Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081288/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie remontu dwóch śmigieł HC-B5MP-3DM10876ANSK po 5 latach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-514
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/kgsg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu dwóch śmigieł HC-B5MP-3DM10876ANSK po 5 latach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c806b820-908b-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/BF/BL/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont podzespołu statku powietrznego eksploatowanego w Lotnictwie Straży Granicznej, tj. wykonanie w 2022r. remontu dwóch śmigieł typu HARTZELL HC-B5MP-3DM10876ANSK o numerach fabrycznych EVA2895 i EVA2896, zabudowanych na samolocie M28 Skytruck, po 5 latach eksploatacji, wraz z wyważeniem statycznym śmigieł po wykonanym remoncie.
2. Po realizacji przedmiotu zamówienia ww. podzespoły muszą posiadać pełen resurs określony przez dokumentację techniczną remontowanych lub wymienianych podzespołów.
3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany przez organizację obsługową posiadającą certyfikat wydany przez właściwy Organ Nadzoru Lotniczego (akceptowalny przez ULC lub EASA) z odpowiednim do wykonania tego typu prac zakresem zatwierdzenia.
4. Wykonanie całości przedmiotu zamówienia wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z ww. wyremontowanymi śmigłami odpowiednie certyfikaty na wykonaną pracę (EASA FORM 1 lub równorzędne), akceptowalne przez organ nadzoru lotniczego (ULC, EASA).
5. Po wykonaniu remontu dokumentacja techniczna podzespołów statku powietrznego będzie zaktualizowana o wpisy potwierdzające wykonanie usługi, zgodnie z pkt. M.A.501 Załącznika I Część M do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014 r. (ze zm.) w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zatwierdzeń udzielanych organizacjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania.
6. Przedmiotowy remont będzie objęty przez Wykonawcę gwarancją oraz rękojmią za wady w wymiarze co najmniej 12 miesięcy lub 200 godzin pracy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
7. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, (tj. osób dokonujących prac montażowych obejmujących demontaż, wymianę oraz ponowny montaż poszczególnych części składowych „śmigieł”), w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz. U. 2020r., poz. 1320).
Wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w §9 projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
8. Jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia wówczas jest on zobowiązany do wskazania zakresu zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (art. 462 ust. 2 ustawy Pzp) oraz podać firmę (y) podwykonawcy (ów) o ile są mu znane. W przypadku powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne.
Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców w części wymagającej posiadanie uprawnień, o których mowa w Rozdziale VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50210000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków powietrznych i innego sprzętu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Cenzin Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Technic Aviation S.A.S.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002159650
7.3.3) Ulica: Czerniakowska 81/83
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-957
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.