Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095891/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz papieru do urządzeń drukujących w zakresie 2 (dwóch) części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz papieru do urządzeń drukujących w zakresie 2 (dwóch) części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1da654d-aa9d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014432/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095891/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 535268,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego wraz z transportem i rozładunkiem oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników po materiałach eksploatacyjnych przez okres 24 miesięcy od daty dostawy i podpisania protokołu odbioru do/z magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Lublin i Zamość; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 zawierają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego stanowiących przedmiot zmówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ.
3) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 - stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
4.5.5.) Wartość części: 400410,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do sprzętu informatycznego wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Lublin i Zamość, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 zawierają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Wykaz materiałów stanowiących przedmiot zmówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ.
3) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 - stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
4.5.5.) Wartość części: 134858,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403629,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491000,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403629,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bartosz Szostak NETPRINT S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KONSULTING Jerzy Wasiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492238909
7.3.3) Ulica: Unii Europejskiej 10
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403629,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181264,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188338,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181264,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AZET" Załęcka Anna, Załęcki Andrzej spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221002031
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AZET ZAŁĘCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AZET ZAŁĘCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181264,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu - budowa budynku i wybiegu dla pingwinów wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu
- Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Zamościu - wymiana pokrycia dachowego oraz docieplenie stropodachu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Remont oraz przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego
- Nazwa zamówienia: Remont dróg na terenie Gminy Zamość 2025 nr 1
- Część 1: Budowa drogi wewnętrznej działka nr 1267 w m.Zawada-opracowanie dokumentacji. Część 2: Budowa drogi wewnętrznej w m.Mokre dz. geod.nr 34/23, 34/26, 35/24, 35/9, 36/2-opracowanie dokumentacji.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW TECHNICZNO - GOSPODARCZYCH
- Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.