Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00059159/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00091099/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachu i termomodernizacja budynku gminnego w Broszkowicach - etap I (dach nad salą widowiskową)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 95 63
1.5.8.) Numer faksu: 33 844 95 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaoswiecim.pl lub https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachu i termomodernizacja budynku gminnego w Broszkowicach - etap I (dach nad salą widowiskową)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-264c1ec1-cfbe-43e8-b6e4-fadacba26f4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037285/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia dachu oraz termomodernizacja części budynku w Broszkowicach (etap I)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia nad salą widowiskową
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze ( wraz z utylizacją pokrycia z płyt azbestowych)
b) Remont więźby dachowej
c) Ułożenie nowego pokrycia
d) Remont komina
e) Ocieplenie stropodachu
f) Wykonanie instalacji odgromowej
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
3. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
1) Obowiązki stron;
2) Uczestnicy procesu inwestycyjnego;
3) Terminy
4) Zasady wykonania i rozliczania robót;
5) Wstrzymanie wykonywania robót;
6) Rodzaje odbiorów i zasady ich przeprowadzania;
7) Kontrola jakości - ujawnienie i usuwanie wad i usterek;
8) Kary umowne;
9) Wynagrodzenie Wykonawcy i zasady płatności;
10) Zmiany umowy;
określone zostały szczegółowo w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załączniku Nr 8 do SWZ.
4. Gwarancja - długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi minimalny okres 60 miesięcy, a maksymalny okres 72 miesiące od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Ww. okres stanowi kryterium oceny ofert.
5. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy uproszczony zgodnie z załączonym przedmiarem robót na zasadach określonych w pkt 20.3 SWZ.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter kosztorysowo- rozliczeniowy.
7. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie wyposażenie techniczne, oraz spełnić wymogi, które wynikają m.in. z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699) i aktów wykonawczych – m.in. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.).
8. Wykonawca zobligowany jest zapewnić od i skalkulować w cenie wykonanie odpowiednich zabezpieczeń w celu ochrony pomieszczeń przed opadami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 6 lutego 2025 Zamawiający otrzymał informację o możliwości pozyskania dofinansowania na część zakresu robót ujętych w w/w postępowaniu związanych z termomodernizacją stropu, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie ogłoszenia o zamówieniu.W związku z tym konieczna jest weryfikacja i zmiana zakresu inwestycji, co powoduje że dalsze prowadzenie tego postępowania jest nieuzasadnione.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2025 roku"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
- PRACE KONSERWAT. ELEMENTÓW ŻELBET ORAZ ZACHOW. FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II (OBIEKT O NR INW. B-38) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU - II postępowanie
- Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w budynkach Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu w podziale na 2 Części z dopuszczeniem ofert częściowych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- "Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 - etap II"
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
- Przygotowanie pomieszczeń do realizacji warsztatów wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu "Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w CUS w Sochaczewie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.