Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00439949/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I, Zadanie II , Zadanie III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43
1.5.2.) Miejscowość: Wodynie
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256312658
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I, Zadanie II , Zadanie III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ac8d72-64e3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039794/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi konserwacji, utrzymania porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I-III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439949/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu: Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone
w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie.
Zadanie I - Świadczenie usług konserwatorskich, utrzymanie w pełnej sprawności technicznej stacji uzdatniania wody w Wodyniach i Seroczynie oraz oczyszczalni ścieków w Jedlinie.
1. Obsługę, konserwację oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jedlina wraz z siecią kanalizacyjną i przyłączami w miejscowościach: Wodynie, Wola Serocka, Łomnica, Seroczyn, Kołodziąż, Żebraczka, Rudnik Mały, Kochany w tym przepompowni i pompowni zgodnie z instrukcją obsługi i utrzymania.
2.Obsługę, konserwację oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej stacji uzdatniania wody oraz studni głębinowych w Wodyniach i Seroczynie wraz z sieciami wodociągowymi i przyłączami w miejscowościach: Seroczyn, Kochany, Jedlina, Wodynie, Wola Serocka, Kołodziąż, Brodki, Borki, Łomnica, Rudnik Duży, Rudnik Mały, Żebraczka.
Zadanie II - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac konserwatorskich i porządkowych w budynkach i na terenach zewnętrznych Urzędu Gminy Wodynie utrzymanie porządku w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie, położonych w Wodyniach przy ulicy Siedleckiej 43
Przedmiotem zamówienia jest usługa, która obejmuje utrzymanie w bieżącej czystości pomieszczeń urzędu, a w szczególności:
1. usługi świadczone codziennie:
1) opróżnianie koszy na śmieci, wynoszenie ich do kontenerów na zewnątrz budynku oraz wymiana worków na śmieci,
2) zamiatanie i mycie na mokro schodów, poręczy i balustrad na klatkach schodowych,
3) codzienne mycie urządzeń sanitarnych, zlewów kuchennych, utrzymywanie czystości w sanitariatach wraz z systematyczną dezynfekcją i bieżącą wymianą w toaletach środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące i zapachowe),
4) pielęgnacja roślinności doniczkowych,
5) odkurzanie wykładzin w pomieszczeniach biurowych i zmywanie na mokro powierzchni podłóg i płytek na korytarzach, schodach i w toaletach,
6) bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń (plam) z wykładzin dywanowych, krzeseł tapicerowanych,
7) systematyczne utrzymanie czystości schodów przy głównym wejściu szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu, liście), w tym zapobieganie powstawaniu śliskości, oblodzenia, odśnieżanie i sypanie piaskiem.
2. usługi świadczone co drugi dzień roboczy:
1) wycieranie kurzu z mebli, regałów, półek, biurek, stołów, stolików, krzeseł foteli, lamp biurowych, ram obrazów, parapetów okiennych, sprzętu komputerowego za wyjątkiem klawiatury
i ekranu komputera, innego sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach biurowych,
2) czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło i papier w pomieszczeniach biurowych.
3.usługi świadczone cyklicznie :
1) sprzątanie Sali konferencyjnej przed i po spotkaniach, sesjach, posiedzeniach, naradach itp. wraz
z przygotowaniem napojów (kawy, herbaty) łącznie z myciem naczyń,
2) utrzymanie czystości na sali ślubów łącznie z myciem szkliwa,
3) raz na dwa miesiące sprzątanie pomieszczeń archiwów, serwerowni, kotłowni w godzinach pracy urzędu tj. do godz. 15.30 w obecności pracownika Zamawiającego.
4) 2 razy w roku mycie wszystkich okien, drzwi w pokojach, na korytarzach oraz drzwi wejściowych, parapetów zewnętrznych,
5) pranie firanek i zasłon w okresie przewidzianych na mycie okien,
4.usługi świadczone raz w trakcie trwania umowy:
1) konserwacja podłóg z płytek gresowych w korytarzach, na klatkach schodowych i w pokojach specjalnymi preparatami przystosowanymi do określonego podłoża.
2) mycie lamperii na korytarzach,
3) mycie opraw oświetleniowych (łatwo demontowanych kloszy),
4) czyszczenie tablic informacyjnych znajdujących się na budynku.
5. Ponadto do obowiązków wykonawcy należeć będzie:
1) zamykanie okien i drzwi w sprzątanych pomieszczeniach po zakończeniu ich sprzątania,
2) wyłączania urządzeń elektrycznych (za wyjątkiem urządzeń komputerowych i faksów), oświetlenia oraz punktów poboru wody,
3) usuwanie drobnych usterek i awarii hydraulicznych i elektrycznych.
4) mocowanie obrazów, szafek na ścianach.
5) odpowietrzanie grzejników centralnego ogrzewania,
6) obsługa kotłowni i pieca centralnego ogrzewania, utrzymanie stałej temperatury w pomieszczeniach Urzędu Gminy na poziomie 20-220C.
7) inne drobne czynności gospodarcze związane z funkcjonowaniem Urzędu, w tym: omiatanie posesji, cięcie trawnika i krzewów, drobne czynności malarskie, odśnieżanie dojścia do budynków Urzędu Gminy Wodynie w okresie zimowym itp.
8) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych usterek technicznych.
Podczas sprzątania należy zachować szczególną ostrożność i nie spowodować rozłączenia urządzeń biurowych (komputerów, telefonów, drukarek) – nie należy samemu podłączać w/w sprzętu.
Zamawiający zapewnia: kosiarkę do koszenia trawy, artykuły techniczne takie jak: świetlówki, zamki, klamki, zawiasy itp. niezbędne do wykonania wyżej określonego zakresu usługi oraz środki czystości i artykuły chemiczne. Zużyte materiały, które pozostają po wymianie pozostawia się do dyspozycji Zleceniobiorcy.
Zadanie III - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac polegających na utrzymaniu czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach na obszarze Gminy Wodynie.
Przedmiotem zamówienia jest usługa, która obejmuje:
1) Utrzymanie porządku i czystości na terenach gminnych (w tym: koszenie trawy-częstotliwość koszenia trawników ustalana będzie z Zamawiającym na początku sezonu, odchwaszczanie w zależności od potrzeb, wymiana piasku w piaskownicach w sezonie wiosennym i letnim, sprzątanie terenu wraz z opróżnianiem koszy na odpady). Wykaz terenów objętych usługą stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2) Oczyszczanie słupów i tablic ogłoszeniowych na terenie Gminy Wodynie - na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 8 godzin od otrzymania zgłoszenia .
3) Sprzątanie jeden raz w tygodniu przystanków autobusowych zlokalizowanych przy drogach publicznych na terenie Gminy Wodynie wraz z opróżnianiem koszy na odpady.
4) Odśnieżanie ścieżek, chodników leżących przy działkach gminnych - na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 8 godzin od otrzymania zgłoszenia.
5) Sprzątanie i odśnieżanie nieruchomości gminnej położonej przy ul. Siedleckiej w Wodyniach - na każde wezwanie Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i stanu nawierzchni.
6) Sprzątanie działek gminnych po imprezach i uroczystościach gminnych - na każde wezwanie Zamawiającego w terminie ustalanym każdorazowo przed danym wydarzeniem.
7) Oczyszczanie i odnawianie tablic informacyjnych oraz znaków drogowych - na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 8 godzin od otrzymania zgłoszenia.
8) Obsługa kotłowni i pieca centralnego ogrzewania w Ośrodku Zdrowia w Seroczynie, utrzymanie w sezonie grzewczych stałej temperatury w pomieszczeniach Ośrodka Zdrowia w Seroczynie.
9) Uprzątnięcie powalonych drzew po wichurach i ulewach i transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przygotowaniem drewna na opał - na każde wezwanie Zamawiającego- bezzwłocznie.
Wykonawca będzie świadczył usługi wskazane w zadaniu III przy użyciu własnych maszyn, urządzeń i narzędzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90481000-2 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Serwis Komunalny z siedzibą w Wodyniach,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212644812
7.3.3) Ulica: Siedlecka 43,
7.3.4) Miejscowość: Wodynie
7.3.5) Kod pocztowy: 08-117
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA SERWIS KOMUNALNY Z SIEDZIBĄ W WODYNIACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA SERWIS KOMUNALNY Z SIEDZIBĄ W WODYNIACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Koszenie terenów zielonych w Gminie Mielno w 2025 roku
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Omiatanie dróg powiatowych
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.