Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091566/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
- 2021/BZP 00105804/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132401 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont terenu zewnętrznego przy Szkole Podstawowej nr 313 przy ul. Cybisa 1
w Warszawie – etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont terenu zewnętrznego przy Szkole Podstawowej nr 313 przy ul. Cybisa 1w Warszawie – etap III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1a2bf60-d405-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Remont terenu zewnętrznego - etap III Szkoły Podstawowej nr 313 przy ul. Cybisa 1 w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091566/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330765,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont terenu zewnętrznego przy Szkole Podstawowej nr 313 przy ul. Cybisa 1 w Warszawie – etap III.
Informacje ogólne
Teren objęty zamówieniem stanowi teren Szkoły Podstawowej nr 313 przy ul. Cybisa 1 w Warszawie. Na terenie znajduje się dwukondygnacyjny budynek szkoły wraz z salą gimnastyczną, utwardzone chodniki asfaltowe, murki betonowe, boiska oraz wyposażenie placu zabaw. Na obszarze działki znajdują się podziemne sieci wodociągowe i kanalizacyjne. Planowany remont nie koliduje z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Wjazd na teren budowy poprzez ulicę Xawerego Dunikowskiego, Oskara Sosnowskiego. Należy usunąć część istniejącej zieleni (krzewy) oraz zdemontować fragment ogrodzenia.
Zakresem zamówienia objęty jest Etap 3 Dokumentacji projektowej Remontu terenu zewnętrznego przy Szkole Podstawowej nr 313 przy ul. Cybisa 1 w Warszawie ze zmianami dotyczącymi lokalizacji remontowanego ogrodzenia. Zmiany zostały wskazane na rysunku pomocniczym.
Etap 3 obejmuje uporządkowanie nawierzchni i terenu na górce z placem zabaw dla dzieci młodszych oraz częściową wymianę ogrodzenia.
Zakres robót:
- Rozbiórki murków betonowych wraz z nawierzchnią z płyt betonowych, wyrównanie terenu – ukształtowanie skarp, uprawa gleby i rozścielenie ziemi urodzajnej
- Zakładanie trawnika z darni rolowanej
- Wykonanie siedzisk na adaptowanych murkach betonowych
- Rozbiórka płyt gumowych, naprawy podbudowy i wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej wylewanej na placu zabaw
- Zakup i montaż 2 szt. minibramek przenośnych
- malowanie konstrukcji i elementów drewnianych istniejących urządzeń zabawowych
- wykonanie furtki w ogrodzeniu (bez zaprojektowanej kontroli dostępu).
- Rozbiórka ogrodzenia i montaż nowego ogrodzenia wys. 200 cm oddzielającego teren szkoły od przedszkola oraz od strony ulicy Dunikowskiego (ogrodzenie zaznaczone w dokumentacji projektowej od strony Osiedla Zakątek Cybisa oraz od strony boisk nie jest objęte zakresem zamówienia i nie będzie podlegało wymianie). Ogrodzenie od strony Zakątka Cybisa należy zdemontować. Miejsca remontu ogrodzenia zostały zaznaczone na rysunku pomocniczym stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Wymagania związane z realizacja zamówienia
Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie zgody związanej z potrzebą zajęcia terenów niezbędnych do prowadzenia robót oraz poniesienia kosztów zajęcia terenu oraz kosztów ustawienia
i obsługiwania oraz likwidacji wymaganych znaków drogowych i elementów zabezpieczenia ruchu zapewniających bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
Realizacja robót nie powinna kolidować z normalnym funkcjonowaniem szkoły i przedszkola.
Od września 2021 r. należy przewidzieć konieczność wydzielenia i zabezpieczania terenu robót. Przy końcowym odbiorze robót Zamawiający będzie wymagał dokładnego oczyszczenia terenu oraz usunięcia wszelkiego rodzaju uszkodzeń. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania projektu organizacji robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Teren robót musi być trwale oddzielony od ciągów komunikacyjnych i miejsc w których przebywają uczniowie. Dojazd na plac budowy należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót oraz do prowadzenia ich w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich.
W przypadku uszkodzenia zieleni Wykonawca jest zobowiązany do zakupu na własny koszt roślin zastępczych wskazanych przez Dyrektora placówki.
Wszelkie uwagi do dokumentacji Wykonawca winien zgłosić projektantowi i zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem oraz Zamawiającym.
Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót).
Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nieuwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.
Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, prace zewnętrzne, wykonanie nawierzchni wylewanej epdm.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Uprawnienia Zamawiającego określone są w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść wraz z załącznikiem nr 1 (załącznik nr 6d do SWZ), która będzie załącznikiem nr 2 do umowy oraz:
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
- Dokumentacja projektowa – załącznik nr 6a do SWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 6b do SWZ;
- Przedmiar robót – załącznik nr 6c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383022,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383022,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 27B
7.3.4) Miejscowość: Chyliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383022,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.