eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówBieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2022-2024 - II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2022-2024 – II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2022-2024 – II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac5435e4-af35-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029421/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2022-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101797/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZM.I.272.4.2022.AK-G.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1735662,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2022-2024 .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegający na wyszczególnieniu robót przedstawiony jest w załączniku do 2 formularza oferty o nazwie: Kosztorys ofertowy - Cennik – Bieżące utrzymanie dróg 2022-2024. Przedmiot umowy realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający na roboczo będzie ustalał i zlecał (pisemnie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej) etapy (zakres robót do wykonania) oraz terminy realizacji robót na poszczególnych odcinkach dróg.
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
45233140-2 Roboty drogowe.

Uwaga:
Elementy robót nie ujęte w cenniku, a zgłoszone do realizacji przez Zamawiającego wynikłe w czasie robót bieżącego utrzymania, będą rozliczane według obowiązujących zasad kosztorysowania w oparciu o obmiar powykonawczy, nakłady z KNR, średnią cenę pracy sprzętu i średnią cenę materiałów z „SEKOCENBUD” dla województwa opolskiego jak dla robót inżynieryjnych i instalacji sanitarnych, z zastosowaniem składników cenotwórczych ( Kp, Kz, Z).
W ramach bieżącego utrzymania dróg Wykonawca będzie prowadził działania interwencyjne. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonywania zamówienia.

Warunki realizacyjne:
Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia będzie ustalana corocznie w oparciu o wysokość środków budżetowych, uchwalanych przez RADĘ POWIATU.

W ramach bieżącego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do:
1) posiadania bazy sprzętowo-materiałowej na terenie powiatu namysłowskiego,
2) prowadzenia działań interwencyjnych,
3) zdobywania informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
4) zapewnienia komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie miejsca prowadzenia robót dla uczestników ruchu i dla obsługi obiektów przylegających,
5) oznakowania i zabezpieczania terenu robót przed przystąpieniem do ich realizacji oraz utrzymywania oznakowanie i zabezpieczenia terenu przez cały czas trwania robót (zabezpieczenia terenu budowy na własny koszt ujęty w cenach jednostkowych),
6) dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających tj.: zapory, znaki, światła ostrzegawcze, sygnały i inne na czas wykonywania robót, zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo użytkowników drogi i obiektów przylegających,
7) wykonywania robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowniku dróg i obiektów (posiadania wiedzy i stosowania jej w czasie prowadzenia prac stosowania wszelkich przepisów dotyczących obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujących norm technicznych),
8) stosowania materiałów posiadających atesty techniczne lub aprobatę świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami norm i dopuszczenia do ich wbudowania wg wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego oraz uzyskania potwierdzenie Zamawiającego na jego wbudowanie,
9) dostarczenia do wglądu atestów i aprobat przed wbudowaniem,
10) przeprowadzania w trakcie budowy stosownych badań laboratoryjnych dokumentujących zachowanie prawidłowego procesu technologicznego,
11) zagęszczenia podłoża pod powierzchnię drogową do wskaźnika 1.0,
12) ponoszenia odpowiedzialności za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na terenie prowadzonych robót na powierzchni ziemi, typu: zawory, studnie, hydranty, a o fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji bezzwłocznego powiadamiania Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz współpracy z nimi polegającej na dostarczeniu wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu naprawy,
13) składania materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania na wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
14) przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony pracy podczas realizacji robót,
15) zapewnienia i utrzymywania urządzeń zabezpieczających, socjalnych oraz sprzętu do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego,
16) odpowiedzialności za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty ich zakończenia,
17) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z dostarczeniem materiałów, wywozem gruzu, nadmiaru ziemi z urobku i innych kosztów uwzględniając je w cenach jednostkowych,
18) używania do wykonywania przedmiotu umowy jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość prowadzonych robót (sprzęt i środki transportu będący własnością Wykonawcy lub będące w posiadaniu do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy oraz winien być oznakowany w logo firmy),
19) przestrzegania wymagań i przepisów ruchu drogowego dotyczących dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych w stosunku do poruszających się pojazdów Wykonawcy po drogach publicznych,
20) usuwania na bieżąco na własny koszt wszelkich zanieczyszczeń lub zniszczeń spowodowanych pojazdami Wykonawcy na drogach publicznych,
21) zgłaszania zakończenia realizacji robót na powierzonym odcinku drogi (po ich wykonaniu) do Zamawiającego w celu spisania protokołu odbioru robót w terenie, zabezpieczając jednocześnie swój środek transportowy, w celu odbioru wykonanych robót,
22) zabezpieczenia swojego środka transportowego w celu dokonania wizji dróg i ustalenia zakresu robót niezbędnych do realizacji, usunięcia awarii, zdarzeń losowych oraz wiosennych i okresowych przeglądów dróg i obiektów mostowych a także robót zgłoszonych do odbioru (koszty środka transportowego należy uwzględnić w cenach jednostkowych),
23) ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. (jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia),
24) ubezpieczenia się od ryzyk budowlanych i montażowych, od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników Wykonawcy, innych osób, z pomocą których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy oraz osób trzecich, w tym także wynikające z ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w trakcie prowadzonych prac,
25) ponoszenia odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników, osób trzecich, użytkowników dróg i obiektów będących przedmiotem niniejszej umowy - powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy,
26) bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających i utrudniających wykonanie zadania,
27) dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu umowy oraz do zabezpieczenia odpowiedniego sprzętu i materiałów do wykonywania przedmiotu umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego,
28) zabezpieczenia sprzętu wraz z operatorami (kierowcami) posiadającymi stosowne kwalifikacje gwarantującego prawidłowe wykonywanie przedmiotu umowy,
29) wywożenia z terenu robót gruzu rozbiórkowego na odkład, nadmiaru ziemi z urobku i innych zbędnych materiałów zgodnie z przepisami o ochronie środowiska naturalnego,
30) bezpośredniego usuwania wszelkich zanieczyszczeń lub zniszczeń spowodowanych jego maszynami, narzędziami, urządzeniami i środkami transportu na drogach publicznych.

4. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych w przedmiocie zamówienia nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenach jednostkowych netto jakie zaproponuje Wykonawca w cenniku.
5. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 36 miesięcy.
6. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych.
9. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu do końcowego protokołu odbioru robót).
10. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem publicznym i w następstwie podpisania umowy.
11. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie robót.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
13. Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe Powiatu Namysłowskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2013061,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2466217,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2013061,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7521453512; REGON: 364418157

7.3.3) Ulica: ul. Drzewieckiego 3

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2013061,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.