycję:
- przebiegu ciągu pieszego i rowerowego wraz z oświetleniem;
- przebiegu ścieżek pieszych;
- umiejscowienia elementów małej architektury,
b) uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych;
c) sporządzenie opinii geotechnicznej w celu udokumentowania warunków gruntowo-wodnych wraz z wykonaniem badań geologicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji;
d) opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i projektów wykonawczych);
e) uzyskanie wszelkich warunków, uzgodnień i opinii niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej (w tym warunków technicznych i uzgodnień od właścicieli urządzeń infrastruktury technicznej) oraz : Ogrodnikiem Miejskim i ZDZiT - w zakresie nasadzeń zieleni, Wydziałem Środowiska - w zakresie gospodarki szatą zieleni,
f) opracowanie inwentaryzacji zieleni oraz projektu gospodarowania szatą roślinną z uwzględnieniem nasadzeń kompensacyjnych za wycinkę jeżeli zajdzie taka konieczność;
g) opracowanie projektów branżowych;
h) opracowanie wszelkich wymaganych materiałów do uzyskania niezbędnych uzgodnień, decyzji administracyjnych w tym również w razie potrzeby sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów (wraz
z załącznikami wymaganymi przez organ wydający zezwolenie) oraz decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych;
i) złożenie wniosku pod uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji robót budowlanych realizowanych w oparciu o przedmiot umowy;
j) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż;
k) opracowanie wielobranżowego projektu technicznego/wykonawczego;
l) opracowanie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich oraz zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) dla wszystkich branż;
2) Etap II - nadzór autorski obejmujący m. in.:
a) udzielenie Zamawiającemu merytorycznego wsparcia podczas przygotowania i przeprowadzenia postępowań przetargowych mających na celu wybór wykonawcy robót budowlanych realizowanych w oparciu o przedmiot niniejszej umowy;
b) aktualizację (w razie potrzeby) – maksymalnie 2 krotnie kosztorysów inwestorskich;
c) zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych realizowanych w oparciu o przedmiot niniejszej umowy.
6. Szczegółowy zakres usługi został zawarty w Koncepcji Programowej, która stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA ARCHITEKT JOLANTA PIETKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411851588

7.3.3) Ulica: ul. T. Kościuszki 117/4

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-554

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie projektu branży drogowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się na:
1. Etap I - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
2. Etap II - do 31.12.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.