Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy
w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.ŚW. JANA PAWŁA II W RADOCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357091084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 8
1.5.2.) Miejscowość: Radocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 8234089
1.5.8.) Numer faksu: (33) 8738398
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radocza.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radocza.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.radocza.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Edukacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu SzkółCentrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy
w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c3e0d8-c196-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (Nr postępowania ZSCKU 26.2.2023) nie złożono żadnej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZSCKU 26.2.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKU 26.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 381205 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów mineralnych w 2023 roku (Polifoska NPK 6-20-30 , Polidap NP(S) 18-46-(5), Saletra amonowa 34%, Saletrosan 30% , RSM 30% , Sól potasowa oraz Mocznik 46%) zgodnie z zamówieniami składanymi
w okresie: marzec-grudzień 2023 roku w ilościach:
a) polifoska „6-20-30” – 29,0 t
b) polidap „18-46-5” – 8,0 t
c) saletra amonowa 34% – 30,5 t
d) saletrosan 30% – 9,0 t
e) sól potasowa – 12 t
f) mocznik 46% – 16,5 t
g) RSM 30 – 2000 L
4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381205 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROPUNKT ZATOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 937-266-20-67
7.3.3) Ulica: ul. Międzylesie 13A
7.3.4) Miejscowość: Stara Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 43-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411701,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-10 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nawozów dla Zakładu Doświadczalnego
- Dostawa nawozów mineralnych pod zasiewy wiosenne w Stacji Badawczo Dydaktycznej w Swojczycach
- Dostawa nawozów dolistnych i biostymulatorów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 6 części zamówienia
- Dostawa nawozów
- Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego w Oleśnicy Mała
- "Dostawa nawozów do Zakładu Doświadczalnego ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu"
więcej: Różne nawozy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.