Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00445245/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin w 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/ 356-40-04
1.5.8.) Numer faksu: 34/ 356-41-93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin w 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8753f452-6656-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068516/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin w 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445245/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.5.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155381,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Baleron wieprzowy kg 90
2 Boczek rolada kg 90
3 Boczek wędzony surowy, kawałki max 2 kg kg 430
4 Frankfuterki surowe kg 300
5 Karczek świeży nie mrożony kg 300
6 Kaszanka kg 180
7 Kiełbasa biała parzona waga 1 szt od 100-120g kg 25
8 Kiełbaski debreczyńskie kg 160
9 Kiełbasa dębicka kg 200
10 Kiełbaski dietetyczne kg 300
11 Kiełbasa krakowska parzona kg 120
12 Kiełbasa krucha waga 1 szt od 100-120g kg 260
13 Kiełbasa mozaikowa kg 120
14 Kiełbasa myśliwska waga 1 szt od 90-110g kg 260
15 Kiełbasa polędwicowa kg 120
16 Kiełbasa polska surowa kg 260
17 Kiełbasa szynkowa kg 180
18 Kiełbasa śląska waga 1 szt od 100-120g kg 150
19 Kiełbasa śląska drobiowa waga 1 szt od 100-120g kg 300
20 Kiełbaski śląskie kg 170
21 Kiełbasa wiejska waga 1 szt od 100-120g kg 200
22 Kiełbasa zwyczajna kg 420
23 Kiełbasa żywiecka kg 75
24 Kości nie mrożone kg 3300
25 Kotlet domowy kg 180
26 Łopatka b/s i tłuszczu świeża, nie mrożona, bez golonka, waga 1 szt od 4-6kg kg 3100
27 Łopatka z puszki kg 280
28 Metka cebulowa kg 90
29 Mielonka delikat kg 160
30 Mięso w galarecie wieprzowe kg 80
31 Parówkowa kg 260
32 Pasztet drobiowy kg 120
33 Pieczeń drobiowa kg 230
34 Polędwica z warzywami kg 160
35 Polędwica sopocka kg 160
36 Salceson podrobowy kg 90
37 Schab z kością świeży, nie mrożony kg 850
38 Serca wieprzowe świeże, nie mrożone kg 340
39 Słonina kg 240
40 Szynka drobiowa kg 140
41 Szynka gotowana wędzona kg 40
42 Szynka konserwowa kg 210
43 Szynka orzech kg 60
44 Szynka wiejska kg 120
45 Szynkówka b/k kulki, świeża, nie mrożona kg 720
46 Żeberka wieprzowe paski świeże, nie mrożone kg 340
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131310-1 - Pasztety
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15110000-2 - Mięso
15111100-0 - Wołowina
15113000-3 - Wieprzowina
15131410-2 - Szynka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196862,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273387,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196862,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław Ośliźlok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276407213
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196862,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Obsługa obiektu szkoleniowego - strzelnicy multimedialnej typ DPCS dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Obsługa obiektów sportowych, nadzór i wsparcie przy realizacji treningów w Jednostce Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.