Og³oszenie z dnia 2021-07-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00209358/01 - Wynik z dnia 2021-10-05
Og³oszenie nr 2021/BZP 00132454 z dnia 2021-07-30 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220453903
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sobótki 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-247
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 342 25 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzkzg.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.mzkzg.org/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek metropolitalny
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa kalendarzy do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5db23278-ebd6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00132454
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00008158/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa - wydruk kalendarzy ¶ciennych z kopertami
1.2.7 Dostawa - wydruk kalendarzy biurkowych
1.2.8 Dostawa - kalendarzy ksi±¿kowych
1.2.9 Dostawa - wydruk kalendarzy listkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mzkzg3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1/ adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/pn/mzkzg
2/ adres strony internetowej , na której udostêpnione bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/mzkzg
3/ Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami : p. Adam Raszpunda – G³ówny specjalista ds. promocji i badañ marketingowych, tel.: 58 342-25-00 – dni robocze w godzinach: 7:30 – 15:30.
4/ Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej , przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami zawiera Rozdzia³ XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem (https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view).
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Zalecenia Zamawiaj±cego dotycz±ce podpisów:
3.1 Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych ( Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
3.2 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3.3 Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y szczegó³owo okre¶lone w Rozdziale XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozdzia³em XXV Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZKZG/ZP/1/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy ¶ciennych na 2022 rok wraz z kopertami do siedziby Zamawiaj±cego.
2/ Liczba : 300 sztuk kalendarzy ¶ciennych oraz 300 sztuk kopert do kalendarzy ¶ciennych.
3/ Projekty graficzne zostan± dostarczone przez Zamawiaj±cego w postaci plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC z osadzonym w 100% zbiorem fontów).
4/ Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przekazania materia³ów do druku w terminie do dnia 01 grudnia 2021 roku.
5/ Wykonawca wykona i dorêczy Zamawiaj±cemu, w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiaj±cego materia³u do druku, wydruk próbny wszystkich stron kalendarza i ok³adki w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ naniesienia poprawek w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiaj±cemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiaj±cego bêdzie podstaw± do oceny zgodno¶ci druku z projektem. Proof nie podlega zwrotowi Wykonawcy.
6/ Sposób pakowania: kalendarze w³o¿one do otwartych kopert tekturowych i zapakowane po 25 (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ) sztuk.
7/ Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy biurkowych 13 kartkowych na spirali na 2022 rok do siedziby Zamawiaj±cego.
2/ Liczba sztuk: 300.
3/ Projekt graficzny dostarczy Zamawiaj±cy w postaci plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC z osadzonym w 100% zbiorem fontów).
4/ Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przekazania materia³ów do druku w terminie do dnia 01 grudnia 2021 roku.
5/ Wykonawca wykona i dorêczy Zamawiaj±cemu, w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiaj±cego materia³u do druku, wydruk próbny wszystkich stron kalendarza i ok³adki w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ naniesienia poprawek w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiaj±cemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiaj±cego bêdzie podstaw± do oceny zgodno¶ci druku z projektem. Proof nie podlega zwrotowi Wykonawcy.
6/ Sposób pakowania: 50 (s³ownie: piêædziesi±t) - 100 (s³ownie: sto) sztuk/karton.
7/ Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy listkowych na 2022 rok do siedziby Zamawiaj±cego.
2/ Liczba sztuk: 1 500.
3/ Projekt graficzny dostarczy Zamawiaj±cy w postaci plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC z osadzonym w 100% zbiorem fontów).
4/ Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do przekazania materia³ów do druku w terminie do dnia 01 grudnia 2021 roku.
5/ Wykonawca wykona i dorêczy Zamawiaj±cemu, w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiaj±cego materia³u do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ naniesienia poprawek w terminie 3 (s³ownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiaj±cemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiaj±cego bêdzie podstaw± do oceny zgodno¶ci druku z projektem. Proof nie podlega zwrotowi Wykonawcy.
6/ Sposób pakowania: paczki po 100 (s³ownie: sto) sztuk.
7/Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 14 (s³ownie: czterna¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy ksi±¿kowych na 2022 rok
do siedziby Zamawiaj±cego:
2/ Liczba sztuk: 100.
3/ Zamawiaj±cy dostarczy projekt graficzny t³oczenia w terminie do dnia 01 grudnia 2021 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP.
4/ Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 28 (s³ownie: dwadzie¶cia osiem) dni od daty przekazania przez Zamawiaj±cego projektów graficznych t³oczenia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych , aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 6- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 5 do SWZ;
c) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 6 do SWZ. Wykonawca nie jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu informacji o której mowa w niniejszym punkcie, je¿eli w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie sk³adania ofert zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia- o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci/braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców .
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) dokumentu wskazanego w ust.1 lit.a) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury;
2) dokument, o którym mowa w pkt.1) powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem;
3) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt.1), zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt.2) stosuje siê.
3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce podmiotowych ¶rodków dowodowych zawarte zosta³y w Rozdziale XI Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy na potwierdzenie, ¿e papier, którego Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia spe³nia wymagania opisane w za³±czniku numer 1 do SWZ ( SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych :GRUPA 1:
- próbki papieru, którego Wykonawca u¿yje do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. kalendarzy ¶ciennych (format próbki A4 lub A5);
- próbki papieru, którego Wykonawca u¿yje do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. kopert do kalendarzy ¶ciennych (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wy³±cznie przypadku, gdy Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia papieru równowa¿nego do papieru Kraftliner.
GRUPA 4:
- próbki materia³u, którego Wykonawca u¿yje do wykonania oprawy kalendarza ksi±¿kowego – dotyczy wy³±cznie przypadku, gdy Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia materia³u równowa¿nego do materia³u Vivella.
2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia ust.2 nie stosuje siê, je¿eli pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5. Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w ust.1 wraz z ofert± .
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
GRUPA 1:- próbki papieru, którego Wykonawca u¿yje do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. kalendarzy ¶ciennych (format próbki A4 lub A5);
- próbki papieru, którego Wykonawca u¿yje do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. kopert do kalendarzy ¶ciennych (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wy³±cznie przypadku, gdy Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia papieru równowa¿nego do papieru Kraftliner.
GRUPA 4:
- próbki materia³u, którego Wykonawca u¿yje do wykonania oprawy kalendarza ksi±¿kowego – dotyczy wy³±cznie przypadku, gdy Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia materia³u równowa¿nego do materia³u Vivella.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zosta³y okre¶lone w Rozdziale XIII Specyfikacji Warunków Zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane bêdzie w odniesieniu do ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian umowy w okoliczno¶ciach przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzkzg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Informacje uzupe³niaj±ce dot. podmiotowych ¶rodków odwodowych.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu , o którym mowa w ust.1 lit.a), dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych pod okre¶lonymi adresami internetowymi bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych;
2021-07-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Us³uga dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdañskiego Uniwersytetu Medycznego i cz³onków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdañsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Us³ugi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytuj±cych w obrêbie dzielnicy Nowy Port oraz ¦ródmie¶cia w ramach B. Obywat. M. Gdañska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierz±t
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdañsku.
- Dostawa urz±dzeñ s³u¿±cych do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiaj±cego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Pañstwa
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzêdu Miejskiego w Bielsku-Bia³ej w 2025 roku"
- Dostawa materia³ów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
wiêcej: Ró¿ne druki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.