Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00059581/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach - część 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10516251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach - część 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12d2845a-e789-4041-ae2a-9351330e4025
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-4.2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie i serwis oprogramowania: ERP, finanse, księgowość, magazyn, środki trwałe, kadry, płace wraz z istniejącymi integracjami działającymi w dniu 28 lutego 2025r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań technicznych i jakościowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ: Zestawienie parametrów technicznych – opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry oraz wzór umowy (wg załącznika nr 3 do SWZ)
Wykonawca składa ofertę zgodnie z przepisami prawa i gwarantuje, że oferta ta daje możliwość realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy (odpowiednio).
W zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia Wykonawca, który nie jest producentem oprogramowania, zobowiązany jest zapewnić stosownym oświadczeniem (należy załączyć do oferty), że producent oprogramowania wdrożonego w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha i Marii Kaczyńskich – Pary Prezydenckiej (zgodnie ze wskazaniem w zał. nr 1.1 do SWZ) udzielił praw autorskich lub praw licencyjnych, tj. licencji na używanie, utrzymanie, rozbudowę, modernizację, aktualizację/ nowelizację oprogramowania/ oraz dostosowanie do przepisów prawa.
Nazwa przedmiotu zamówienia określona w SWZ dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Utrzymanie i serwisowanie systemu informatycznego użytkowanego w SPZZOZ w Pionkach
część 2: Utrzymanie i serwisowanie oprogramowania: ERP, finanse, księgowość, magazyn, środki trwałe, kadry, płace wraz z istniejącymi integracjami
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omega Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951815964
7.3.3) Ulica: Krakowska 29 D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-424
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z PIONEK
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa asysty technicznej w zakresie oprogramowania GIS
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- "Wykonanie usługi nalotu pomiarowego z wykorzystaniem techniki LIDAR i technik teledetekcyjnych na wskazanych odcinkach wałów przeciwpowodziowych oraz dostarczenie oprac. produktów geoprzestrzennych"
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
- Cyberbezpieczne Jonkowo
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.