Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059094/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132390 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni placu manewrowo – postojowego bazy
Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 166212560
1.5.8.) Numer faksu: 48 166215297
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pgkimjaroslaw.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni placu manewrowo – postojowego bazyZakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43c41132-b896-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059094/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Teren inwestycji zlokalizowany jest na terenie Zakału Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o. położonej w Makowisku nr 163.
2. Głównym zadaniem jest wykonanie modernizacji nawierzchni placu manewrowo – postojowego o powierzchni około 1 500,00 m2.
3. Prace remontowe mają polegać na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wykonanie podjazdów do samoobsługowej myjni samochodowej dla samochodów ciężarowych. Zakresem zamówienia objęto również ułożenie krawężników drogowych leżących około 220 mb i krawężników drogowych stojących około 172 mb, na fundamencie betonowym z oporem, wykonanie odwodnienia korytkowego (liniowego) oraz kanalizacji deszczowej 200 o długości 30 mb pomiędzy studzienkami .
W miejscu planowanych robót należy przewidzieć montaż 2 szt. studzienek kanalizacji deszczowej 800 oraz 2 szt. kratek ściekowych typu ciężkiego.
4. Wyszczególnienie robót:
1) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką 0/31,5 o średniej grubości 10 cm (cała powierzchnia asfaltowania),
2) skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową,
3) wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej KR 3-4 AC11S, o grubości 30 cm / 15 cm kamień + asfalt/ ,
4) Wykonanie podjazdów do samoobsługowej myjni samochodowej dla samochodów ciężarowych. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego. Stabilizacja gruntu cementem. Warstwę podbudowy należy zagęścić warstwami w sposób mechaniczny. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej KR 3-4 AC11S, o grubości 30 cm / 15 cm kamień + asfalt
5) Ułożenie krawężników drogowych stojących w fundamencie z półsuchego betonu - 172 mb
6) Ułożenie krawężników drogowych leżących - 220 mb, przy wjazdach na miejsca parkingowe
7) Wykonanie odwodnienia liniowego (korytkowego) 26 mb , wzdłuż podjazdów na myjnię samochodową skierowane do instalacji burzowej
8) Montaż 2 studzienek kanalizacji deszczowej Ø 800
9) Wykonanie kanalizacji deszczowej pomiędzy studzienkami z rur PCV Ø 200 , 30 mb i włączenie jej do studzienek
10) Montaż kratek ściekowych – 2 szt.
5. Jeżeli z technologii wykonania robót wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od zakresu robót to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w całkowitej cenie oferty.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SWZ i jej załącznikami, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa.
7. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470943,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470943,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470943,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681
7.3.3) Ulica: Parzniewska
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie kanalizacji i odwodnień
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470943,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb kuchni szpitalnej
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 10 - Inspektor Nadzoru.
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 4 - Inspektor Nadzoru.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.