Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086124/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132621 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pawłówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEROŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Przerośl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-427
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875691019
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przerosl.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przerosl.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pawłówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f3a1013-ce74-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005095/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Pawłówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086124/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300723,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Pawłówce usytuowanego na działkach nr 38/6 oraz w części na 39/11 zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SWZ.
Zakres robót obejmuje między innymi:
- demontaż okładzin elewacyjnych zewnętrznych wraz z konstrukcją
i ociepleniem - 352,74 m2,
- demontaż obróbek blacharskich,
- docieplenie ścian zewnętrznych parteru styropianem gr. 18cm –
352,74 m2 + ościeża 148,74 m2 + cokoły 173,36 m2 wraz
z wyprawami elewacyjnymi,
- docieplenie ścian fundamentów styrodurem gr. 18 cm wraz
z odkopaniem i zasypaniem ziemi oraz ułożeniem pionowej izolacji
z folii kubełkowej,
- dokonanie zmniejszenia krat studzienek okienek piwnicznych wraz
z ich pomalowaniem i wykończeniem ścianek strukturą,
- wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku,
- wymiana instalacji odgromowej - drut ocynkowany 8 mm w osłonie
rurowej wraz z wykonaniem złączy kontrolnych i ułożeniem bednarki w wykopie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381073,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381073,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381073,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Dariusz Kopko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441457394
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 22
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ZBIGNIEW DARIUSZ KOPKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ZBIGNIEW DARIUSZ KOPKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381073,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-152021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- ZP-9/2025 - Remont pomieszczeń zmywalni Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie przy ul. Żelaznej 79
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.